Hoho vilken soppa! :) Silverhajar brukar inte bli så stora att de utgör någon direkt fara för kardinaltetror om man inte lär sig mata dem ordentligt, om de däremot får ordentligt med mat (och bra vatten) kommer de två du har att räcka för ditt 220 liters ur estetisk synvinkel. Den största silverhaj jag sett var enligt uppgift uppmatad till stor del på ärtor. Även om de har god aptit kan det vara lite svårt att få dem att äta mycket eftersom de inte är så effektiva ätare, de är inte så glupska, deras nisch verkar vara att gå och plocka småsaker, om du vill att de ska växa bra är inte så viktigt exakt vad de får, det nog viltigare ett de får mat ofta och omväxling.
Silverhajar är inte svåra att blanda med annan fisk, bara övrig fisk är av rimlig storlek. Dvärgklogrodan är inte alls lika lätt att ge förslag till, annat än att den säkert både skulle trivas bättre och göra sig bättre i ett eget litet akvarium, guppyna är ett problem som kommer att lösa sig självt inom rimlig tidsrymd, kardinaltetrorna är som sagt inte säkert att du behöver oroa dig för, dom kan bli ganska gamla.
Om du tar ut grodan kan du stoppa i nästan vilken lättskött fisk som helst som är större än kardinalerna men inte så stor att de kan äta upp/skada dem. Själv har jag ett dussin små silverhajar som för tillfället går med ett gäng pakistanbotior, svarta spenopsmollys, och röda platys, ganska lyckad färgkombination tycker jag att dels ha pakistanbotiorna som precis som silverhajarna är riktigt snygga utan att vara "färgglada", i kombination med platysarna och mollysarna som har starka färger.