Vilka Reverse Osmosis tillverkare finns?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olorin

    Vilka Reverse Osmosis tillverkare finns?

    Hej till mitt planerade sydamerikanska kar (apistogramma) tänkte jag satsa på en enkel och bra lösning för att få ner hårdhet och ph. Men jag har svårt att hitta några tillverkar och priser av reverse osmosis apparater på webben. Kan någon lista upp vad som finns och framför allt vilka som är bra och vad de kostar i butik?
  • petnym
    • May 2002
    • 5028

    #2
    Det finns en hel drös. www.aquaristic.net har 20st olika produkter från ett flertal olika tillverkare. Duger inte dom???
    Gräset är grönare på andra sidan glaset...
    Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
    Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

    Kommentar

    • Olorin

      #3
      Vem har sagt att de inte skulle duga Jag har inte hittat några hittils, men här fanns en del. Tack för tipset.

      Är aquaristic.net billiga förresten? I fall man rent av skulle beställa online.
      Senast redigerad av Gäst; 18 May 2005, 16:37.

      Kommentar

      • Geezer
        • October 2003
        • 166

        #4
        Ursprungligen postat av Olorin
        Vem har sagt att de inte skulle duga Jag har inte hittat några hittils, men här fanns en del. Tack för tipset.

        Är aquaristic.net billiga förresten? I fall man rent av skulle beställa online.
        Söker du billigt är ,nog,Aquatic-Nature en av de billigaste. De är helt okay,om du kan leva med att vattnet har 10uS redan från början.Alltså billiga och
        ,rent,service-mässigt är det bara att slänga efter(billigare än att serva en Aqu.Medic) efter trogen tjänst! -Geezer-

        Kommentar

        Arbetssätt...