Ligger sjuk i flunsan eller vad det är, men jag har i alla fall hasat mig upp och gjort vattenbyte i Diskuskaret efter den andra saltbehandlingen. Så prickar håll er borta nu! Jag hällde i Aqua-Kraut också, men är osäker på om doseringen är för hela karet - eller bara för det nya vattnet som tillsätts (hällde i för hela vattenmängden).
Sänker även tempen lite sakta i karet till 29 grader.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Ligger sjuk i flunsan eller vad det är, men jag har i alla fall hasat mig upp och gjort vattenbyte i Diskuskaret efter den andra saltbehandlingen. Så prickar håll er borta nu! Jag hällde i Aqua-Kraut också, men är osäker på om doseringen är för hela karet - eller bara för det nya vattnet som tillsätts (hällde i för hela vattenmängden).
Sänker även tempen lite sakta i karet till 29 grader.
//Inger
Krya på dig! Missade att du var sjuk. Skickade ett PM. Det är lite Ingerbrist här
Se till att du får i dig vätska och salter. Jag hade feber i 5 dagar när jag nyligt hade flunsa och var lite övermodig i början och slarvade med sånt, brukar sällan vara sjuk och de få ggr bara kort, och fick betala för det...
Kommentar