TV-serier...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    TV-serier...

    Vilka TV-serier gillar ni? Följer ni några nu, och vad är ni uppväxta med?

    Just nu har jag lite nostalgistund, och tittar på Once upon a time... Space
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri
  • rödtoppen
    • June 2006
    • 3148

    #2
    Gillar: alla 5 Star Trek serierna, BSG, Spooks, V, Mission impossible, Helgonet, I dream of Jeannie, Kojak, The equalizer, Callan och lite till

    Tv-serier som jag följer nu; Breaking bad, supernatural.
    / dtoppen /

    Kommentar

    • eriahl
      • April 2004
      • 5681

      #3
      Supernatural, Teenwoolf, The Following, Under the Dome,The Originals. Doctor Who är inte fel att komma ihåg.
      Får välan erkänna... Hem till gården... Längesedan det var: Det sitter en fluga på vedstapeln. Gör det? Ska titta på flugan och vedstapeln nästa vecka.
      "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

      Kommentar

      • erik81
        • April 2013
        • 81

        #4
        Breaking bad, sons of anarchy, trailer park boys, American horror story, walking dead, under the dome, Haven, Grimm, game of thrones.

        Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

        Kommentar

        • AffeAlien
          • December 2011
          • 655

          #5
          Shameless

          Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
          Mvh Alf

          Terrarium> 379 liter Salt> 1001 liter Rovfisk>

          Kommentar

          • Shepard

            • March 2003
            • 13992

            #6
            Numer följer jag inga serier som går på TV (tittar inte mycket på TV alls, mest naturdokumentärer och viss sport), men som sagt så är jag lite av en nostalgijunkie, och har en del boxar på DVD

            Alla Star Trek, gamla och nya Battlestar Galactica, MacGyver, Cannon (väntar på att alla säsongerna ska släppas här), Jake and the Fatman, Stargate SG-1 och Atlantis, The Saint, The Persuaders, Alien Nation, Automan, V, V - miniserien, och nyversionen av V... Har säkert glömt nå'n

            En del tecknade TV-serier finns ju också, som ThunderCats, Silver Fang, M.A.S.K. The Mysterious Cities of Gold, Cobra, Avatar, DuckTales, TaleSpin, Iron Man, Once upon a time... (Space, Life, Man)... Har säkert glömt några där också.
            Senast redigerad av Shepard; 26 January 2014, 13:16.
            "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
            Min profil
            Mitt galleri

            Kommentar

            Arbetssätt...