Blev några timmars googlande på nanokar ikväll. Fluval Edge fortfarande en favorit. Estetiskt helt rätt även om det kanske kan vara lite bökigt att sköta om. Ett beslut troligen nära till hands
Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
-
Film: Kampen om bästa revir i det omgjorda karet pågår för fullt. En direkt konsekvens av denna Extreme Homemakeover är att det återigen är full fart på samtliga fiskar. Alla äter och verkar till synes må bra.
Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Riktigt heta Diskuskänslor. Nu har du verkligen lyckats Tommy! Dina Diskusar stormtrivs. Inredningen är toppen och det riktigt hörs i texten från dig att allt börjar landa i dig. Man blir lite smått lycklig när man ser dina Disksusar ta för sig Kanon!Kommentar
-
Kommentar
-
Tack snälla, känner mig rätt nöjd. Ser dock indikationer på att det nu är dags för lugn och ro. Inget dramatisk men små signaler som jag tolkar som en första indikation på stress.Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Kommentar
-
Det är äkta kärlek detKommentar
-
Haha min sambos reaktion när hon kom hem till akvariekaoset igår var "What the f is going on?!"
Men men, tur man har en tjej som har överseende med mina dumheter.Kommentar
-
Föreslog att jag kanske skulle få inreda det men får inte röra så med detta kar så blir det till att följa och med allra största sannolikhet beundra vad flickvännen åstadkommer.
Skickat från min iPhone med TapatalkProud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Sedär juni, låter som en trevlig längtanKommentar
-
Hm, allt är ditt fel det är du som väckt detta intresse med dina blåa bilder. Ljuvliga... Nu har jag satsat på Malawi så jag får vänta på mina små "kaffefilter" till framtiden. Malawi är vackra och roliga att titta på, men det är mycket bök och stök i karet med ommöblering varje morgon!Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar