Flera liter sött vatten

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • heba
    svarade
    Ursprungligen postat av ElinR
    Äh, vänner blir glada när man själv är glad. De kanske inte förstår, men de kan glädjas med en ändå. Och min man har fyra cyklar, så han kan inte riktigt säga något.
    Du har så rätt

    Lämna en kommentar:


  • Likan
    svarade
    Tummen upp på det Elin.

    Lämna en kommentar:


  • ElinR
    svarade
    Äh, vänner blir glada när man själv är glad. De kanske inte förstår, men de kan glädjas med en ändå. Och min man har fyra cyklar, så han kan inte riktigt säga något.

    Lämna en kommentar:


  • heba
    svarade
    Ursprungligen postat av ElinR
    "Crazy cat lady" fast m akvarium. Jo, min man har muttrat ngt åt det hållet. [emoji1]
    Ursprungligen postat av Likan
    Jag är snart där... Snart 5. Haha. Ja. Vad säger man? Tur att jag inte är singel. :P Männen hade ju vänt i dörren.
    Undrar om det är "kvinnligt" att känna så här

    Lämna en kommentar:


  • Likan
    svarade
    Flera liter sött vatten

    Jag är snart där... Snart 5. Haha. Ja. Vad säger man? Tur att jag inte är singel. :P Männen hade ju vänt i dörren.

    Lämna en kommentar:


  • heba
    svarade
    Ursprungligen postat av ElinR
    "Crazy cat lady" fast m akvarium. Jo, min man har muttrat ngt åt det hållet. [emoji1]
    Ja, så länge det är maken bara som muttrar , men börjar fundera på hur vännerna ser på detta när dom kommer hit

    Lämna en kommentar:


  • ElinR
    svarade
    "Crazy cat lady" fast m akvarium. Jo, min man har muttrat ngt åt det hållet. [emoji1]

    Lämna en kommentar:


  • heba
    svarade
    Ursprungligen postat av flygrc
    Paludarium... klingar så fint i mina öron.. jag var så mycket inne på det ett tag att jag t.o.m haft en sida på paludarium.se men det är nedlagt. Ska bli intressant att följa

    Så fint du har i karen, jag är nyfiken på vilka vattenvärde du har i kranen?
    Tack!
    Tyvärr kan jag inte ge dig något vettigt svar ang värdena i kranen då jag aldrig mäter och inte heller har några tester
    Tidigare har jag haft saltvatten och där var det ett evigt testande av alla möjliga parametrar, och nu när jag gick över till sött har jag helt enkelt låtit bli att testa och heller inte känt något behov av det då allt fungerar bra - korkat? Ja, kanske
    Tråkigt med websidan!

    Lämna en kommentar:


  • flygrc
    svarade
    Paludarium... klingar så fint i mina öron.. jag var så mycket inne på det ett tag att jag t.o.m haft en sida på paludarium.se men det är nedlagt. Ska bli intressant att följa

    Så fint du har i karen, jag är nyfiken på vilka vattenvärde du har i kranen?

    Lämna en kommentar:


  • heba
    svarade
    Nä, det kan väl inte bli för stort, men man börjar känna sig som en "crazy lady" när det kommer gäster . Men iofs så är ju karet i hallen borta... och det är ok för gubben..
    Jag väntar (sedan förra veckan) på svar från Hornbach ang vad som ingår i priset, dom har nämligen lite olika info om 2 olika stora terrarier, det stora med tillbehör (bänk, belysning) medan det mindre är bara burken utan tillbehör och det skiljer inte mycket i pris, så något är fel - jag tror att båda prislapparna bara anger priset på burken utan tillbehör annars är det för bra för att vara sant .

    Lämna en kommentar:


  • Likan
    svarade
    Kan det någonsin bli för stort?

    Iofs blir den ju större än din 180l. Men om det är ok för gubben så varför inte?

    Lämna en kommentar:


  • heba
    svarade
    Ursprungligen postat av Likan
    Jag förstår det! Hade jag också varit. Du har ju hållit på ett tag med den där nu.

    Jag ser fram emot sötnosen sen, när det väl kommit så långt.

    Vad blir de nya måtten förresten?
    OM det blir detta Eheim så är det 120 x 50 x 80 cm, finns lite tvekan kvar i mig då denna burk är STOR, men det kanske är lika bra att "ta i" från början Det som står här hemma är 90 x 45 x 60 cm, men skulle vilja ha högre för växternas skull.

    Lämna en kommentar:


  • Likan
    svarade
    Flera liter sött vatten

    Jag förstår det! Hade jag också varit. Du har ju hållit på ett tag med den där nu.

    Jag ser fram emot sötnosen sen, när det väl kommit så långt.

    Vad blir de nya måtten förresten?

    Lämna en kommentar:


  • heba
    svarade
    Ursprungligen postat av Likan
    Det kanske blir din julklapp i år?
    Ja, det blir nog nåt åt det hållet, men är så otålig !

    Lämna en kommentar:


  • Likan
    svarade
    Det kanske blir din julklapp i år?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...