Vanliga fototävlingen - Huvudtråd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • VisualDarkness
    • February 2010
    • 7417

    Jag kan garantera att jag inte vinner men spännande är det!
    180l Sällskap:
    http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
    60l Asien:
    http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

    Kommentar

    • Hellsson
      • January 2010
      • 840

      Ursprungligen postat av VisualDarkness
      Jag kan garantera att jag inte vinner men spännande är det!
      Vad som helst kan hända i denna tävling
      /Tommy

      Kommentar

      • freddi36
        • December 2010
        • 2882

        Det saknas ju ett foto. Jag får bara upp 19 foto att rösta på, men Kjell har ju listat 20 här i tråden.

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Ursprungligen postat av freddi36
          Det saknas ju ett foto. Jag får bara upp 19 foto att rösta på, men Kjell har ju listat 20 här i tråden.
          Korrekt - Christian missade ett - han får kolla upp.

          OBS OBS OBS
          Rösta inte - omröstningen kommer att startas om. Vi meddelar när det är klart

          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Nu är alla 20 foton inlagda - så nu kan ni rösta.

            Observera att de röster som redan lagts gäller (bara några enstaka hade röstat). Om de som redan har röstat vill ändra sina röster - skicka ett PM till mig om detta så kommer jag att ändra i resultatet.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • MrH
              • October 2010
              • 2825

              väldigt många fina bilder, riktigt roligt att så många skickade in bidrag.
              dock var det ju svårt som fasen å bestämma sig, ska bli roligt å se resultatet sen
              MrH ---> 175L SA kub

              Kommentar

              • Hellsson
                • January 2010
                • 840

                Länge sedan vi var med nu! Får skärpa oss till nästa år ;-)

                /Tommy

                Kommentar

                • eriahl
                  • April 2004
                  • 5681

                  Riktigt svårt att välja bara tre.
                  "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Nu har det kommit in 57 röster och det är tätt i toppen där 2 foton delar första-platsen
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • MrH
                      • October 2010
                      • 2825

                      fasen va rolig
                      MrH ---> 175L SA kub

                      Kommentar

                      • lillfrasse
                        • February 2002
                        • 2228

                        Varierande kvalité och motiv. Utgången av tävlingen är rätt lättgissad får se om man har rätt.
                        Simma lungt..
                        Lillfrasse..

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          75 röster har kommit in
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Ni kan rösta i denna omgång som har ett valfritt tema. Sista röstdag är den 14/11.
                            Än så länge har det kommit in 102 röster

                            Den som deltar med foto i tävlingen skall rösta (annars får den personen minus 20 poäng)
                            Om man röstar måste man rösta på 3 foton annars räknas inte poängen

                            Regler fototävling – obs läs dessa innan du skickar in.
                            1/ maximalt ett tävlingsbidrag per omgång och goldmedlem.
                            2/ alla fisk-, akvarierelaterade foton som inte tidigare deltagit i fototävlingen, eller lagts in någon annanstans på zoopet under den senaste månaden kan delta. Denna regel gäller också för foton som väldigt mycket påminner om andra foton.
                            3/ fotona får inte på något sätt vara ”märkta”.
                            4/ bildens bredd eller höjd skall ligga på minst 1250 pixlar.
                            5/ obs! Du måste själv ha tagit fotot och ha copyright på det.
                            6/ tävlingen är anonym och det får inte på något sätt framgå vem som tagit fotot.
                            7/ bidrag till en omgång skall vara inskickat under de första tre veckorna under föregående månad

                            Teman under 2012:
                            november – tema: valfritt (OBS - tredubbla poäng i denna omgång).
                            December - årsfinalen
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Ni kan rösta i denna omgång som har ett valfritt tema. Sista röstdag är den 14/11.
                              Än så länge har det kommit in 114 röster

                              Den som deltar med foto i tävlingen skall rösta (annars får den personen minus 20 poäng)
                              Om man röstar måste man rösta på 3 foton annars räknas inte poängen

                              Regler fototävling – obs läs dessa innan du skickar in.
                              1/ maximalt ett tävlingsbidrag per omgång och goldmedlem.
                              2/ alla fisk-, akvarierelaterade foton som inte tidigare deltagit i fototävlingen, eller lagts in någon annanstans på zoopet under den senaste månaden kan delta. Denna regel gäller också för foton som väldigt mycket påminner om andra foton.
                              3/ fotona får inte på något sätt vara ”märkta”.
                              4/ bildens bredd eller höjd skall ligga på minst 1250 pixlar.
                              5/ obs! Du måste själv ha tagit fotot och ha copyright på det.
                              6/ tävlingen är anonym och det får inte på något sätt framgå vem som tagit fotot.
                              7/ bidrag till en omgång skall vara inskickat under de första tre veckorna under föregående månad

                              Teman under 2012:
                              november – tema: valfritt (OBS - tredubbla poäng i denna omgång).
                              December - årsfinalen


                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Är det fortfarande jämnt i toppen?
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...