DannyO jag har inte testat tomat men dock paprika. nu var det iofs för våra malar men alla ignorerade den totalt, L-165 åkte fram och nosade på den, sen var det tillbaka in i grottan. den löste iaf inte upp sig snabbt.
Aha. jag läste på ett annat forum att någon testat tomat och paprika men det känns lite svagt då bara en påstår den testat det. Paprika kanske man kan testa för ni skrev innan att man kunde ge dem paprika krydda. De skrev i alla fall att man skulle koka paprikan lite lätt. Får återkomma med resultat senare idag
Tack för tipset, DannyO! Måste pröva det men mina gömmer sig! Någon som vet vad det betyder om en räka är gråaktig? Nej, han är INTE död, för han rör ju på sitt ben regelbundet. Han sitter inne i ett "hus" och rör på benet. Han ser väldigt grå ut!
OK! Han har nu kommit fram. Ännu en liten fråga: Min hona beter sig konstigt. Hon uppehåller sig hela tiden i ett buskage. Vad menas med detta? Ursäkta mina otaliga frågor !
Hon har inte hittat något extra gott att äta på där? Eller så ska hon kanske ömsa skal? Mina småräkor drar sig undan då de ska ömsa i alla fall, och honorna håller sig undan då de ska släppa rommen. Vet inte om det är det vanliga beteendet, men hos mig gör dom i alla fall så.
Vad sägs om att komma överens med Kjell och Christian att skapa en gallup? Om majoriteten röstar för att låta denna bli sticky, så blir den det. Hur skulle det vara?
Kommentar