BX GÄVLE Akvarie

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Don
    • October 2004
    • 270

    Tack

    Tack för hjälpen i dag Sölve och Robert. Vill tacka Robert fram för allt för all hjälp med akvarie flytten.

    Det är så att vi har flyttat mitt 1200 liters akvarium i dag. Äntligen kan man sova lungt på nätterna .

    //Henrik

    Kommentar

    • HazelCR

      Ursprungligen postat av Don
      Tack för hjälpen i dag Sölve och Robert. Vill tacka Robert fram för allt för all hjälp med akvarie flytten.

      Det är så att vi har flyttat mitt 1200 liters akvarium i dag. Äntligen kan man sova lungt på nätterna .

      //Henrik
      Behövde ni verkligen vara 3 stycken för att flytta det karet?
      Ni tog säkert ut allt grus också va?

      Kommentar

      • Wile.E
        • March 2006
        • 80

        Zoobutik

        Idag öppnar arken zoo i Sandviken
        Allt brinner vid rätt temperatur
        http://www.plantswap.se/

        Kommentar

        • rent vatten
          • April 2005
          • 1061

          Var det något sevärt i butiken?

          Kommentar

          • eriahl
            • April 2004
            • 5681

            Bara kul att åka och titta till en ny affär. Men roligast om det finns lite fisk att titta på
            "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

            Kommentar

            • Wile.E
              • March 2006
              • 80

              vet inte..ligger just nu sjuk så man kan inte kolla in den alls
              Allt brinner vid rätt temperatur
              http://www.plantswap.se/

              Kommentar

              • Don
                • October 2004
                • 270

                Joru Gunnar!!

                Värsta killarna fixade det på tre. Förra gången när jag hämtade det uppe i Sundsvall så var vi fyra stycken och orkade knappt rubba på det. Fast nu var vi 5 st till av mina kompisar som inte är akvarie intreserade. Så känndes överflödigt att tacka dom här.


                Har ni tänkt nått på festen om ni är sugen att delta anmäl Er till mig senast tisdag 13/3

                //FishFocker

                Kommentar

                • rent vatten
                  • April 2005
                  • 1061

                  Grattis Henrik.

                  Kommentar

                  • IaMtHeJoKe
                    • November 2005
                    • 416

                    Grattis Henrik!

                    Kommentar

                    • Don
                      • October 2004
                      • 270

                      Tack grabbar!!

                      Helgen har varit helt hysterisk Sabina har fixat ett full späckat schema. I lördags kom hela släkten från söderhamn ca 23 pers ni kan ju tänka er hur det sett ut i min lilla lägenhet när vi var ca 15 st på träffen förut. Sen på kvällen fick jag sätta på ögonbindel, gå en promenad på området. Efter ett tag tappade jag bort mig hade ingen aning om vart jag befann mig. Men det slutatde hemma hos grannen Haha. Där blev det fets och melodifestival haha. Sen hem och vila upp sig till morgondagen. Då blev jag väckt kl 07:00 (i morse) med frukost på sängen. Sen bar det iväg till åbyggeby för att ta en rid tur in i skogen. Slutade efter ca 2.5 timmar och med en massa värk i arslet. När vi kom hem helt trött och hungrig vilade vi lite sen bar det i väg till stan men på vägen eller rättare sagt vid bilen stötte jag på problem bilen var fullll jätte full med ballonger och serpentiner och en och en annan öl burk under bilen. Men pressad som vi var med Sabinas schema så måsta vi ju åka med bilen som den var genom stan haha. Många konstiga blickar blev det, HAha. Sen slutade kvällen på Mc gills med en plank stek och en pilsner samt en sprakande drink. Skönt men slitsamt. Skönt att man bara fyller år en dag per år. Nu ska jag sova sju kvartar i timmen. Go natt allesammans


                      //Henrik

                      Kommentar

                      • helmbrant
                        • February 2007
                        • 6

                        Ursprungligen postat av rent vatten
                        Var det något sevärt i butiken?
                        Tyvärr var utbudet även för mina nybörjarbehov tämligen litet. Utrymme finns i butiken så det är väl bara att ge dem ytterligare chanser. Jag blev dock lite besviken ....

                        Edit: Om Arkens butik i Sandviken alltså ...

                        Kommentar

                        • Tege
                          • October 2006
                          • 70

                          Jag har besökt Arkens butik i Sundsvall, En jätte lokal men bara en ställning med akvariefisk längst in i ett hörn. Jag har för mig den hade fullt sortiment av BTN-prylar så det var ju kul. Stora hundburar till bilar och liknande saker fanns det gott om. Skulle vilja kalla det zootillbehörsaffär men utan så mycket djur.
                          Med andra ord en helt värdelös butik.... i alla fall om man är akvarist.

                          Kommentar

                          • Don
                            • October 2004
                            • 270

                            Kom i håg Mötet på torsdag. Kl 18:00 hemma hos mig. Femtetvärgatan 16


                            //FishFocker

                            Kommentar

                            • jackson
                              • September 2003
                              • 1242

                              Ursprungligen postat av Don
                              Kom i håg Mötet på torsdag. Kl 18:00 hemma hos mig. Femtetvärgatan 16
                              Mycket som inte går min väg. Dubbelbokad
                              Växtakvarium (typ djungel) 540l i Gävle och mer "städat" 450 l i Lumsheden.
                              Jag försöker undvika att mata troll. För övrigt anser jag att Kjell skall sluta med godtyckligt modererande av inlägg.

                              Kommentar

                              • IaMtHeJoKe
                                • November 2005
                                • 416

                                Jag kommer pappataxi skjutsar mig så om viktor behäver skjuts hem går det

                                Kommentar

                                Arbetssätt...