gytt!"
Nytt hem till malawi-250L
Kollaps
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
Hur går det och skyll inte på blåsor och flisor på händerna och en bränd rygg :PLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Ursäkter hela tiden var är han nu tex??? massa tid slösas bortHa De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/Kommentar
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
det är nog inte så svårt.. som det är nu så har jag ett 225L fullt med växter som måste i 720L men av någon anledning har dom inte kommit dit än kan det vara att man är lite lat eller målar huset.. jag hade tippat på latHa De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/Kommentar
-
Har en känsla av att jag lär betala för detta *skratt*Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
Haha! It's alive.
Jag trodde att du skulle låta dem fortsätta retas till årsskiftet, Hannesc. *flin*
Nubi är nog redan gocke, som vi säger i norrland. XD
...åh, tjusig limning btb!"They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
~25l vattenKommentar
-
yes its alive!!!
gocke?? översätt till svenska pickles
o tack för komplimangProjekt:
Kommentar
-
Ja Pickels vad är Gocke Det låter inte bra alls för en sörmlänning *skratt*
Jävlar om inte det är tätt efter din limmning *hehe*Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Norrländska är aka rikssvenska! Det vet alla. ; P
Gocke som i färdig. Körd. Gocke som i - Nubi har nog redan problem med den himmelska logistiken precis som resten av oss. ^^
Förlåt för all the OT i din tråd, Hannesc."They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
~25l vattenKommentar
-
Det blir OT trådar eftersom han skämt bort oss så duktigt med flitiga uppdateringar för att sen "jobba hela helgen". Hörde att han hade bränt sig på ryggen...det gör man bara om man somnar på magen ute i solen
H Sorry för alla OT.Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
Kommentar