Förbjud Rottweiler

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ThomasX
    • September 2007
    • 39

    Ursprungligen postat av Kramfors
    Jag har ingen annan erfarenhet av Rottweiler annat än att jag tycker
    Oj, att tycka något är INTE samma sak som att ha erfarenhet av något! Verkligen illa att du inte kan skilja på två så basala saker.

    För övrigt är dina inlägg direkt motsägelsefulla och dessutom på ett sådant sätt att det är uppenbart att du ljuger.

    Vilka åtgärder vidtog polisen mot den hund och ägare som angrep dig?

    Kommentar

    • Patrik_växjö
      • July 2002
      • 2046

      Ursprungligen postat av ThomasX
      Oj, att tycka något är INTE samma sak som att ha erfarenhet av något! Verkligen illa att du inte kan skilja på två så basala saker.

      För övrigt är dina inlägg direkt motsägelsefulla och dessutom på ett sådant sätt att det är uppenbart att du ljuger.

      Vilka åtgärder vidtog polisen mot den hund och ägare som angrep dig?
      Finns det poliser i Kramfors?
      / Patrik /

      Kommentar

      • Piscator
        • August 2006
        • 735

        Ursprungligen postat av jarinen
        Låt tråden självdö genom att inte svara på Kramfors oerhört intelligenta inlägg. Det är ju uppenbart att han har ett trauma kring sin knähund som blivit antastad av en rottis. Finns ju inget intresse att föra en vettig dialog över huvudtaget, börjar nästan tangera ett "forumtroll", vilket är lite förvånande.

        Jari
        Nu är det ju inte bara Kramfors som driver tråden framåt. Han besvarar ju på ett vänligt sätt alla frågor han får, dessutom bortser han från massor av fula påhopp han får ta emot. Som "knähund" här ovan t.ex.

        Att tråden var meningslös var väl ganska tydligt redan efter första inlägget? Att Kramfors tycker det är kul att provocera är väl också tämligen soklart Att många (jag också) tycker om att bli provocerade så att man får en tydlig fiende att ge sig på med självklarheter är intressant!
        Hälsningar, Tomas!
        "Om en svart katt korsar din väg så betyder det att djuret är påväg någonstans."

        Kommentar

        • jarinen
          • February 2003
          • 801

          Ursprungligen postat av Piscator
          Nu är det ju inte bara Kramfors som driver tråden framåt. Han besvarar ju på ett vänligt sätt alla frågor han får, dessutom bortser han från massor av fula påhopp han får ta emot. Som "knähund" här ovan t.ex.

          Att tråden var meningslös var väl ganska tydligt redan efter första inlägget? Att Kramfors tycker det är kul att provocera är väl också tämligen soklart Att många (jag också) tycker om att bli provocerade så att man får en tydlig fiende att ge sig på med självklarheter är intressant!
          Han är den enda som inte driver tråden framåt. Knähund är ett uttryck precis som kamphund, inget konstigt med det. Hur man får det till ett fult påhopp, vet bara du.

          Jari

          Kommentar

          • solbacka
            • January 2004
            • 3952

            Ursprungligen postat av Kramfors
            Han?
            Min Rottis är en hane jaa.. om det var det du menade
            350l Diskus 275l SA växt
            100l tanganynika
            Min dagbok Mina bilder
            Min alldeles egna zoon

            Kommentar

            • Piscator
              • August 2006
              • 735

              OK, kalla det provocerande då Jarinen..

              Tråden är meningslös, Det är vi överens om (och nu har jag gjort tråden ännu längre och meningslösare)
              Hälsningar, Tomas!
              "Om en svart katt korsar din väg så betyder det att djuret är påväg någonstans."

              Kommentar

              • Kramfors
                • January 2003
                • 7265

                Ursprungligen postat av solbacka
                Min Rottis är en hane jaa.. om det var det du menade
                Har talat med några Rottweiler ägare som berättar att de fördrar honor, de säger att hanar kan vara opålitliga.
                http://www.kramforskoi.com/

                Kommentar

                • Guest

                  Det är ju vi människor som är problemet, hoppas det inte blir som i USA/kanada (BSL).
                  Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

                  1 drug sniffing dog in america is a pitbull. He was found in a freezer during a drug bust

                  Kommentar

                  • solbacka
                    • January 2004
                    • 3952

                    Ursprungligen postat av Kramfors
                    Har talat med några Rottweiler ägare som berättar att de fördrar honor, de säger att hanar kan vara opålitliga.
                    Vet du att jag inte bryr mig ett dugg om vad andra rottisägare tycker
                    Har fått höra så mycket skit som jag inte bryr mig på
                    Vår rottis är 6½ år idag och vi har inte haft ett enda problem med honom så är det.
                    Vår hund är som en normal familjehund och alla vi känner tycker mycket om honom och han tycker om de.

                    Jaa denna tråd är värdelös
                    350l Diskus 275l SA växt
                    100l tanganynika
                    Min dagbok Mina bilder
                    Min alldeles egna zoon

                    Kommentar

                    • batski
                      • October 2004
                      • 8891

                      Ursprungligen postat av solbacka
                      Vår rottis är 6½ år idag och vi har inte haft ett enda problem med honom så är det.
                      Grattis Ernst!
                      "The animals of the world exist for their own reasons.
                      They were not made for humans
                      any more than black people were made for whites
                      or women for men." - Alice Walker

                      Kommentar

                      • Kramfors
                        • January 2003
                        • 7265

                        Ursprungligen postat av solbacka
                        Vet du att jag inte bryr mig ett dugg om vad andra rottisägare tycker
                        Har fått höra så mycket skit som jag inte bryr mig på
                        Vår rottis är 6½ år idag och vi har inte haft ett enda problem med honom så är det.
                        Vår hund är som en normal familjehund och alla vi känner tycker mycket om honom och han tycker om de.

                        Jaa denna tråd är värdelös
                        Och alla i omgivningen också nöjd, ingen som går till andra sidan gatan/vägen när ni är på promenad men hunden?
                        http://www.kramforskoi.com/

                        Kommentar

                        • batski
                          • October 2004
                          • 8891

                          Ursprungligen postat av Kramfors
                          Och alla i omgivningen också nöjd, ingen som går till andra sidan gatan/vägen när ni är på promenad men hunden?
                          Men Kramfors, i fall någon skulle göra det så säger det ingenting om hunden, utan snarare om personen i fråga. Skulle du också skylla rasism på den som diskrimineras?
                          "The animals of the world exist for their own reasons.
                          They were not made for humans
                          any more than black people were made for whites
                          or women for men." - Alice Walker

                          Kommentar

                          • Kramfors
                            • January 2003
                            • 7265

                            Utan hund kanske all vore nöjda.
                            Solbacka skriver "Har fått höra så mycket skit som jag inte bryr mig på".
                            Kanske omgivningen bryrsig när de möter en Rottweiler.
                            http://www.kramforskoi.com/

                            Kommentar

                            • Anneth
                              • August 2006
                              • 412

                              Ursprungligen postat av Kramfors
                              Utan hund kanske all vore nöjda.
                              Solbacka skriver "Har fått höra så mycket skit som jag inte bryr mig på".
                              Kanske omgivningen bryrsig när de möter en Rottweiler.
                              Men nu får du väll ta & ge dig med den här jävla hetsjakten på rottweilers & deras ägare..Dom vet väll själva vad dom har i kopplet så det behöver ju inte du tala om för dom. Håll reda på din egen lilla hund istället för att sitta här för att spy galla över dom som faktist tar hand om sina hundar & har ordning på dom..
                              Hemsidan: http://hem.passagen.se/ontintios/
                              Bloggen: http://annethsdjur.blogspot.com/

                              Kommentar

                              • ThomasX
                                • September 2007
                                • 39

                                Ursprungligen postat av Kramfors
                                2 gånger på en vecka har vi och vår hund blivit angripna av 2 olika Rottweiler.
                                Båda gångerna har de slitit av sina koppel.
                                Vilka åtgärder har polisen vidtagit mot de hundar som angripit dig?

                                Kommentar

                                Arbetssätt...