Scalarer i 600-liter.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • c90368
    svarade
    Oj, mycket att läsa och titta på! Framförallt att titta på, nu ser man ju akvariet och invånarna utan den röda slöjan

    Som en kommentar till uppladdning av film, för många inlägg sedan. Jag brukar ha filmkväll när jag filmar och lägger upp.

    Filma kanske tar 30 minuter, redigera någon timma, sedan återstår laddning på ett antal timmar. Har man sen ett antal filmer på olika burkar, ja då går det åt en kväll!

    Men det är det värt! Jag tittar mycket hellre på film än på små kort, ger mer känsla på helheten.

    Lämna en kommentar:


  • 127bubbel
    svarade
    Här kommer lite bilder.






    MVH/Freddan

    Lämna en kommentar:


  • ansjo
    svarade
    Ursprungligen postat av 127bubbel
    Okej, fått någon lek på dom då? Hannarna skall ju bli grymt fina säger dom när dom färgat ut.

    MVH/Freddan

    Ursäkta mats att jag skriver i din skalare-tråd mats, men vi brukar ju skriva till varandra i våra trådar, hoppas detta är okej.
    Nej, och de har faktiskt inte varit på topp den sista tiden så någon lek är jag tveksam till just nu iaf.

    Lämna en kommentar:


  • NIC
    svarade
    Coolt detta Mats!
    Lycka till med di små!

    Lämna en kommentar:


  • 127bubbel
    svarade
    Okej, fått någon lek på dom då? Hannarna skall ju bli grymt fina säger dom när dom färgat ut.

    MVH/Freddan

    Ursäkta mats att jag skriver i din skalare-tråd mats, men vi brukar ju skriva till varandra i våra trådar, hoppas detta är okej.

    Lämna en kommentar:


  • ansjo
    svarade
    Jepp.

    Lämna en kommentar:


  • 127bubbel
    svarade
    Anders vilken variant är det du har på Schackbrädescikliden? Samma som mats?

    MVH/Freddan

    Lämna en kommentar:


  • 127bubbel
    svarade
    Lägger snart in lite bilder på mina Schackbrädesciklider strax samt några bilder på Borelli.

    MVH/Freddan

    Lämna en kommentar:


  • ansjo
    svarade
    Now you are talking!

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av ansjo
    Synd bara att du inte är tunnhårig så du kunde visa upp månen för dem om natten, för den kommer fram lite då och då har jag hört!
    Ja, lôt står som spön i backen uppe på svålen - så där blir ingen måne än på ett tag! Men om dom nu nödvändigvis kanske vill ha lite månlikt nattaljus så kanske jag kan dra ner brallorna och moona lite för dom...?

    Lämna en kommentar:


  • ansjo
    svarade
    Ursprungligen postat av MaxB
    Även i amazonas blir det svart på natten - så inga lampor här inte. Det som skall ätas upp - skall ätas upp i tid
    Synd bara att du inte är tunnhårig så du kunde visa upp månen för dem om natten, för den kommer fram lite då och då har jag hört!

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Och för dom som undrar (probably not) så är det den här filmsnutten vi snackar om;

    på Scalarerna som alldeles nyss fick för sig att ägga upp stämningen lite!
    Bilder finns också - precis i slutet på förra sidan.

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av ansjo
    Det ska bli intressant att se om de får frisimmande yngel nu, och skulle de mot alla odds även klara av detta så är de duktiga, då ett gäng tetror som samarbetar inte är de lättaste att freda sig mot.
    Har du någon lampa tänd i rummet som nattbelysning?
    Ja, det skall bli intressant att se om de kan få det lite lugnare nu när de satans ancistrusarna är väck - ett gäng hungriga tetror är det enda de behöver öva sig på nu.
    Även i amazonas blir det svart på natten - så inga lampor här inte. Det som skall ätas upp - skall ätas upp i tid

    Lämna en kommentar:


  • ansjo
    svarade
    Det ska bli intressant att se om de får frisimmande yngel nu, och skulle de mot alla odds även klara av detta så är de duktiga, då ett gäng tetror som samarbetar inte är de lättaste att freda sig mot.
    Har du någon lampa tänd i rummet som nattbelysning?

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Javafan - varför inte en snärtig snutt på äggmaskinerna!

    Glöm inte att titta i hög kvalitet!


    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...