Akvariekällaren

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av Superpescado
    Jag tror inte att någon blir förvånad att du kommer hem med nya akvarium eller fiskar
    vad fick du med dig hem?
    Kanske inte så konstigt Detta följde med hem
    ​​Aulonocara mdoka
    Aulonocara röd rubin
    Aulonocara blå rubin
    Saulosi röd
    lithobates Zimbabwe rock

    Corydoras green laser
    Corydoras trilineatus
    Corydoras splendens

    Två lek par scalarer
    marmor och ett par med slöjfenor
    Guppy panda dumbo
    Guppy Gold
    Guppy black toxido

    Senast redigerad av LAncer; 07 April 2021, 07:13.

    Lämna en kommentar:


  • Superpescado
    svarade
    Jag tror inte att någon blir förvånad att du kommer hem med nya akvarium eller fiskar
    vad fick du med dig hem?

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Idag har var på tur och lämnat massa fisk 500st total. Men kom hem med en del med . Mer i bilen på hem vägen än dit

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Nu hände det igen . Rastlös och jag går ej ihop Så fick en mini damm under ett akvarium inne 80 liter . Som mina blå platy får gå i så länge

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av Bernt G

    Vart får du tag i ställningar för fler akvarier? Jag har lite funderat på en "rad" på höjden typ som i en butik.
    Vart finner man det?
    Jag har köpt alla mina begagnade på olika annons sidor så som blocket och Facebook även från konkurser.

    Går att köpa nya på olika ställen . Finns en sida från Tyskland man kan köpa allt uppkapat . Men annars får man köpa allt i delar och bygga själv.

    Lämna en kommentar:


  • Gäst
    Gäst svarade
    Ursprungligen postat av LAncer

    idag är det 63 st akvarium igång i garaget. då finns det plast för några till :P
    Totalt har jag igång 67st
    Vart får du tag i ställningar för fler akvarier? Jag har lite funderat på en "rad" på höjden typ som i en butik.
    Vart finner man det?

    Lämna en kommentar:


  • Munin
    svarade
    Jag föredrar nog guppykaret!

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Oj, vad fint karet med Discus är! Verkligen vackert!

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    När man jobbar mycket och inte har tid att njuta på veckorna av dom karen man har inne så passar man på när det är helg att bara sitta och njuta framför dom.

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Ursprungligen postat av Superpescado

    Jag förstår vad du menar. Det är väl alltid det farliga när hobby blir levebröd, att behålla allt det roliga o samtidigt få det att gå runt. Öppnar du en så kommer jag direkt iaf
    Ja det är alltid svårt att veta hur man ska göra.
    men får ser hur det ser ut om något år eller så.

    ​​​​​

    Lämna en kommentar:


  • LAncer
    svarade
    Då var karet igång . Kommer hålla mina små frontosor så länge tills man hitta något annat

    Lämna en kommentar:


  • Superpescado
    svarade
    Ursprungligen postat av LAncer

    Jo det har alltid funnits funderingar på att öppna en affär. Men då skulle man behöva en bättre lokal att hyra . Men svårt att hitta för en bra peng.

    Sedan har man ju ett annat dilemma . Detta med odling som jag tycker är roligt . Risken är ju stor att man ej hinner med att odla fisk.som man brinner för.

    Så tiden får utvisa lite hur det blir framöver. Har iallafall funderingar att gå utbildningen .
    Jag förstår vad du menar. Det är väl alltid det farliga när hobby blir levebröd, att behålla allt det roliga o samtidigt få det att gå runt. Öppnar du en så kommer jag direkt iaf

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...