Big brother sverige 2011

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Guy Palm
    • March 2002
    • 5720

Ursprungligen postat av ansjo
    Jag gillar dessa olika dokusåpor för att jag är intresserad av det sociala spelet.
    Det jag tycker är lite tråkigt är att det bara är ungdomar som är med, men det ger väl bättre TV om man ser guppande täcken än bra diskussioner mellan mer förståndiga människor.
    Fördelen med BB är att det inte blir en massa paktande som det annars blir i andra dokusåpor som kan förstöra hela upplägget. Men jag förstår de som hatar dessa program och det accepterar jag, men då får även de acceptera andra som faktiskst gillar dessa program. Baken är som sakt delad!
    Ursprungligen postat av karrokaja
    sorry, jag kan inte hålla mej, förstör säkert era fina finalminnen, men asså, jag bara undrar... VAD är grejen med big brother?
    Svar nog ?
    Guy
    ,Poecilia,SKS,GOC,

Kommentar

• karrokaja
      • March 2006
      • 5388

Ursprungligen postat av Guy Palm
      Svar nog ?
      japp, det var svar nog
      Keep going med finalen, jag ska inte störa mer
      Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
      kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
      Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
      I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

Kommentar

• eriahl
        • April 2004
        • 5681

Vill bara nämna att har inte gnagt på naglarna. Möjligen för fiskarnas skull när man sett något avsnitt
        "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

Kommentar

• tulle89
          • March 2006
          • 1183

Ursprungligen postat av karrokaja
          sorry, jag kan inte hålla mej, förstör säkert era fina finalminnen, men asså, jag bara undrar... VAD är grejen med big brother?
          Ursprungligen postat av eriahl
          Vill bara nämna att har inte gnagt på naglarna. Möjligen för fiskarnas skull när man sett något avsnitt
          Haha nä gnagt på naglerna har inte jag heller gjort, det lät jag Simon göra

Men visst såg akvariet bedrövligt ut de sista veckorna! Man borde ändå tycka att företaget som sponsra med det akvarieunderhållningen (om det nu var så) borde ordna detta för att marknadsföra sig själv, och inte minst för fiskarnas skull.
          Med Vänliga Hälsningar Tulle

Min zoon! Projekt -> 310 liter malawi

Kommentar

Arbetssätt...