Är så avundssjuk på ditt akvarium!! Om jag bara kunde hitta en sådan rot och i alla fall försöka få det att bli lite så fint så skulle jag vara nöjd. För det är just den roten med tuvan på som jag har fastnat för och marktäckaren och bakgrunden och och och och........
snyggt som fan.
Men vore det inte jusste med några riktigt små fiskar istället för dina "stora"? Det skulle skapa en mycket större "värld"!
Jag fattar inte hur då får till sånt jäkla jusste ljus alltid, när jag fotar så blir det bara en stor grötblibb med massa grönt!!!
Hehe. Mina stora fiskar är kardinaltetror som jag har haft i många år nu, bara 6 stycken kvar. Vilka fiskar hade passat tror ni? Kardinaltetrorna är ju rätt små från början... kanske jag som övergött dem
Finns det någon art som är väldigt väldigt liten? Oj, lite fel tråd det här ge kom jag på
Brams: Här är inställningarna jag körade på min Canon 350d (canon EF 100mm macro lins)
File Name
IMG_9340.CR2
Camera Model
Canon EOS 350D DIGITAL
Shooting Date/Time
2007-04-28 19:51:07
Shooting Mode
Manual Exposure
Tv( Shutter Speed )
1/80
Av( Aperture Value )
5.0
Metering Mode
Evaluative Metering
ISO Speed
200
Lens
100.0mm
Focal Length
100.0mm
Image Size
3456x2304
Image Quality
RAW
Flash
Off
White Balance Mode
Auto
AF Mode
One-Shot AF
Parameters Settings
Contrast High
Sharpness High
Color saturation High
Color tone +2
Color Space
sRGB
Noise Reduction
Off
Tack, Jag ska hem och testa lite med tjejjens 300D. Borde väl gå och köra dom inställningarna på den med?
Småfisk!, Det finns ju massor med små rasboror. Ex eyrothmicronis, eller maculatus. Det har börjat dyka upp en hel del snygga småsnäckor nu också
Kommentar