Zoopetklubb Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • NIC
    • January 2008
    • 5121

    Snart dags då!
    Vilket fint väder!!!

    http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      Då har man och handlat lite, ett stor jäkla parasoll så nu ska det grillas hahahaaha
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      • Patrik Steen
        • May 2006
        • 8464

        Jaha då har man vaknat ifrån en sjuhelvetes grillfest igår man är en smått snurrig änså man får väl vänta nån timme sen får man väl dra igång igen för att denna dagen ska bli räddad
        Vi blev väl litta över 20 pers igår skulle jag tro fast regnets-makter..så jag får ta mig i kragen och tacka alla för en trevlig kväll

        Tog 144 bilder ser jag nu på Kameran så det blir väl några bilder sedan...Och ja!!!!!!!!!!!starman blev den som inte tålde drickan i år igen
        Mvh.Patrik

        Kommentar

        • Patrik Steen
          • May 2006
          • 8464

          LIte bilder..om ni inte tycker dessa är ok då skulle ni sett dem andra
          Bifogade filer
          Mvh.Patrik

          Kommentar

          • drd
            • March 2004
            • 5586

            Nic såg förvånad ut över att ha ett par extra kråkpillarfingrar i snoken
            ________________________________________________

            Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

            Kommentar

            • lilleulv
              • July 2007
              • 208

              Hanne och jag tackar för en jättettrevlig kväll med superbra mat - även om regnen håll i sig.
              Medan den kunnige tvivlar, är den okunnige tvärsäker

              Kommentar

              • Patrik Steen
                • May 2006
                • 8464

                Ursprungligen postat av drd
                Nic såg förvånad ut över att ha ett par extra kråkpillarfingrar i snoken
                Tycker han ser mest glad ut
                Mvh.Patrik

                Kommentar

                • NIC
                  • January 2008
                  • 5121

                  Hahaha!!!
                  Trevlig tillställning detta Stene, får tacka så mycket!!

                  http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                  Kommentar

                  • Matnil
                    • October 2003
                    • 464

                    trevligt trots att vi lämnade tidigt, tack tack grillmäster!

                    Kommentar

                    • Patrik Steen
                      • May 2006
                      • 8464

                      Ursprungligen postat av Matnil
                      trevligt trots att vi lämnade tidigt, tack tack grillmäster!
                      Mina ögonbryn är svedda
                      Mvh.Patrik

                      Kommentar

                      • NIC
                        • January 2008
                        • 5121

                        Hahaha!!!!!
                        Eddy my man!!!!! Måste finnas många såna bilder på honom...!

                        http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                        Kommentar

                        • drd
                          • March 2004
                          • 5586

                          Shit dude så sliten eddy e då
                          ________________________________________________

                          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                          Kommentar

                          • starman_
                            • March 2004
                            • 791

                            nooo comments!

                            Kommentar

                            • Nina82
                              • January 2008
                              • 6610

                              Nordvästra Skånes Akvarister (NVSA)

                              Då väldigt många från södra delen av landet tittar i denna tråden tänkte jag presentera nvsa:s planer även i här.
                              Patrik har PM:at mig och tycker att vi ska försöka samarbete mer framöver och jag kan inget annat än hålla med .
                              Själva grejen med föreningarna är ju att knyta kontakter och träffa likasinnade så vi i NVSA tycker det är väldigt trevligt att träffa er andra

                              Nu när årsmötet är avklarat och verksamhetsplaneringen godkänd lägger jag ut ett litet smakprov på vad som kommer hända framöver

                              11 april - Alf och Anita i Annelöv
                              25 april - Månadsmöte med forumkurs
                              23 maj - Terminsavslutning med loppning & grillning hemma hos Bengt Åström
                              ?? juni - Utflykt till Danmarks akvarium i Köpenhamn
                              29 augusti - Månadsmöte
                              ?? (12) september - Ev. besök hos Corydorasodlaren i Malmö (Scan Aqua)
                              26 september - Månadsmöte
                              ?? (10) oktober - Auktion
                              31 oktober - Månadsmöte
                              ?? november - Aktivitet/Utflykt ej klart vad/vilken
                              ?? (21) - Månadsmöte
                              ?? december - Terminsavslutning med Julbord

                              Som ni märker står många datum tomma men exakta datum kommer bestämmas efterhand eftersom det är svårt att spika datum så långt i förväg.
                              Om någon har tips på framtida aktiviteter får ni mer än gärna tipsa för min fantasi är begränsad även om jag brukar kunna luska ut något till slut

                              Uppdateringar ang. datum och anmälningar mm. hittar ni i nvsa-tråden: http://www.zoopet.com/forum/showthre...t=nvsa&page=11

                              Mvh: NVSA
                              12L 12L 24L 24L 24L 24L
                              38L 54L 54L 63L 450L

                              Kommentar

                              • Patrik Steen
                                • May 2006
                                • 8464

                                Ursprungligen postat av Nina82
                                Då väldigt många från södra delen av landet tittar i denna tråden tänkte jag presentera nvsa:s planer även i här.
                                Patrik har PM:at mig och tycker att vi ska försöka samarbete mer framöver och jag kan inget annat än hålla med .
                                Själva grejen med föreningarna är ju att knyta kontakter och träffa likasinnade så vi i NVSA tycker det är väldigt trevligt att träffa er andra

                                Nu när årsmötet är avklarat och verksamhetsplaneringen godkänd lägger jag ut ett litet smakprov på vad som kommer hända framöver

                                11 april - Alf och Anita i Annelöv
                                25 april - Månadsmöte med forumkurs
                                23 maj - Terminsavslutning med loppning & grillning hemma hos Bengt Åström
                                ?? juni - Utflykt till Danmarks akvarium i Köpenhamn
                                29 augusti - Månadsmöte
                                ?? (12) september - Ev. besök hos Corydorasodlaren i Malmö (Scan Aqua)
                                26 september - Månadsmöte
                                ?? (10) oktober - Auktion
                                31 oktober - Månadsmöte
                                ?? november - Aktivitet/Utflykt ej klart vad/vilken
                                ?? (21) - Månadsmöte
                                ?? december - Terminsavslutning med Julbord

                                Som ni märker står många datum tomma men exakta datum kommer bestämmas efterhand eftersom det är svårt att spika datum så långt i förväg.
                                Om någon har tips på framtida aktiviteter får ni mer än gärna tipsa för min fantasi är begränsad även om jag brukar kunna luska ut något till slut

                                Uppdateringar ang. datum och anmälningar mm. hittar ni i nvsa-tråden: http://www.zoopet.com/forum/showthre...t=nvsa&page=11

                                Mvh: NVSA
                                Mycket spännande Shema ni ligger inne med må jag säga,roligt med sammarbete tycker jag då vi befinner oss i Skåne bägge parter
                                Senast redigerad av Patrik Steen; 30 March 2010, 03:37.
                                Mvh.Patrik

                                Kommentar

                                Arbetssätt...