500L (Shark tank)
Kollaps
X
-
-
Harley ska till jönköping på fredag o hämta felicia, sen är det bara 5.8mil kvar till tidaholm där ifrån, så de e bara att be harley att hämta med den hem. Den kan ju bo i hans damm sen undertiden tills du blir klar med din baljaCitat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89Kommentar
-
Njaaaa Låter en ANING långt till honom
Jag tror ni jag beställer en RTC härifrån sthlm istället
By the way... lovar att posta och meddela så fort den kommit & posta bilder500L Monster Tank
1st Paroon haj
3st Påfågelciklider (Oscar)
1st Gibbicep
1 st Redtail Catfish
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Annonsering i forumet är inten tillåtet - se Zoopets forumregler.
Jag har raderat ett stort antal med annonsinlägg i tråden och om inte annonseringen upphör deletas trådenAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Kommentar
-
Karet känns som om att det är alldeles för mycket svart, du borde ha någonting mer som livar upp det hela.
Lycka till med dina "hajar" :-)Kommentar
-
Ja... de är väldigt "mörka" fiskar jag har... HADE 10 neon tetror som jag köpte för att ge lite "liv"... men... de drunknade så att säga eftersom alla andra var 30-40 gånger större och dessutom så försvann de en efter en... såg aldrig vem det var som åt upp dom.... men misstankarna riktas givetvis mot paroonen...
Planer på att EVENTUELLT inreda med lite färgglada växter (plast i så fall)... men de kanske "skär sig" med fiskarna... får se
500L Monster Tank
1st Paroon haj
3st Påfågelciklider (Oscar)
1st Gibbicep
1 st Redtail Catfish
Kommentar
Kommentar