Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Finns det nå´n chans att man kan få samåka med nå´n? Hmm, egentligen skulle jag nog behöva åka till Nol redan i veckan, men det kanske funkar med lördag också.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Ursprungligen postat av Animaniac
      Finns det nå´n chans att man kan få samåka med nå´n? Hmm, egentligen skulle jag nog behöva åka till Nol redan i veckan, men det kanske funkar med lördag också.
      Från Eriksbo kan du med all säkerhet samåka med någon
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        Ok, när måste man bestämma sig?
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Ursprungligen postat av Animaniac
          Ok, när måste man bestämma sig?
          Före lördag
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Ok
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Charliena
              • September 2011
              • 300

              Samåkning hade varit bra för mig med, hittar lika bra som minnet på en guldfisk. Någon som bor runt Lerum som har plats?

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                Ursprungligen postat av Charliena
                Samåkning hade varit bra för mig med, hittar lika bra som minnet på en guldfisk. Någon som bor runt Lerum som har plats?
                Då har du rätt bra lokalsinne då? Har en känsla av att guldfiskar har rätt bra minne. Mitt lokalsinne däremot När jag åkte till Nol häromveckan, så känns det som det var mer turen, än min eller GPS:ens förtjänst att jag kom dit och hem.
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • Charliena
                  • September 2011
                  • 300

                  Ursprungligen postat av Animaniac
                  Då har du rätt bra lokalsinne då? Har en känsla av att guldfiskar har rätt bra minne. Mitt lokalsinne däremot När jag åkte till Nol häromveckan, så känns det som det var mer turen, än min eller GPS:ens förtjänst att jag kom dit och hem.
                  Haha, visst. Mitt lokalsinne är hemskt x)

                  Kommentar

                  • lillfrasse
                    • February 2002
                    • 2228

                    Skall kolla med Staan hur han har det på Lördagen har man tur finns det sängplats och grogg. Jag kommer i vilket fall.
                    Simma lungt..
                    Lillfrasse..

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av lillfrasse
                      Skall kolla med Staan hur han har det på Lördagen har man tur finns det sängplats och grogg. Jag kommer i vilket fall.
                      Trevligt - vi verkat bli ett hyfsat gäng.

                      Vi får kolla upp detta med hur vi skall lösa samåkningen under veckan.

                      Zoopetvästrunda lördagen den 27 oktober.
                      Rundan blir denna
                      Kl. 12.00 träffas vi vid den fisklokal som Nabil Bases (ray) har i Eriksbo ihop med några kompisar. Där finns det många såväl vanliga som ovanliga fiskarter att titta på.
                      Därefter besöker vi Nols Ciklidhobby.
                      Sedan avslutar vi rundan hemma hos Lasse i Bohus och kollar på hans saltvattensakvarier och sedan får Lasse prata lite om hans egenhändigt byggda LED-belysningar.
                      Det bör sägas att rundan är högst preliminär eftersom Lasse varit lite krasslig på sistone, men han kommer säkert att vara fit for fight tills dess.

                      Jag kan också redan nu förvarna om att vi kommer att inom kort också kommer att börja ta upp anmälningar till en resa till Planted Aquarium i Hannover runt den sista helgen i januari.

                      ANMÄLDA TILL ERIKSBO/NOL/BOHUS-rundan:
                      Kjell Fohrman
                      ansjo
                      PiaJo
                      Charliena
                      Ferengi
                      Maria-Sjöjungfru + snäckan + minstingen
                      Christer5
                      lillfrasse

                      Medlemskrav i Zoopetklubbväst:
                      Zoopet Gold-medlem (anhöriga till goldisar är också välkomna)
                      Ett glatt humör.
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • Blossom7
                        • March 2007
                        • 1182

                        Ursprungligen postat av Charliena
                        Samåkning hade varit bra för mig med, hittar lika bra som minnet på en guldfisk. Någon som bor runt Lerum som har plats?
                        Jag funderar fortfarande på vad jag hinner med, men jag utgår isåfall från Gråbo, skulle det funka för dig? Hör av mig senare i veckan om jag hinner med detta på lördag.
                        /B
                        "Var inte så positiv ljuset i tunneln kan vara ett tåg"

                        Kommentar

                        • Nilsrolf
                          • November 2006
                          • 549

                          lördag

                          Hej, tänkte haka på i Hjällbo, bor inte så långt ifrån, men lämnar tyvärr sedan när övriga åker norrut, kl 12.00, men var, kanske kommer närmare anvisning?

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Ursprungligen postat av Nilsrolf
                            Hej, tänkte haka på i Hjällbo, bor inte så långt ifrån, men lämnar tyvärr sedan när övriga åker norrut, kl 12.00, men var, kanske kommer närmare anvisning?
                            Vi åker inte norrut kl. 12.00 utan vi kommer att vara vid lokalen i Eriksbo kl. 12.00 och sedan därifrån ca. 13.00-13.30
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Nilsrolf
                              • November 2006
                              • 549

                              Hej, jag skrev oklart - ursäkta - uppfattade att det är kl 12.00 i Hjällbo, men var är lokalen?

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                Ursprungligen postat av Nilsrolf
                                Hej, jag skrev oklart - ursäkta - uppfattade att det är kl 12.00 i Hjällbo, men var är lokalen?
                                Skickar PM senare i veckan om var lokalen ligger.

                                När ni andra som funderar har bestämt er - säg till så snart ni kan

                                Zoopetvästrunda lördagen den 27 oktober.
                                Rundan blir denna
                                Kl. 12.00 träffas vi vid den fisklokal som Nabil Bases (ray) har i Eriksbo ihop med några kompisar. Där finns det många såväl vanliga som ovanliga fiskarter att titta på.
                                Därefter besöker vi Nols Ciklidhobby.
                                Sedan avslutar vi rundan hemma hos Lasse i Bohus och kollar på hans saltvattensakvarier och sedan får Lasse prata lite om hans egenhändigt byggda LED-belysningar.
                                Det bör sägas att rundan är högst preliminär eftersom Lasse varit lite krasslig på sistone, men han kommer säkert att vara fit for fight tills dess.

                                Jag kan också redan nu förvarna om att vi kommer att inom kort också kommer att börja ta upp anmälningar till en resa till Planted Aquarium i Hannover runt den sista helgen i januari.

                                ANMÄLDA TILL ERIKSBO/NOL/BOHUS-rundan:
                                Kjell Fohrman
                                ansjo
                                PiaJo
                                Charliena
                                Ferengi
                                Maria-Sjöjungfru + snäckan + minstingen
                                Christer5
                                lillfrasse
                                nilsrolf

                                Medlemskrav i Zoopetklubbväst:
                                Zoopet Gold-medlem (anhöriga till goldisar är också välkomna)
                                Ett glatt humör.
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...