Fördelen med Multicura är ju just att den är mild och tar lite tid på sig precis som antispot. De är ju inte några kabom mediciner och då kan folk tro att de inte är så verksamma fast effekten mera tar lite tid på sig.
Diskus & annat
Kollaps
X
-
-
Jag hade ingen multicura hemma heller såg jag nu. På tal om det. Får se vad som finns på magazinet.Kommentar
-
Vi bor som jag förstått det inte extremt långt ifrån varandra? Jag har Multicura hemma. Får du inte tag i men vill ha snabbt så kan du få av mig i morgon.Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Ingen aning om var du bor. Det var snällt av dig iaf, men det ska nog inte behövas. I värsta fall när det krisar är det bara åka till Tony i Trollhättan. :-)Kommentar
-
[QUOTE=Einarsson; hade hellre fått tag på Flagyl men inte så lätt att hitta och övertala en veterinär såhär på helgen. [/QUOTE]
Fan att du inte bodde närmre... Hade kunna hjälpt dig...Kommentar
-
Kommentar
-
-
Hur går det med din sjukling?Kommentar
-
Har köpt multicura hos en lokal djuraffär. Hitta av en slump en rot också som var alldeles unik för att lämna. Fick den för en hundring också. Blir perfekt som huvudkloss i lilla karet sen.
Den lilla djuraffären hade sjukt bra utbud av stenar och rötter i olika storlekar (även väldigt väldigt små rotbitar fanns vilket är bra). Får åka dit igen sen när det är dags att starta lilla karet.Senast redigerad av Einarsson; 14 September 2014, 11:47.Kommentar
-
-
Såg av en slump:
På zoo.se kan man köpa levandefoder via nätet. Undrar hur det funkar. :O Måste nästan prova, levandefoder vore ju asnice att ha ibland men brukar vara svårt som attan att få tag på.
Kommentar
-
En sak jag randomly kom på nu angående växtakvarier och ljus. Hur mycket påverkar täckglas hur mycket ljus som tränger ner i karet?Kommentar
-
En del...Kommentar
-
De flesta växtkar är ju utan täckglas om du sett på bilderna....Kommentar
Kommentar