70*70*70 Kub SA-Första Projekt! (med skada)
Kollaps
X
-
lite bilderProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
kul att du fotar med nya kameran å tar fina bilder... dock är det ett litet fel på bild nr 2, den på akvariet.
å det är att akvariet är felplacerat... det står hos dig å inte hos mig....MrH ---> 175L SA kubKommentar
-
Läste att du fundera på lerkulor. Använder själv JBLs kugeln och de innehåller en del järn, men du märker när det blir för mycket (trådalgerna syns snabbt) och drar du ner på järndelen i PMDD så märks det på bara några dagar, så det är verkligen smidigt.
Men mina Pogostemon Helferi blev tätare på några veckor efter det att jag tillsatte kulor. Lika med Svärdsplantorna.Kommentar
-
Jag måste säga att et blev skitsnyggt med spegeln bredvid karet.180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
-
ja spegeln gör en del.
bluwing. skipapr kulorna nu. nån åt upp min lotusProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Inte snällt allsDå vet du att du har en gourmetvegetarian i burken. Lite dyrt i längden som föda kanske.
Kommentar
-
Men du tänkte vidare.... Gör inte lotusen så att den likt Cryptocoryne kan släppa alla blad efter omplantering? Den kanske kommer igen? I så fall är dina fiskar totalt oskyldigaKommentar
-
ja precis. osäker på om det var mina multispinosus eller om det var ottosarnaProjekt:
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
Kan bara säga, "tummen upp!!" Riktigt snyggtKommentar
-
Sv: 70*70*70 Kub SA-Första Projekt! (med skada)
Tack. Ska nog ha i lite polysperma med. Så inte algerna tar överhanden
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Projekt:
Kommentar
-
Alltid kul att se bra filmer, har dina tetror tagit något? Dom är ju helt hispiga hela tiden.
Intressant att se småcikliderna på botten som kivas om utrymme å scalarerna som bara softar ovanför i all majestät.Kommentar
-
Kommentar