Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell

    Ja, det är mestadels tunnor. Då får man med en hel del kryp på köpet, som kittlar dödsskönt i kistan.
    Just nu ligger det dock drivor av godis i själva 720-burken.
    Jahapp, då fick jag svar på det

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Plejaderna

    Så fina de är Inger! 8-)
    Ja visst är dom

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Plejaderna
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Önskar att jag kunde få alla drottningrasboror på samma bild, dom är verkligen en färgklick i karet, gillar dom skarpt

    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0369.JPG
Visningar: 200
Storlek: 365,1 KB
ID: 2416814Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0372.JPG
Visningar: 201
Storlek: 242,2 KB
ID: 2416815
    Så fina de är Inger! 8-)

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H

    Tror inte alls att du jinxar något . Mats, vad använder du för kärl för att vattenmätta alla dina stora röttet? Har funderat på det, en tunna kanske?

    //Inger
    Ja, det är mestadels tunnor. Då får man med en hel del kryp på köpet, som kittlar dödsskönt i kistan.
    Just nu ligger det dock drivor av godis i själva 720-burken.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Önskar att jag kunde få alla drottningrasboror på samma bild, dom är verkligen en färgklick i karet, gillar dom skarpt

    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0369.JPG
Visningar: 200
Storlek: 365,1 KB
ID: 2416814Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0372.JPG
Visningar: 201
Storlek: 242,2 KB
ID: 2416815

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell

    Nej, det är väldigt få problem i karen. Visst har även mina fiskar någon gång fått sjukdomar, men det var mest förr i tiden. Det har heller aldrig förekommit läckande kar, filter och liknande.
    Men nu skall du se att jag jinxar hela skiten med detta inlägg...
    Tror inte alls att du jinxar något . Mats, vad använder du för kärl för att vattenmätta alla dina stora röttet? Har funderat på det, en tunna kanske?

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H

    Haha, jag har nog misstänkt att du är en "han" . Kul att du följer oss, min tråd med alla upp och nedgångar och Mats tråd där allt bara flyter på utan tillstymmelse till nedgångar

    //Inger
    Nej, det är väldigt få problem i karen. Visst har även mina fiskar någon gång fått sjukdomar, men det var mest förr i tiden. Det har heller aldrig förekommit läckande kar, filter och liknande.
    Men nu skall du se att jag jinxar hela skiten med detta inlägg...

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Fanbyalperna
    Det är en han. Följer din tråd och akvariestugan så gott som dagligen, men som du har märkt skriver jag inte så ofta
    Haha, jag har nog misstänkt att du är en "han" . Kul att du följer oss, min tråd med alla upp och nedgångar och Mats tråd där allt bara flyter på utan tillstymmelse till nedgångar

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Fanbyalperna
    svarade
    Det är en han. Följer din tråd och akvariestugan så gott som dagligen, men som du har märkt skriver jag inte så ofta

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Fanbyalperna
    Jättefint.Hoppas att det också fortsättningsvis kommer att ge dig mycket glädje.
    Jag vill bara ge en eloge till Fanbyalperna, jag har ingen aning om personen är en han eller hon (jag vägrar att skriva "hen"). Han/hon har följt mig genom alla år och gläder mig då och då med inlägg i min ganska så långa tråd. Så, kul att du är med, ville bara att du skulle veta . Såklart är han/hon Norrlänning och bor inte så långt från mig

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Plejaderna
    Nu har jag ett tag lagt väldigt lite tid på zoopet och mest bara snabbt läst igenom era inlägg utan att ta mig tid till att kommentera. Trädgården, hundarna och en tonåring har tagit all min tid. Men jag kunde inte hålla mig ifrån att kommentera dina bilder Inger. Sagolikt underbara! Skulle aldrig säga att det är nystartat kar. Med det karet kan du nog vinna scaping tävlingar. Jag kan inte sluta titta på det.
    Men tack så mycket P, nu blir jag riktigt mallig efter alla snälla inlägg

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Plejaderna
    svarade
    Nu har jag ett tag lagt väldigt lite tid på zoopet och mest bara snabbt läst igenom era inlägg utan att ta mig tid till att kommentera. Trädgården, hundarna och en tonåring har tagit all min tid. Men jag kunde inte hålla mig ifrån att kommentera dina bilder Inger. Sagolikt underbara! Skulle aldrig säga att det är nystartat kar. Med det karet kan du nog vinna scaping tävlingar. Jag kan inte sluta titta på det.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Konversationen fortätter i din tråd Mats

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Halloj Inger!
    Den senaste tiden har vi ju mest snackat med varandra via PM - vi får la fortsätta konversationen här i tråden.
    Kul att se att det är fler som uppskattar den fina ljussättningen.
    Du har verkligen gjort en alldeles fenomenal inredning - bara njut av detta, Inger!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Marten64
    Mycket snyggt Inger! Vad har du för belysning till det ”trolska” karet?
    Tack så mycket Johan
    Här är armaturerna jag har: Akvastabil lumax vit dämpbar och Avastabil lumax varmvit dämpbar, köpt på Petworld.

    //Inger

    Senast redigerad av Inger H; 25 April 2020, 10:03.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...