147L snäcklekare som blev sydamerikabiotop

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • åheim
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Wow! Vad mystiskt, djungligt läckert det ser ut!
    Va kul att du diggar det Mats Jag är också väldigt förtjust i det här karet, gillar ju kubformen grymt mycket för den är så tacksam och rolig att inreda i! Tänk när du sätter igång med din kub som är 20ggr så stor, då kommer det nog många WOW satan va läckert, både från dig och alla oss här på zoopet

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Wow! Vad mystiskt, djungligt läckert det ser ut!

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    Ursprungligen postat av Jesper Broman
    Jag avundas din rena framruta
    Jag tycker att det spelar ingen roll hur mycket jag gnor med skrapa och rakblad så nog fan finns det en massa små algpluttar kvar ändå!

    Fin film som vanligt
    Tack Jesper Jag skärmar av ljuset så det inte träffar rutan direkt och får minimal algtillväxt på glaset. Sen fläskar jag aldrig på men ljus i mina kar och det gör väl sitt också

    Lämna en kommentar:


  • Jesper Broman
    svarade
    Jag avundas din rena framruta
    Jag tycker att det spelar ingen roll hur mycket jag gnor med skrapa och rakblad så nog fan finns det en massa små algpluttar kvar ändå!

    Fin film som vanligt

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Absolut en av de läckraste filmerna jag sett här på Zoopet. Snacka om att få gå på upptäcktsfärd! Akvariet är så lummigt med växtlighet som känns att den fått forma sig själv. Ger du någon gödning alls i denna juvel? Skulle vara intressant hur ditt upplägg med karet fungerar gällande rutinerna etc.
    Oj, kul att du gillar filmen, det var faktiskt bara fram med kameran och dra av en snutt... Ja det har fått forma sig väldigt mycket själv, jag är aldrig där och pillar, bara satt dit det en gång, förutom crypton för den vandrar själv runt i karet! Upplägget är bra genomströmmning utan stark vattenrörelse med massiv filtrering och varannan veckas vattenbyten på 30%, ganska givmild på maten eftersom jag inte göder.

    Ursprungligen postat av Jesper Broman
    Ja det ser ju ut som att du är inne i akvariet och filmar ibland. Och akvariet är verkligen en bit natur i glasformat.
    Ja det finns inget som fascinerar mig så som naturen gör och går man nära med kameran så tycker jag att man fångar den lite bättre i akvariemiljö,,,

    Lämna en kommentar:


  • Jesper Broman
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Absolut en av de läckraste filmerna jag sett här på Zoopet. Snacka om att få gå på upptäcktsfärd! Akvariet är så lummigt med växtlighet som känns att den fått forma sig själv. Ger du någon gödning alls i denna juvel? Skulle vara intressant hur ditt upplägg med karet fungerar gällande rutinerna etc.
    Ja det ser ju ut som att du är inne i akvariet och filmar ibland. Och akvariet är verkligen en bit natur i glasformat.

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Absolut en av de läckraste filmerna jag sett här på Zoopet. Snacka om att få gå på upptäcktsfärd! Akvariet är så lummigt med växtlighet som känns att den fått forma sig själv. Ger du någon gödning alls i denna juvel? Skulle vara intressant hur ditt upplägg med karet fungerar gällande rutinerna etc.

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Kul att kolla på och natti, natti på dig också
    Tack hörru och natti på dig med

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Kul att kolla på och natti, natti på dig också

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    Bara för att uppdatera tråden lite...

    https://www.youtube.com/watch?v=HuMj-kmI41Q

    Lämna en kommentar:


  • Killis75
    svarade
    Ursprungligen postat av åheim
    Det hade varit kul att se på klippet, men det verkar vara privat

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    ja verkligen tur att den inte hoppade en hlavtimme senare... Jag tycker INTE om att hitta torkad fisk på golvet, känns obehagligt!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Nämen, tur att du var vaken

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...