Ciklidstämman publiksuccé

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Ciklidstämman publiksuccé

    Årets Ciklidstämma i Linköping blev en jättesuccé - fullsmockat bägge dagarna men med hjälp av extra stolar så fick alla som kom plats (ca. 135 st).
    Linköpings Akvarieförening skall ha ett stort tack för ett mycket fint genomfört arrangemang.
    Själv drogs jag hela helgen med en rejäl förkylning och lite feber men lyssnade ändå på det mesta av föredragen och fick då höra om dråpliga episoder, intressanta berättelser och framförallt se mängder av foton på fantastiskt vackra fiskar.
    Om några dagar så kommer ett fotoreportage från stämman här på zoopet.com och i nästa nummer av Ciklidbladet kommer ett utförligt reportage.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell Fohrman
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • petnym
    • May 2002
    • 5028

    #2
    Kul!

    Nu blir jag ännu mer avundsjuk eftersom jag själv inte hade möjlighet att närvara. Men så är det när man har en massa andra intressen vid sidan av akvariehobbyn som konkurerar om ens tid.

    Väl mött nästa gång! (?)

    Peter
    Gräset är grönare på andra sidan glaset...
    Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
    Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      "Väl mött nästa gång!"
      Nästa gång blir med all säkerhet i Stockholm.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      Arbetssätt...