Pajkastning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DBrave
    • September 2003
    • 88

    Eftersom jag initierade denna tråd, allow me to retort. Det var överraskande vad seglivad denna tråd blev. Kul att se att någon mer tycker att pajer ska flyga i chat eller mail-form istället för i evighetslånga trådar. Även denna tråd drabbades ju av detta fenomen, vilket skulle bevisas. Tack för engagemanget alla, särskilt Nancy och Erik. Nu blev den ännu längre...
    100 liter 1+2 fjärilsciklider, kakaduaciklider 1+2, ancistrus, neontetror.

    Kommentar

    • jarinen
      • February 2003
      • 801

      Vad bra det vore om den här tråden kunde isolera det här tjafsbehovet som ändå finns på Zoopet, så att vi slipper det i övriga trådar.

      Den kan gärna få växa och bli 15 000 inlägg lång och bli en framtida klassiker där man kan gå in och svamla av sig lite ( ungefär som jag gör nu ), antingen för att man retar sig på någon eller bara moralisera över huvud taget.

      Vad gäller den här heta potatisen så anser jag: 13 åringen är offret och förövaren det är den som erikthur av någon anledning vill sätta i oskyldig dager, det går inte att förbise (med tanke på forumetikett) oavsett om 13 åringen har rört sig med fullständiga faktafel i början.

      Så länge erikthur tar varje tillfälle i akt att försvara haleli så kommer vederbörande att behöva "skriva nya inlägg" i morgon och i övermorgon, för jag tror många anser ståndpunkten vara lite kontroversiell.




      Mvh Jari

      Kommentar

      • Tant Nancy
        • April 2002
        • 5407

        Tack för engagemanget alla, särskilt Nancy och Erik. Nu blev den ännu längre...
        Så lite så, DBrave

        Vad bra det vore om den här tråden kunde isolera det här tjafsbehovet som ändå finns på Zoopet, så att vi slipper det i övriga trådar.
        Jepp! Det var ju av den anledningen jag styrde över en del av diskussionen hit, ifrån en annan tråd. Jag skulle inte ha något emot att ha en tjafstråd som hölls levande... men eftersom det finns de som inte gillar innehållet, men ändå måste läsa ... så kommer inte det att hålla... Se bara ZMHI, där det är meningen att man ska prata lite allmänt om vädret och den ligger under Humormainia, så lite "käftsläng" är också OK, trots detta är det många som har klagat på den tåten...
        Det man har dåligt samvete för när man tjafsar i en tåt är väl mest att den då ligger överst i aktiva ämnen på förstasidan... finns risk att man skrämmer bort folk som inte vet att de flesta diskussioner på Zoopet ändå är seriösa...
        MvH
        Tant Nancy
        www.gladafisken.aqualogen.se
        Mitt fotogalleri
        Dagbok
        Min zoon

        Kommentar

        • offe
          • August 2004
          • 29

          Ursprungligen skickat av Lenita
          Mmm, välkommen offe. Det låter som om en kommunikationsvetare har anlänt?
          Tackar. Trevligt att vara här.

          Tja, nästan fast ändå inte riktigt. I grund och botten humanist som till slut blev teknolog. Antar att en sån benämns humolog...

          /offe

          Kommentar

          • Lenita
            • June 2003
            • 850

            Aha, en överlöpare med andra ord... en så där med talanger åt det matematiska hållet som är fullständigt obegripligt för oss andra humanister med 1:or och 2:or i matte....
            ____________________________________
            Pax vobiscum!

            Kommentar

            • Susanna
              • July 2004
              • 215

              Ursprungligen skickat av Tant Nancy

              Jag skulle inte ha något emot att ha en tjafstråd som hölls levande... men eftersom det finns de som inte gillar innehållet, men ändå måste läsa ...
              haha! det är klart jag inte gillar innehållet men det är faktiskt en ritkigt komisk tråd den här

              Kommentar

              • Tant Nancy
                • April 2002
                • 5407

                Men Susanna... du måste ju hålla med om att de flesta av de som skrivit verkligen tagit dig i försvar i alla fall Verkar som att alla anser att du gjorde rätt när du skrev det där inlägget... om killiodlarna...

                Vad som sedan hände... ja, det var du ju inte inblandad i ... så... , tycker i alla fall att det är kul att se att du finns kvar på Zoopet!!!!
                MvH
                Tant Nancy
                www.gladafisken.aqualogen.se
                Mitt fotogalleri
                Dagbok
                Min zoon

                Kommentar

                • Susanna
                  • July 2004
                  • 215

                  jojo det vet jag, tack tackmen men...ska inte dra upp det här igen nu

                  Kommentar

                  Arbetssätt...