Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Jo, och det är ju lite tråkigt. Som sagt, när jag blir av med de sista blåciklidungarna i kuben, så tänkte jag försöka sätta flaggparet till lek där. Har fött upp ett litet gäng scalarer i den innan"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
Kommentar
-
Tänkte du skulle få lite inspiration på vilken nivå du ska lägga dig på nu när du startar upp i stugan igen, hoppas du har byggt den lagom stor bara.
Kommentar
-
Tänkte du skulle få lite inspiration på vilken nivå du ska lägga dig på nu när du startar upp i stugan igen, hoppas du har byggt den lagom stor bara.
http://www.youtube.com/watch?v=OpXli4pFqMU
Yes, Vinbok! Jag har kollat på denna film ett antal gånger!
Han har ungefär 11 000-liter i det karet... Och det är verkligen en källa till inspiration... Men, jag är inte så triggad på hans "japanska" scapeinredningar - det är lite för mycket "bild" för min smak, eller rättare sagt; det är för mycket tillrättalagd "budget" och räddhågsna medarbetare som gör som "mästaren" säger.
Jag dissar inte på något sätt Amanos inredningskunskaper - men dessa har "bonzai-egenskaper" som jag tycker är en aning skitnödiga och som går att göra mycket snyggare (faktiskt) utan att bländas av det "Japanska undret". Det Amano gör är enbart en konstform, och egentligen inte akvariehållande i någon större utsträckning - vackert förvisso, men meningslöst i det långa loppet.
Senast redigerad av Mats Bryzell; 12 September 2012, 18:09.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nädu, igår satt jag inlåst i Bollebyggd - eller hur det nu stavas - halva dagen. Idag har jag inte gjort annat än tagit foton på Platys och orerat om "Amanos egentliga akvarie-inrednings-kunskaper"... Du skulle ju varit här idag... eller?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
Kommentar