Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Scalarer i ett 540 liters kar

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Nando
    svarade
    Även fjärilarna har lekt ikväll.

Kommentera:

• Nando
    svarade
    Mina scalarer har lekt igen. Kollade bakåt i tråden och det var elva dagar sedan sist. De ligger verkligen i Inkorna har frisimmande och äger halva karet. Scalareparet dominerar halva den kvarvarande halvan och resten av fiskarna har i princip en fjärdedel av karet att samsas på.

Kommentera:

• Nando
    svarade
    Haha, tack Thomas! Du är såklart välkommen på besök hos mig också om du har vägarna förbi!

Kommentera:

• Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando Visa inlägg
    Tack för dina tips och tankar Mats! Jag får nog försöka hitta någon trevlig Zoopetare i närheten! Om jag bodde nära Thomas vore mina problem lösta .

Låter ju jättebra med ett gratis 720-kar. Även om det inte är så stort som du tänkt dig kan man ju göra mycket kul med en sådan balja.
    Ja, Nando Göteborg är rätt skönt det också, kanske inte lika vackert som Stockholm men fullt me goa gubbar, en flytt kanske är lösningen

Skämtar naturligtvis , men förstår dig. För mig startade det med forumet sedan en förening i Gbg och där träffade jag ju flera av folket som även var på forumet.
    Och lokalen blev liksom lösningen. Att sedan vår zoopet träff blev så trevlig gör ju att jag vill fortsätta med dessa träffar. Här i Gbg finns ju flera föreningar och även flera personer med gemensamma lokaler. Så börjar du sondera Stockholm går det säkert att hitta.
    Ja och annars vet du ju att du alltid är välkommen ner till oss i Götet

Kommentera:

• Nando
    svarade
    Välkomna

Kommentera:

Sparar...
X