Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • calle-hallabro
    • May 2005
    • 92

    Ursprungligen postat av starman_
    Calle du har glömt att det gäller bara för gold medlemmar. Skulle själv velat komma och träffa massa zoopetare på lördag. Är förhindrad då nämligen. Väntar med mitt medlemskap. Mvh Edvard
    Sådana bagateller har jag bortsett ifrån, kunde man inte ha halkat in som observatör??

    //Calle
    Guardians Of Catfish - www.goc.se
    www.amazonfarmen.se

    Kommentar

    • kaj.p
      • June 2002
      • 2952

      Ursprungligen postat av calle-hallabro
      Klart man blir förvirrad (mer än vanligt) när vissa tydligen ska komma på båda träffarna,,,,
      Undra om de lider av beslutsångest?

      //Calle
      Calle bara att bli goldmedlem också. Bara det för dig dolda bildarkivet här är värt pengarna flera ggr om.
      Nordiska Diskus Sällskapet
      Hallandsakvaristerna
      BAK Gcg Maf NCS

      Kommentar

      • Maria - Sjöjungfru

        • January 2004
        • 4236

        Ursprungligen postat av Lenmar
        Jag försvinner inte för alltid
        Maria - Sjöjungfru

        Kommentar

        • Marie J
          • January 2004
          • 10616

          Ang sammåkning så åker walle77 med mig!
          /Marie.

          Min zoon Mina hundar Min Dagbok
          En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

          Kommentar

          • Marie J
            • January 2004
            • 10616

            Ursprungligen postat av kaj.p
            Så om några hemvändande zoopetare är intresserade att förlänga dagen så är ni välkomma. Björkäng ligger bara ca 15 km från tummen.
            Walle vill säkert vara med och lyssna på föredraget!
            /Marie.

            Min zoon Mina hundar Min Dagbok
            En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

            Kommentar

            • calle-hallabro
              • May 2005
              • 92

              Ursprungligen postat av kaj.p
              Calle bara att bli goldmedlem också. Bara det för dig dolda bildarkivet här är värt pengarna flera ggr om.
              Aha,,men jag kan tänka mig att efter helgen så har även vi ett bildarkiv som är värt MYCKET pengar
              Det gäller att skaffa sig bildbevis, så minst två fotomojänger kommer att vara med i helgen!!

              //Calle
              Senast redigerad av calle-hallabro; 28 April 2006, 00:19.
              Guardians Of Catfish - www.goc.se
              www.amazonfarmen.se

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                TYvärr har det strulat till sig rejält för mig och jag kan inte komma imorgon

                Bilen pajade igår och det vällde upp rök ur motorn - visade sig trots allt inte vara ett jättefel men det tar ett par dar att fixa så jag blir utan bil. Gick också en massa tid så jag är väldigt kort om tid till Tysklandsresan.
                Därför hinner jag helt enkelt åka med imorgon även om det skulle ha funnits plats över i någon bil utan jag kommer att få lägga dan på att skriva nya artbeskrivningar för Zoopet så att ni har lite att titta på när jag är bortrest.

                Ni får ha det så jättetrevligt och jag hoppas verkligen att ni lägger in massvis av foton här i tråden och så ses vi på den stora "Varbergsträffen" i slutet av maj istället
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Morellen
                  • November 2003
                  • 4349

                  Vilken otur du har med din bil Kjell! den verkar inte gilla zoopetträffar?
                  http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                  "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                  (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Ursprungligen postat av Morellen
                    Vilken otur du har med din bil Kjell! den verkar inte gilla zoopetträffar?
                    Trodde faktiskt det var helt hört när de bolmade upp rök - hade ju varit typiskt när man just köpt 4 nya sommardäck för 4500 spänn. Nu kostar det "bara" 5000 att laga.
                    Dessvärre klarar mit vänsterben bara av att åka i stora bilar (som kostar en en himla massa för mycket) annars hade jag köpt en ny direkt
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • petnym
                      • May 2002
                      • 5028

                      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                      Dessvärre klarar mit vänsterben bara av att åka i stora bilar (som kostar en en himla massa för mycket) annars hade jag köpt en ny direkt
                      Kjell, dags att släppa en ny BTN-bok med andra ord... :-) Är det BTN guide till dvärgciklider, växtakvarier eller räkor som står på tur?
                      Gräset är grönare på andra sidan glaset...
                      Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
                      Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

                      Kommentar

                      • Maria - Sjöjungfru

                        • January 2004
                        • 4236

                        Ursprungligen postat av petnym
                        Kjell, dags att släppa en ny BTN-bok med andra ord... :-) Är det BTN guide till dvärgciklider, växtakvarier eller räkor som står på tur?
                        Eller västafrikaner kanske
                        Maria - Sjöjungfru

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Ursprungligen postat av petnym
                          Kjell, dags att släppa en ny BTN-bok med andra ord... :-) Är det BTN guide till dvärgciklider, växtakvarier eller räkor som står på tur?
                          Tyvärr är marknaden för akvarieböcker väldigt tuff för tillfället så vinsten blir inte så stor - det blir i alla fall en ny upplaga av Akvarieguiden nästa höst.
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • petnym
                            • May 2002
                            • 5028

                            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                            Tyvärr är marknaden för akvarieböcker väldigt tuff för tillfället så vinsten blir inte så stor - det blir i alla fall en ny upplaga av Akvarieguiden nästa höst.
                            Av någon anledning (kanske naturlag?) verkar det vara svårt att göra pengar på sådant som är intressant eller kul...
                            Gräset är grönare på andra sidan glaset...
                            Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
                            Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

                            Kommentar

                            • Micke
                              • January 2002
                              • 1718

                              Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
                              Eller västafrikaner kanske
                              Eftersom Kjell inte tror på den idéen kanske vi ska ta tag i den saken Maria Det är i alla fall en fiskgrupp som är värd mer uppmärksamhet.

                              Synd med alla avhopp inför morgondagen Hursomhelst så ska det bli trevligt med en sväng till Halmstad imorgon.
                              Senast redigerad av Micke; 28 April 2006, 19:21.
                              Mvh Michael Persson

                              www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
                              Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

                              Kommentar

                              • Kjell Fohrman
                                Administrator

                                • December 2001
                                • 48148

                                Ursprungligen postat av Micke
                                Eftersom Kjell inte tror på den idéen kanske vi ska ta tag i den saken Maria Det är i alla fall en fiskgrupp som är värd mer uppmärksamhet.
                                Nu är det tyvärr inte mitt troende det handlar om utan om konsumenternas - kan dock hålla med om att det är en väldigt trevlig fiskgrupp .
                                Akvaristiska hälsningar
                                Kjell
                                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...