Akvariegaraget

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • jozi81
    svarade
    Ursprungligen postat av Jesper Broman
    Och hur f*n ska du hitta dom i den stora dammen
    Ja det blir frågan... Dock har jag en djuphåla som är ganska liten, tanken är att tömma så att alla firrar måste dit, dock kommer det nog vara lite smuts där med, men antar att det är den lösningen eller en friskförklarad som är enda chansen...

    Lämna en kommentar:


  • Jesper Broman
    svarade
    Och hur f*n ska du hitta dom i den stora dammen

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Tar in dom!

    Lämna en kommentar:


  • macke_fisk
    svarade
    Kommer de gå kvar hela tiden eller kommer du ta in dem till hösten?

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Tackar! En film på då jag introducerar 4 gymnogeophagus balzanii i dammen, kanske (eller troligast..)sista gången dom syns...

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Dammen är legendarisk!

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade

    Film på lite matning i dammen, dom lite större koien är tröga och dyker förbi precis i slutet. Shubukin, vanlig guldfisk, blå och guldid är dom övriga deltagarna..

    Lämna en kommentar:


  • ettfettbranamn
    svarade
    Oh.. Kolla pm..

    Lämna en kommentar:


  • ettfettbranamn
    svarade
    De lär inte lösa några korsord kort sagt..

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Då min var knappa 30 högg den min 25 cm koi över huvudet, skämdes i en månad, koien blev boss!

    Lämna en kommentar:


  • ettfettbranamn
    svarade
    Äh.. Inget att oroa sig för.. När jag slängde i lilla ntt'n försökte min ena nil sätta i sig honom.. Såg exakt ut som när en terrier försöker tugga på en badboll.. Det enda som hände var att de tittade på varandra i samförstånd om att det var en engångshändelse som de aldrig mer behöver tala om.. Skammen att ha missbedömt bytet så grovt hänger fortfarande som en blöt filt över den nilen.. De är ju bara överentusiastiska.. De har även försökt äta morötter, hela potatisar, halva gurkor.. Idioter..

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Ursprungligen postat av ettfettbranamn
    "Men äter de inte varandra!!??"
    Finns en 5e sprutfisk med också, en jaculatrix.. Lite mindre, mycket smalare.. Kan ha underskattat nilen, tycker han stirrar lömskt från hörnet..

    Lämna en kommentar:


  • ettfettbranamn
    svarade
    "Men äter de inte varandra!!??"

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Akvariegaraget

    Måste avveckla en kompis kar som jag hållit ett tag, fullvuxna toxothes microlepis hamnade hos rovfiskarna, ALLA andra gömmer sig till vänster, säkert 4-5 kg fisk.. Rovfiskar är fega..

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Blir nog metern ..

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...