Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Ursprungligen postat av ansjo
    Och jag vet en som redan börjar få resfeber....
    Det ska bli jäkligt kul det här, för min del hade det gärna kunnat vara fredag kväll nästa vecka:!
    Vill att det skall vara fredag förmiddag nu och inte söndag kväll...jag slutar vid 11.00 på fredagen för att gå och växla svenska pengar till euro´s och sen äta lunch för att sen swischa iväg söderut så därför vill jag att det skall vara fredagförmiddag
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Ursprungligen postat av PiaJo
      Vill att det skall vara fredag förmiddag nu och inte söndag kväll...jag slutar vid 11.00 på fredagen för att gå och växla svenska pengar till euro´s och sen äta lunch för att sen swischa iväg söderut så därför vill jag att det skall vara fredagförmiddag
      Och jag vill att det skall dröja så länge som möjligt tills det blir fredag - det är för mycket som skall hinnas med innan man åker
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        Ja, man har ju lite att hinna med innan vi åker
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          Jag går på skiftperioden i morgon bitti och jobbar egentligen natthelg, så för min del får det gärna bli fredag kväll på båten. Lite shopping, en god middag i goda vänners sällskap och samtidigt ha full betalning är inte fel!

          Kjell, har du något spikad resplan så jag kan kolla upp adresserna till min GPS?
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Ursprungligen postat av ansjo
            Kjell, har du något spikad resplan så jag kan kolla upp adresserna till min GPS?
            Detta är en sak som står på min Att Göra lista för veckan. Men,, som sagt det är ju rätt få nya adresser så det går nog fort att göra en lista och för dig att lägga in för de flesta är väl redan inlagda i din GPS
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • ansjo
              • November 2005
              • 29967

              Jag tror de flesta ligger där, men ville dubbelkolla innan vi åker. Är det någon ny affär vi ska till?
              Detta är i gen panik med, du behöver inte ha det högst upp på din lista precis.
              /Anders

              Medlem i NCS - givetvis!

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                Ursprungligen postat av ansjo
                Jag tror de flesta ligger där, men ville dubbelkolla innan vi åker. Är det någon ny affär vi ska till?
                Detta är i gen panik med, du behöver inte ha det högst upp på din lista precis.
                Nej det enda helt nya blir väl i så fall den stora MALTA-affären (vad var det nu den hette) om det nu hinns med. Får räkna på det.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • ansjo
                  • November 2005
                  • 29967

                  4 dagar kvar!
                  /Anders

                  Medlem i NCS - givetvis!

                  Kommentar

                  • noisy
                    • October 2006
                    • 338

                    Jag vill anmäla oss 2 st till västmötet den 3/3. Vi är väl egentligen inte så intresserade av akvariefotografering men mer intresserade av att träffa er igen och av det andra som står på programmet. Jag vill dock varna lite för att vi kanske måste dra oss ur eftersom mitt examensarbete måste vara inlämnat de 13/3 så alltihopa beror på hur det ser ut runt det.

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av noisy
                      Jag vill anmäla oss 2 st till västmötet den 3/3. Vi är väl egentligen inte så intresserade av akvariefotografering men mer intresserade av att träffa er igen och av det andra som står på programmet. Jag vill dock varna lite för att vi kanske måste dra oss ur eftersom mitt examensarbete måste vara inlämnat de 13/3 så alltihopa beror på hur det ser ut runt det.
                      Sätter upp er (du får hojta till om ni inte kan) och lycka till med examensarbetet.

                      VÄSTMÖTE I FOTOTS TECKEN
                      Program
                      : Vi samlas hos affären TropAkvariefiskimport vid Kaggeledstorget, Göteborg. Efter att ha kollat in affären beger vi oss hem till Ferengi som bor i närheten. Där kommer vi dels att kolla på foton från Zoopetvästs resa till Planted Aquarium och besök hos tyska affärer. Vi kommer också att prata en hel del om fotografering och då speciellt om foto av fiskar.
                      Tid: Söndagen den 3/3. Vi samlas kl. 12.30 i affären och kollar runt där en halvtimma innan vi gemensamt åker till Ferengi.

                      Anmälda:
                      Kjell Fohrman
                      Ferengi
                      ansjo
                      PiaJo
                      Christer5
                      Animaniac
                      Knax
                      Noisy + bättre hälft
                      Totalt 9 anmälda

                      Medlemskrav i Zoopetklubbväst:
                      Goldmedlem (och deras anförvanter)
                      Gott humör på träffarna

                      Kan väl även nämna att vi på detta möte får diskutera och bestämma vad vi skall göra senare under våren
                      det har kommit förslag på
                      Universeum-besök
                      Möte med övernattning på vandrarhem vid Kinnekulle (bl.a. fotokurs med Photoshop-utbildning - photoshop kommer vi inte att hinna med på mötet hos Ferengi)
                      Växtträff med diskussioner om CO2 etc.
                      Stockholmsresa till affärer och offentliga akvarier (Aquaria oxch Skansenakvariet)
                      Besöka det nyöppnade Offentliga akvariet (den blå planeten) i Köpenhamn

                      Har ni några andra förslag så nämn dom så att vi kan ta upp dom.
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        24 timmar kvar...
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Nu är det 12 timmar kvar till vi åker
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • Ferengi
                            • August 2008
                            • 399

                            Ha så skoj!

                            Kommentar

                            • Knax
                              • November 2012
                              • 1148

                              Sv: Zoopetklubb Väst

                              Lycklig resa! Och om någon har vägarna förbi Åled på hemvägen, så... (läs min annons. )

                              // Han utan bil
                              // Mats, a.k.a. Knax



                              "All's well that ends." - Unknown

                              Kommentar

                              • ansjo
                                • November 2005
                                • 29967

                                Så var vi strax framme i Tyskland, en rejäl frukost är intagen och om ca 3 timmar anländer vi till den första affären. Ha det gott alla tills nästa rapport!
                                @Knax: vilken annons? Du får nog uppdatera den då tiden troligen gått ut...
                                /Anders

                                Medlem i NCS - givetvis!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...