Ansjos nya badkar!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    Duktig gosse, ingen reklam nu men började namnet på E och slutade på heim?
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • karrokaja
      • March 2006
      • 5388

      Ursprungligen postat av ansjo
      Duktig gosse, ingen reklam nu men började namnet på E och slutade på heim?
      Om du läser detta baklänges miehE

      Ja fan han visar god akvariepotencial
      Han lyckades faktisk fixa en pump som slabbat igen och göra ett vattenbyte och detta på eget initiativ då jag inte var på plats
      Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
      kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
      Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
      I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Tror jag vet vem som blir den nya akvaristen i er lägenhet...och det är inte jag.
        Nå, blir det något köp då?
        Själv råkade jag få med en Eheim 2280 från Mats, likadan som Nubi köpte i Tyskland och det ska bli intressant att dra igång detta lilla filter.
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • karrokaja
          • March 2006
          • 5388

          Ursprungligen postat av ansjo
          Tror jag vet vem som blir den nya akvaristen i er lägenhet...och det är inte jag.
          Nå, blir det något köp då?
          Själv råkade jag få med en Eheim 2280 från Mats, likadan som Nubi köpte i Tyskland och det ska bli intressant att dra igång detta lilla filter.
          ska Inte du vara akvaristen i mitt hus?? Haha

          Njae jag tror att jag står ut med detta ett tag vill inte ha en massa skit som står sen... jag vill gärna ha en sån tunna som du "råkade" få.
          Den känns lagom
          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            Nog ett ganska bra beslut som troligen lönar sig i längden...
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • karrokaja
              • March 2006
              • 5388

              Ursprungligen postat av ansjo
              Nog ett ganska bra beslut som troligen lönar sig i längden...
              Får vänta tills prset i affärerna sjunker eller syna blocket varje dag
              Om inte detta funkar så ska jag fan sitta på ditt biltak i tyskland!!!
              Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
              kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
              Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
              I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                Har du kollat www.aquaristic.net ?
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • ansjo
                  • November 2005
                  • 29967

                  http://www.aquaristic.net/shop.php/s...ll%203%202080/ bra pris...
                  /Anders

                  Medlem i NCS - givetvis!

                  Kommentar

                  • karrokaja
                    • March 2006
                    • 5388

                    Ursprungligen postat av ansjo
                    Fan du är ganska rekordgullig vet du det??
                    Bara undrar... är jag blind eller vad är priset på frakten??
                    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                    Kommentar

                    • ansjo
                      • November 2005
                      • 29967

                      4,98 Euro. Står i övre hörnet till höger när du trycker på köpknappen. Billigare än i Tyskland.
                      /Anders

                      Medlem i NCS - givetvis!

                      Kommentar

                      • karrokaja
                        • March 2006
                        • 5388

                        Ursprungligen postat av ansjo
                        4,98 Euro. Står i övre hörnet till höger när du trycker på köpknappen. Billigare än i Tyskland.
                        WOW!!

                        Du kan få folk att spendera anders.. måste nog låna lite från sparkontot
                        och sen hyra, räkningar... tja... jag är van med nudlar så det är ingen problem

                        Vet du nåt om deras levernastiden??
                        Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                        kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                        Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                        I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                        Kommentar

                        • CyberLizard
                          • October 2009
                          • 165

                          Är du säker? Om man klickar på "plus shipping" står det att det kostar 18,98 € till sverige.
                          Projektråd 160L SA

                          Kommentar

                          • ansjo
                            • November 2005
                            • 29967

                            Jag har beställt därifrån några gånger men det var ett tag sedan nu,. Har för mig att det tog runt 4-5 arbetsdagar innan det kom fram till posten.
                            Nudlar är inget vidare, däremot riktig Thailänska nudelsoppa, det är grejer det....
                            /Anders

                            Medlem i NCS - givetvis!

                            Kommentar

                            • ansjo
                              • November 2005
                              • 29967

                              Ursprungligen postat av CyberLizard
                              Är du säker? Om man klickar på "plus shipping" står det att det kostar 18,98 € till sverige.
                              Säker är jag inte, men så här stod det så visst kan det vara en dyrare frakt...:
                              279,95 € 19% 279,95 € Total Products (net - only for information):235,25 €plus tax (net - information)19% Amount:44,70 €Total Products:279,95 €Shipping(gross):
                              The correct shipping costs will be shown only after login,
                              resp. before complete check out.
                              4,98 €Grand Total:
                              Total weight:
                              284,93 €
                              14 kg
                              /Anders

                              Medlem i NCS - givetvis!

                              Kommentar

                              • karrokaja
                                • March 2006
                                • 5388

                                Ursprungligen postat av CyberLizard
                                Är du säker? Om man klickar på "plus shipping" står det att det kostar 18,98 € till sverige.
                                Ser ingenstans att det står den frakten... men jag blundar väl skulle jag tro
                                Ursprungligen postat av ansjo
                                Jag har beställt därifrån några gånger men det var ett tag sedan nu,. Har för mig att det tog runt 4-5 arbetsdagar innan det kom fram till posten.
                                Nudlar är inget vidare, däremot riktig Thailänska nudelsoppa, det är grejer det....
                                det var ju inte så farligt mkt... kan ju ta upp emot 2 veckor för vissa saker.. (syftar på tonis armatur)


                                Jorå nudlar med lite alround-krydda det är fina grejer
                                Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                                kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                                Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                                I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                                Kommentar

                                Arbetssätt...