Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Ekenberg
    svarade
    Jag hade ett kar med svartmålad bakgrund och trivdes med det, men sedan satte jag ändå en juwelbakgrund vilket jag aldrig blev lika nöjd med..... så vid nästa ändring av det karet blir det nog att ta bort bakgrunden igen...

    allt bra med fjärilarna ?

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Tack, då vet jag!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Målade du ett lager med färg? Hur lång tid tog det att torka på ett ungefär?
    Jag målade två lager med ett dygns mellanrum

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Målade du ett lager med färg? Hur lång tid tog det att torka på ett ungefär?

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Roligt att höra att det blev bra med svart akrylfärg! Det ska jag också testa när det blir dags!
    Rekommenderas verkligen Nando .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Roligt att höra att det blev bra med svart akrylfärg! Det ska jag också testa när det blir dags!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Marten64;n2 383240
    Jag har också en mattsvart bakgrund i mitt mindre kar, den är jag också riktigt nöjd med.
    Det är härligt att ha hela inredningsprocessen framför sig. Lycka till!
    Tack Johan, tror att kommande inredning blir lite rolig - i alla fall vad som finns i huvvet just nu

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Marten64
    svarade
    Jag har också en mattsvart bakgrund i mitt mindre kar, den är jag också riktigt nöjd med.
    Det är härligt att ha hela inredningsprocessen framför sig. Lycka till!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Jag har väl inte så mycket att skriva om egentligen - men en svart bakgrund ville ja ha i detta lille-kar, för att kanske med min icke så kunnande inredningsförmåga få lite djup i karet.
    Mitt allra första kar med svart bakgrund faktiskt efter många försök tidigare genom åren.
    Köpte svart matt decorplast, såg himla bra ur från början - sedan dök diverse bubblor upp - grrr. Rev bort och köpte akrylfärg på biltema i stället, som blev himla bra, toppen vill jag säga, så nöjd så .
    I morrn ska växter beställas, sen börjar det kuliga

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Vad roligt för dem och dig! I sin egen tråd får man väl vara hur OT som helst!?

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Tjohoo, Timrå vann och är i elitserien - vilka kämpar . Ursäkta all denna OT.

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Usch, vilken nagelbitare Karlskrona /Timrå - Timrå är ju mitt lag, så törs nästan inte titta. Kudden för ögonen ibland samt kolla på andra kanaler i ren nervositet

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av LindaAlgo
    Så fint det är.
    Ser framemot att få se vad som händer med ditt nya kar.
    Vet du vad för fiskar du ska satsa på i det?
    Vet inte än vilka fiskar det blir Linda, får se vad som finns på listan när det blir dags

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • LindaAlgo
    svarade
    Så fint det är.
    Ser framemot att få se vad som händer med ditt nya kar.
    Vet du vad för fiskar du ska satsa på i det?

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Oj, vad fint!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...