Hockey-Vm!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Ursprungligen postat av Einarsson
    Wihoo!!
    Typ
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Palmberg
      • May 2010
      • 164

      Där satt den! Fy fasiken vad skönt! Att få denna seger serverad när man sitter i uterummet och kollar på matchen, i strålande sol med en iskall bredvid sig... Skönt! Skål på er kamrater!
      Ha det! /Henke
      Mina projekt: Hank's Tanks - 105 liter Asien - 105 liter saltvatten - 20 liter räkor

      Kommentar

      • Shepard

        • March 2003
        • 13992

        Ursprungligen postat av H@nky
        Där satt den! Fy fasiken vad skönt! Att få denna seger serverad när man sitter i uterummet och kollar på matchen, i strålande sol med en iskall bredvid sig... Skönt! Skål på er kamrater!
        Här åskar det, men varmt är det Och Loa Falkman, vad säger man om den pipan, makalös!
        "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
        Min profil
        Mitt galleri

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          Heja Schweiz!
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            Sverige - Schweiz imorr´n Naturligtvis hejar jag på Sverige, men skulle Schweiz vinna unnar jag dem verkligen segern, så som de har spelat i den här turneringen, och alltid kul när mer oerfarna lag utmanar de stora. Var väl 35 de kom så långt senast.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            • Palmberg
              • May 2010
              • 164

              Unnar verkligen Schweiz en medalj! Men jag hade hellre sett Sverige stå mot USA i finalen. Förbundskaptenen för Juniorkronorna hade väl sagt att dom har haft problem med Schweiz under tre år, så det är väl inte så konstigt att det visar sig i A-truppen också

              Nåväl, hoppas på Sverigevinst så klart, i synnerhet då det ger lite deg från ett bett, så jag kan köpa LED-belysning till ena karet "gratis"
              Ha det! /Henke
              Mina projekt: Hank's Tanks - 105 liter Asien - 105 liter saltvatten - 20 liter räkor

              Kommentar

              • Einarsson
                • May 2012
                • 2956

                Sverige rä ju helt klart favoriter. Schweiz har gjort det bra men över ett längre perspektiv har sverige en mycket högre lägstanivå och samtidigt mer spets i truppen (och erfaren spets dessutom). Men klart, det gäller att kämpa.
                350L Diskus

                Kommentar

                • Palmberg
                  • May 2010
                  • 164

                  Ja, det är ju lite det som är vanskligt tycker jag. I den här turneringen har Sverige, i mitt tycke, fungerat bättre under press och inte när dom har varit favoriter och fått lov att föra spelet. Jaja, imorgon vet vi!
                  Ha det! /Henke
                  Mina projekt: Hank's Tanks - 105 liter Asien - 105 liter saltvatten - 20 liter räkor

                  Kommentar

                  • Palmberg
                    • May 2010
                    • 164

                    Såååååå ja!
                    Ha det! /Henke
                    Mina projekt: Hank's Tanks - 105 liter Asien - 105 liter saltvatten - 20 liter räkor

                    Kommentar

                    • Shepard

                      • March 2003
                      • 13992

                      Ursprungligen postat av H@nky
                      Såååååå ja!
                      Japp
                      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                      Min profil
                      Mitt galleri

                      Kommentar

                      • Freda
                        • May 2011
                        • 9

                        Vm-Guld så underbart

                        Kommentar

                        • Einarsson
                          • May 2012
                          • 2956

                          Enkelt.
                          350L Diskus

                          Kommentar

                          • Shepard

                            • March 2003
                            • 13992

                            Första gången se´n 1986 som ett lag vinner VM på hemmaplan Senast var det Sovjet i Moskva.
                            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                            Min profil
                            Mitt galleri

                            Kommentar

                            • Guy Palm
                              • March 2002
                              • 5720

                              Så rätt:
                              Bifogade filer
                              Guy
                              ,Poecilia,SKS,GOC,

                              Kommentar

                              • Einarsson
                                • May 2012
                                • 2956

                                Haha. Europe isn't a country?
                                350L Diskus

                                Kommentar

                                Arbetssätt...