Thailand

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ja, fy fan, här på vä(r)stkusten står regnet som spön i backen... Men, man kan ju alltid gå med tumstock och mäta ut lite utrymme här nere i källaren - det får alltid plats något roligt medans man väntar på annat. Nämen, hejsan-hoppsan - där hittade jag ett litet 30-liters Dennerle nanokar också, som stått och dammat en längre tid... kan kanske få plats på skrivbordet!?!

    Ha det gôtt nu, Boys and Girls, var ni än befinner er - Thailand, Smögen eller annorstädes!

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Här har vi 23 grader - och jag sitter (om jag inte är på zoopet) på altanen och barkar några äppelgrenar.

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Bluewing

        • August 2012
        • 10522

        Thailand

        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
        Ja, fy fan, här på vä(r)stkusten står regnet som spön i backen... Men, man kan ju alltid gå med tumstock och mäta ut lite utrymme här nere i källaren - det får alltid plats något roligt medans man väntar på annat. Nämen, hejsan-hoppsan - där hittade jag ett litet 30-liters Dennerle nanokar också, som stått och dammat en längre tid... kan kanske få plats på skrivbordet!?!

        Ha det gôtt nu, Boys and Girls, var ni än befinner er - Thailand, Smögen eller annorstädes!
        Klart det platsar på skrivbordet!
        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
        Juwel Lido 120

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Ursprungligen postat av Bluewing
          Klart det platsar på skrivbordet!
          Visst, det lilla karet kan få puttra på, här på skrivbordet. Nu skall jag däremot mäta upp lite spejs för något lite större - så att jag får något att pyssla med medans stugan står tom och öde.

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            Tidernas bästa barnvakt finns i Thailand, kanske man skulle bli generalimportör av dessa!Klicka på bilden för större version

Namn: image.jpg
Visningar: 1
Storlek: 134,8 KB
ID: 2148341
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              .

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • eriahl
                • April 2004
                • 5681

                Äe elelfanten bara handdukar?
                "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                Kommentar

                • ansjo
                  • November 2005
                  • 29967

                  Ursprungligen postat av eriahl
                  Äe elelfanten bara handdukar?
                  Jepp
                  Nytt hotell, ny skapelse
                  /Anders

                  Medlem i NCS - givetvis!

                  Kommentar

                  • ansjo
                    • November 2005
                    • 29967

                    Jahapp, tänkte väcka tråden till liv igen. Var en sväng söderöver i april i våras, och nu är det snart dags igen. På måndag går flyget Landvetter-Bangkok via Arlanda och Dubai, och hemresa en månad senare. Planen är att åka en knapp vecka till Koh Samet, 10 dagar på Koh Chang för att sedan besöka en dröm jag haft i många år, Kambodja och Angkor Wat där vi ska vara tre nätter.
                    Sedan blir det tillbaka till Koh Chang 9 dagar innan Bangkok några nätter innan hemfärd. Så jäkla gott att slippa en månad av detta jä**a bajsväder, jag är ingen vintermänniska precis ...
                    /Anders

                    Medlem i NCS - givetvis!

                    Kommentar

                    • Mats Bryzell

                      • February 2007
                      • 18956

                      Mocklis!

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        Du kan hoppa i väskan, Mats. Där är bara ett 20-tal som du får trängas med som också vill haka på...
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Ursprungligen postat av ansjo
                          Du kan hoppa i väskan, Mats. Där är bara ett 20-tal som du får trängas med som också vill haka på...
                          En dag skall jag med på den trippen!

                          Kommentar

                          • ansjo
                            • November 2005
                            • 29967

                            Jepp, det har vi ju snackat om. Och bara du säger hur många dagar du kan vara iväg så ska jag nog spåna ihop en resa du aldrig lär glömma!:
                            /Anders

                            Medlem i NCS - givetvis!

                            Kommentar

                            • Mats Bryzell

                              • February 2007
                              • 18956

                              Ursprungligen postat av ansjo
                              Jepp, det har vi ju snackat om. Och bara du säger hur många dagar du kan vara iväg så ska jag nog spåna ihop en resa du aldrig lär glömma!:
                              Så väloljade som dina Tysklandsresor är - kan jag bara drömma om hur jädrans najs en Thailandstripp skulle bli, woohoo!

                              Kommentar

                              • ansjo
                                • November 2005
                                • 29967

                                Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                                Så väloljade som dina Tysklandsresor är - kan jag bara drömma om hur jädrans najs en Thailandstripp skulle bli, woohoo!
                                En gura mindre- en jäkla nice Thailandsresa på minst en månad.
                                /Anders

                                Medlem i NCS - givetvis!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...