största spamern

#1 - 5 september 2009 13:47
vem är största spamern här på forumet, jag röstar på mig själv!
#2 - 5 september 2009 13:55
Ja det är du helt klart och det hade varit fint om du någon gång skrev några genomtänka inlägg och inte bara helt meningslösa saker.
#3 - 5 september 2009 14:20
Grothras skrev:
Ja det är du helt klart och det hade varit fint om du någon gång skrev några genomtänka inlägg och inte bara helt meningslösa saker.

denna tråden skulle inte bli någon jävla tråd där man jäklas med någon jag kanske skriver många inlägg men många fula ord kan jag också ska du veta du vill ej höra din jäv.la ......
#4 - 5 september 2009 14:27
vargunge skrev:
denna tråden skulle inte bli någon jävla tråd där man jäklas med någon jag kanske skriver många inlägg men många fula ord kan jag också ska du veta du vill ej höra din jäv.la ......

Läs forumsreglerna
7/ Vårdat språk.
Ett vårdat språk ökar chansen till att få svar. Inlägg som innehåller svordomar, könsförnedrande och rasistiska uttryck etc. kommer omedelbart att plockas bort och de som använder ett sådant språk riskerar att bli avstängda från forumet.
Bilagor:
Guest
#5 - 5 september 2009 14:30
Mein godt.
Håller med grothras...
#6 - 5 september 2009 14:30
Guy Palm skrev:
Läs forumsreglerna

7/ Vårdat språk.

Ett vårdat språk ökar chansen till att få svar. Inlägg som innehåller svordomar, könsförnedrande och rasistiska uttryck etc. kommer omedelbart att plockas bort och de som använder ett sådant språk riskerar att bli avstängda från forumet.

ursäkta ordval men jag blir bara förbannad!
#7 - 5 september 2009 14:31
Narii skrev:
Mein godt.

Håller med grothras...

åhh ahhhhhhh
#8 - 5 september 2009 14:36
[:-28] hjälp NÅGRA PERSONER PÅ INTERNET GILLAR MIG INTE?
#9 - 5 september 2009 14:39
Narii skrev:
Mein godt.

Håller med grothras...

*nods* then nods agian!
#10 - 5 september 2009 15:48
Varför skapar du en sån här tråd då? Vad vill du överhuvudtaget?
Du lär ska vara 11 år, men skriver inlägg med formuleringar som får en att tro att du är äldre. Vilket också stod på din profilsida från början.
Själv tror jag att du är ett troll, vilket väl bevisas rätt väl av den här tråden.
Bevisa motsatsen!!
#11 - 5 september 2009 15:57
Vem tror att det här inlägget är skrivet av en 11-åring. Snarare en vuxen som vill att andra ska tro att han är 11.
Så jag föreslår att vi slutar mata trollet,
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=133683&page=2
#12 - 5 september 2009 16:00
vargunge skrev:

Några?

MVH Lasse

PS kunde inte låta bli :)
#13 - 5 september 2009 16:04
vargunge, gå till Flashback, alternativt gå tillbaka till Flashback. Du blir lyckligare där.
#14 - 5 september 2009 16:05
vargunge skrev:

Och personer på Internet brukar även finnas IRL... Jag gör det iallafall.

Kunde inte heller låta bli
#15 - 5 september 2009 16:15
jag är 11 år gamal skrev i profilen att jag var 30 för 11 brukar inte få någon vidare respect tillexempel nu.
hur bevisarm man att man är 11!
#16 - 5 september 2009 16:16
En vettig regel som jag själv brukar försöka följa är att om jag inte tillför något eller har något viktigt att tillägga så skriver jag inte heller inget inlägg i tråden. Så tillvida det inte är en befogad fråga. ;)

Sen kan det alltid vara bra att innan man postar inlägget att skumma igenom vad man precis har skrivit för att kunna rätta till eventuella fel. Att bara spamma med onödiga inlägg i så många trådar som möjligt för att få en väldigt hög "inläggspoäng" som sänker nivån och gör att flertalet som försöker hålla en hyffsad nivå på forumet blir irriterade.
Kjell Fohrman
Administrator
#17 - 5 september 2009 16:24
vem är största spamern här på forumet, jag röstar på mig själv!

Vad klagar du på - alla håller ju med dig i ditt första inlägg;)

Som man ropar i skogen får man svar:d

OBS: Läs Guy Palms inlägg ovan
Guest
#18 - 5 september 2009 16:33
vargunge skrev:
jag är 11 år gamal skrev i profilen att jag var 30 för 11 brukar inte få någon vidare respect tillexempel nu.

Det hjälper inte att börja stava fel helt plötsligt iaf.
#19 - 5 september 2009 17:02
vargunge skrev:

Genom att skriva vettiga och övertänkta inlägg.

MVH Lasse

PS glömde att de brukar vara rättstavade också om man är 11
#20 - 5 september 2009 17:17
vargunge skrev:

11 år eller hur var det nu ? :D
#21 - 5 september 2009 18:16
Narii skrev:
Det hjälper inte att börja stava fel helt plötsligt iaf.

drd skrev:
11 år eller hur var det nu ? :D

vem tror ni att jag är?
#22 - 5 september 2009 18:17
Vad klagar du på - alla håller ju med dig i ditt första inlägg;)

Som man ropar i skogen får man svar:d

OBS: Läs Guy Palms inlägg ovan

jag vet men denna tråden skapades som kul grej inte en grej där man skulle hacka på folk!

jag har läst blev bara arg
#23 - 5 september 2009 19:09
vargunge skrev:
vem tror ni att jag är?

En liten unge som vill ha uppmärksamhet?
#24 - 5 september 2009 19:25
Vi som är seriösa (i alla fall lite) uppskattar inte på något sätt dina trådförstörande inlägg. De flesta (inklusiva mig) har låtit dina provokationer vara för att inte förstöra några trådar. Men när du startar en egen tråd så får du tåla lite smällar. Gör du inte det så kan du bara lämna - jag sörjer inte. Sluta med tramset om att du är 11 år och om du skall göra några mer inlägg så bör de handla om akvarier - har du ens ett?

MVH Lasse
#25 - 5 september 2009 19:42
Mumin skrev:
Vem tror att det här inlägget är skrivet av en 11-åring. Snarare en vuxen som vill att andra ska tro att han är 11.

Så jag föreslår att vi slutar mata trollet,

http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=133683&page=2

Rätt i din analys.
Det kan förvisso finnas en förklaring, men den kan han komma med själv.
Guest
#26 - 5 september 2009 19:54
Tkr de här låter som en troll p12.
#27 - 6 september 2009 09:44
jag har ett akvrium et 26 liters tror ni att jag skulle köpa ett så litet om jag inte bodde hemmma!
#28 - 6 september 2009 09:49
Lasse skrev:
Vi som är seriösa (i alla fall lite) uppskattar inte på något sätt dina trådförstörande inlägg. De flesta (inklusiva mig) har låtit dina provokationer vara för att inte förstöra några trådar. Men när du startar en egen tråd så får du tåla lite smällar. Gör du inte det så kan du bara lämna - jag sörjer inte. Sluta med tramset om att du är 11 år och om du skall göra några mer inlägg så bör de handla om akvarier - har du ens ett?

MVH Lasse

tetta är en del av forumet som heter Off topic det är meningen att man ska snacka inte akvrie grejer!
#29 - 6 september 2009 11:02
Rubriken är inte överdrivet diskret. Med tanke på olika inlägg tidigare av trådskaparen är det ändå skickligt att lyckas skapa en tråd om spam t om.
#30 - 6 september 2009 11:53
vargunge skrev:
tetta är en del av forumet som heter Off topic det är meningen att man ska snacka inte akvrie grejer!

Att det heter Off Topic betyder inte att det ska vara innehållslösa trådar, bara att de inte behöver vara direkt akvarierelaterade.

Dessutom ska du veta att du är varken ensam eller särskilt originell, sådana som du dyker upp här med jämna mellanrum, och tror sig antingen vara väldigt roliga, eller coola, eller nåt annat, för oss andra fördolt. Du och dina gelikar är ingetdera. Irriterande möjligen, men vi står ut med det också.
Innan du går så långt att du blir avstängd, så vet att ingen av de andra trollen har lyckats "knäcka" oss seriösa Zoopetare. Vi ignorerar er till slut, och du kommer nog liksom andra troll före dig, att ge upp till slut.

Till skillnad mot rätt många andra forum på nätet, så finns här människor i alla åldrar, och vi som är äldre än både 11 och 30 år, vet hur valserna går. Vi tycker ju bara att du är larvig, rent ut sagt.
Dessutom besitter vi både erfarenhet och människokännedom, så du kan lägga ner dina försök att övertyga oss om att du är 11 bast. Har man jobbat i skola, så vet man rätt bra hur 11-åringar stavar, när de stavar fel, och du lyckas inte särskilt väl med ditt tramsstavande.

Så tack och adjö, gå och försök irritera en gran i skogen i stället, du har större utsikter att lyckas med det.
#31 - 6 september 2009 12:03
Mumin skrev:
Har man jobbat i skola, så vet man rätt bra hur 11-åringar stavar, när de stavar fel, och du lyckas inte särskilt väl med ditt tramsstavande.
Nja man kan faktiskt ha fel i detta svar som du ger Mumin:D:Dangående stavningen men i detta fallet så kan du faktiskt ha rätt eftersom det är så"fel på fel ställen"och sen har man själv barn i den åldern så man har lite hum hur dem stavar sen får man inte glömma att barn är barn och är olika jämtimot andra barn.Sen kan dem faktiskt dra igång nåt sånt här för att få lite uppmärksammhet av andra och det har personen lyckas med då alla skriver in svar.
#32 - 6 september 2009 12:39
Tja vad ska man säga... Här blev jag komis med en vargunge och trodde också att det var en ärlig 11 åring som hade akvarie intresse. Men med den här trådstarten så verkar det lite lurendrejeri över det hela.
Jag är också en Glad OT filur men någon slags gräns har jag nog, blir någon irriterad på mina halvknäppa inlägg som kommer lite då och då så får man gärna Mp:a mej med en tillsägelse så ska vi se att det blir bättre;)

Men denna tråden börjar nog bli ett bevis på att du inte är speciellt seriös, inte när det handlar om akvarium.
Det är ingen tävling i spaming på detta forum utan det är en familjär mötesplats för fisk-entusiaster. Vill du starta spam trådar och gå OT
(och kanske låtsas att du är 11 år?) så är nog flashback forumet för dej.
#33 - 6 september 2009 16:02
Tycker du det är kul att spamma och förstöra trådar!?!??![:-56]

Att du inte är seriös det märker man ju nu...
#34 - 13 september 2009 11:20
Då hittade jag också hit, får väl säga mina ord i det hela.
Har sett dig skriva väldigt många meningslösa inlägg men inte sagt nåt pga att en tråd ska byta ämne helt. Att göra det en gång gör väl inget men du gör det gång på gång och det är många som stör sig på det.

Att vara ironisk är jag själv väldigt ofta men att gå på en när en fisk har dött tyckte jag var lite för mycket. Jag bad dig att sluta men du kom tillbaka med ännu ett mindre smart inlägg.
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=133733

Att ljuga och säga att man är äldre är aldrig bra då det oftast brukar komma fram iallafall och då är det inte så roligt läge.

För mig spelar det ingen roll om du är 11 eller 30 men att hålla på som du gör tycker jag du ska sluta med. Blir nog trevligare för alla då.

Alla kan göra misstag så varför inte ta chansen att bete sig lite bättre nu?
#35 - 13 september 2009 14:26
janson skrev:

Alla kan göra misstag så varför inte ta chansen att bete sig lite bättre nu?

Bra sagt!!
#36 - 13 september 2009 15:42
Okej jag erkänner jag är 30 år gammal jag har gjort dett för att visa hur lätt det är att få folk att tro att man är en liten pojke.

hoppas ni förstått!

Ps.jag har ett ganska stort akvrie intresse!
någon som vet hur man raderar sitt konto mitt ord är nog sagt här!
#37 - 13 september 2009 16:30
Det är ju ingen som trott på det - så du misslyckades i så fall. Om det är så att det sista inlägget är sanningen så bör du omedelbart ta bort den bild som ligger i tråden - så här ser vi ut.

MVH lasse
#38 - 13 september 2009 16:34
Helt sjukt!!!
#39 - 13 september 2009 16:39
Lasse skrev:
Det är ju ingen som trott på det - så du misslyckades i så fall. Om det är så att det sista inlägget är sanningen så bör du omedelbart ta bort den bild som ligger i tråden - så här ser vi ut.

MVH lasse

sgt och gjort men hur raderar man sitt konto?
#40 - 13 september 2009 16:40
Nubi skrev:
Helt sjukt!!!

det är sjukt hur lätt man kan lura folk på internet jag är ingen läskig typ jag bara varnar er!
#41 - 13 september 2009 17:03
Nu vet jag inte hur det ligger till med åldern, men i vilket fall som helst är du inte det minsta rolig och bara visar hur omoget gjort detta är. Jag är säkert naiv och har svarat godtroget på dina problem, men det kan du hoppa upp och sätta dig på att det var sista gången.
Jag hoppas även att ditt IP-nummer blir spärrat så man slipper läsa mer sådant här strunt från dig!
Kjell Fohrman
Administrator
#42 - 13 september 2009 17:07
vargunge skrev:
det är sjukt hur lätt man kan lura folk på internet jag är ingen läskig typ jag bara varnar er!

Oavsett hur gammal du är så bör du dig i alla fall åt som en femåring.
Skärp dig om du vill vara kvar i forumet

Tråden låses

Annons