Kvinna dödad i vargattack

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • stefanr72
    • November 2010
    • 1028

    Ursprungligen postat av erikthur
    Javisst ja - det var ju dom hellre ville ha samer attackerade
    Kan du vara vänlig att skriva så man förstår?

    Kommentar

    • stefanr72
      • November 2010
      • 1028

      En 70-årig lantbrukare i Oregon skulle mata sina svin, men något gick snett.

      Utrota alla grisar!!

      Kommentar

      • erikthur
        • March 2004
        • 9953

        Har inte Kjell flera gånger påpekat att tråden liksom hör till vargarna?
        Killies is a lifetime passion

        Kommentar

        • stefanr72
          • November 2010
          • 1028

          Jag väntar fortfarande på en förklaring av ditt förvirrade inlägg. Hoppas du är tydligare när du skriver ut recept...

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Ursprungligen postat av stefanr72
            Jag väntar fortfarande på en förklaring av ditt förvirrade inlägg. Hoppas du är tydligare när du skriver ut recept...
            DENNA TRÅD HANDLAR OM VARGAR - håll er till detta.
            Dessutom faktiskt om vargar i djurpark - tidigare har jag tillåtit utvikningar till vargar i allmänhet, men inte nu längre.

            SÅ ALLA INLÄGG SOM INTE HANDLAR OM VARGAR I DJURPARK KOMMER ATT DELETAS.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Bygert
              • March 2010
              • 2169

              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
              DENNA TRÅD HANDLAR OM VARGAR - håll er till detta.
              Dessutom faktiskt om vargar i djurpark - tidigare har jag tillåtit utvikningar till vargar i allmänhet, men inte nu längre.

              SÅ ALLA INLÄGG SOM INTE HANDLAR OM VARGAR I DJURPARK KOMMER ATT DELETAS.
              Vargar i djurpark är ju inte mycket att säga om så då är det väl bara att återgå till nyttigt arbete i stället för att stångas här då.
              Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare

              Kommentar

              • erikthur
                • March 2004
                • 9953

                Min tanke när jag startade tråden i våras var mer en diskussion om faran med vargen mer generellt än den tolkning Kjell nu gett tillkänna.

                Men nya trådar kan ju alltid skapas men visst har det väl hänt att det gått så vilt- till i varg och björn-diskussionerna så att trådarna plötsligt bara förpassats till intet.

                Oftast dock beroende på alltför onödiga och hårda personangrepp.

                Killies is a lifetime passion

                Kommentar

                Arbetssätt...