Fototävlingen avgjord

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Stenborg
    • April 2003
    • 367

    #16
    Grattis till vinnaren såklart, men även ni andra har tagit sanslöst fina foto och bidragit till en rolig men ack så svår tävling att rösta i.
    Grattis petnym.

    Kommentar

    • petnym
      • May 2002
      • 5028

      #17
      Kjell! Skulle ni kunna ordna bilderna så det enklare går utröna vilken placering de fick? Om man tex vill se vilken bild som kom på tredje plats så måste man nu först leta rätt på den här tråden och sedan klicka sig fram bland bilderna tills man hittar den med rätt titel. (Åtminståne om man som jag inte kan de kryptiska artnamnen)

      Jag skulle vilja ha resultat (betyg och placering) kopplat till varje bild på sammanställningsidan så man lättare kan se den inbördes ordningen.
      Gräset är grönare på andra sidan glaset...
      Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
      Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #18
        Kjell eller Christian, borde inte det vinnande bidraget få äran att synas på förstasidan på zoopet under kommande månad ?
        Den bra idé som vi förhoppningsvis kommer att kunna genomföra - det tar dock en hel del tid att fixa till detta

        Jag skulle vilja ha resultat (betyg och placering) kopplat till varje bild på sammanställningsidan så man lättare kan se den inbördes ordningen.
        Vet inte om det låter sig genomföras (får kolla med Christian) - vad som dock kommer att genomföras är att vi på något sätt kommer att lägga upp en "Hall of Fame" med de tre bästa varje månad.
        Sedan startar vi ju också en tråd som denna för varje månad.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • petnym
          • May 2002
          • 5028

          #19
          En bild borta!

          En bild ur Februari månads fototävling är borta!

          Jag tror det är PsyM's "Cyphotilapia frontosa" som saknas!
          Gräset är grönare på andra sidan glaset...
          Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
          Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #20
            Ursprungligen postat av petnym
            En bild ur Februari månads fototävling är borta!

            Jag tror det är PsyM's "Cyphotilapia frontosa" som saknas!
            Fixat - tack för påpekandet
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...