Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
Nepp, köpte ett helglas på Herkules. I morgon blir det att måla även kortsidan samt få plats all teknik och inredning. Hade planerat en ledig dag i morgon men har redan lyckats boka upp telefonmöten hela förmiddagen samt en anställningsntervju på lunchen. Men efter det ... -
//IngerLämna en kommentar:
-
Någon som har erfarenhet av sår på Discus ..
verkar som såren blir större men kan det vara så att
under läkningen så tappar dom "hud"för huden runt såret är vitt ?
är så oroligtLämna en kommentar:
-
Jag har dem "on-hold" nu!
Men jag måste mäta och se så att det faktiskt får plats också...Lämna en kommentar:
-
Jag hade en cirkulation på 9500l/h totalt i mitt 660 med rockan utan att det var strömt alls så köp. Du hittar något bra knep för att ta bort turbulensen, om det blir någonLämna en kommentar:
-
Det blir perfekt! Lovar och svär! 1700 är INGENTING!! KöööööööööpLämna en kommentar:
-
Jag hade ju 2000 liter i timman till mina innan, de verkade inte bry sig direkt, men jag har ju ingen längre erfarenhet av dem och deras beteende.Lämna en kommentar:
-
Det borde du nästan ha faktiskt, men frågan är om det inte blir för strömt för cupidos med den kannan till ett 310L...
Fast det borde kunna gå! Den är på 1700L/h enligt spec, och pumpskallen i mitt filterfack är på 1800.Lämna en kommentar:
-
-
-
Skall se vad jag kan göra. Har sjukt mycket idag och ingen bil förrän i kväll. Kan vi dela på arbetsbördan? Du ringer och kollar att de är i bra skick etc. Säger att vi skall ha dem så fixar jag hämtning så fort det går?Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: