Big brother sverige 2011

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • MyrasHusse
    • May 2010
    • 1353

    Big brother sverige 2011

    Det va ju ett tag sedan detta program sändes i sverige, och nu har det hållt på i lite mer än en vecka. Så jag tycker vi som ser detta kan väl ha en egen tråd för det här på zoopet i en OT tråd. Så vad tycker ni om big brother 2011? Har ni fått någon favorit? Osv. Diskutera om allt som har med big brother 2011 att göra. För er som inte vet att det sänds igen, så visas detta så tv11 måndag till fredag 22:00-23:00 samt söndagar 21:00-22:30. Man kan även se det dygnet runt på www.bigbrother.se om man skaffar ett 24/7 konto.
    Jag kan meddela att jag följer detta program för det e så roligt att se hur dom gör bort sig inför svenska folket,har även sett dom andra säsongerna som dom gjort. Mina favoriter just nu är Gurkan, Simon och nickey. Gurkan kommer att få dom andra att bli tokiga med tanke på hans jalla jalla tjat. Sen e han jävligt rolig när han pratar tex när han säger: punkt "och" slut, när han läst klart något haha
    http://myraakita.blogspot.se/
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #2
    Jag gillar dessa olika dokusåpor för att jag är intresserad av det sociala spelet.
    Det jag tycker är lite tråkigt är att det bara är ungdomar som är med, men det ger väl bättre TV om man ser guppande täcken än bra diskussioner mellan mer förståndiga människor.
    Fördelen med BB är att det inte blir en massa paktande som det annars blir i andra dokusåpor som kan förstöra hela upplägget. Men jag förstår de som hatar dessa program och det accepterar jag, men då får även de acceptera andra som faktiskst gillar dessa program. Baken är som sakt delad!
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • stefan s
      • April 2008
      • 104

      #3
      Älskar big brother, men tycker att kanal 5 förstörde det dom sista 2 säsongerna så hoppas det blir bättre nu.Tycker det är mer blandade åldrar iår och inte bara slitzbrudar och folk från stureplanskrogarna.
      Har 24/7 konto och tyvärr har det inte fungerat så bra hitills.
      70L Fisksoppa 110L Sällskapsakvarie. 25L sniglar
      Min zoon

      Kommentar

      • MyrasHusse
        • May 2010
        • 1353

        #4
        har hört det att 24/7 kontot ska ha strulat en hel del och det suger ju. Men denna säsong så är ju inte alla runt 18 utan lite blandade åldrar. Men jag som norrläning tycker det är för få norrläningar med och för många skåningar, men de e min åsikt. Va det rätt folk som tog sig från glashuset till riktigahuset?
        http://myraakita.blogspot.se/

        Kommentar

        • stefan s
          • April 2008
          • 104

          #5
          Ursprungligen postat av MyrasHusse
          Men jag som norrläning tycker det är för få norrläningar med och för många skåningar, men de e min åsikt. Va det rätt folk som tog sig från glashuset till riktigahuset?
          Hehe jag som skåning håller inte med dig där, tycker alla från glashuset var lika tråkiga.
          70L Fisksoppa 110L Sällskapsakvarie. 25L sniglar
          Min zoon

          Kommentar

          • MyrasHusse
            • May 2010
            • 1353

            #6
            tråkiga men gurkan kommer ta kol på dom flesta där inne tror jag haha. Han började ju bra med att ta allt snus
            http://myraakita.blogspot.se/

            Kommentar

            • eriahl
              • April 2004
              • 5681

              #7
              Såg en del av det. Ingen av er som såg akvariumet?? Scalare och småfisk syntes iaf.
              "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

              Kommentar

              • fremar
                • August 2003
                • 1287

                #8
                Har lagt till de som serieinspelning på pvr boxen, men har inte orkat titta på nåt avsnitt ännu

                Kommentar

                • tulle89
                  • March 2006
                  • 1183

                  #9
                  Haha men det är ju helt underbart!
                  Har två polare som växt upp med Martin så därför jag tittar haha.
                  Är skåning jag med så bara kul att där är så många kan jag tycka.
                  Favoriter så här långt:
                  Martin
                  Simon
                  Sara (inte så mycket till personlighet men hon är väl då för söt )
                  Sen tycker jag Tobias är lagom lurig och en person som behövs i bb. En som analyserar och försöker förstå. Trots att det är underhållning är det trots allt en tävling och bäste man/kvinna ska väl också vinna då.

                  Sen håller jag med att det är skönt att slippa alla paktbildningar som finns i alla andra serier
                  Med Vänliga Hälsningar Tulle

                  Min zoon! Projekt -> 310 liter malawi

                  Kommentar

                  • MyrasHusse
                    • May 2010
                    • 1353

                    #10
                    jag har sett akvariet bakom soffan riktigt nice är det med den dova belysningen i det=).
                    Då har ännu en deltagar fått lämnat big brother pga att hjärnan börjar få fri spel, undra vem som får fylla upp hennes plats? Hur många av er tror att gurkan är nykterist?
                    http://myraakita.blogspot.se/

                    Kommentar

                    • Spöket74
                      • February 2011
                      • 55

                      #11
                      Jag retar mig som attan på Rodney, även om man har en stor *** så behöver man väl inte rota i kalsongen hela tiden.

                      Jag gillade Rickard i början men sen han försökte få Nickey intresserad av Ebba så började jag att undra hur det stod ställt (läste nånstans att han var inlagd på sjukhus nu)

                      Hörbys snyggaste kille, "Björnen" & Nickey är helsköna
                      Rosa har för mkt attityd så att hon är bara jobbig.
                      Sanna är snygg men tråkig.

                      Resten vet jag inte inte riktigt vad jag tycker om

                      Fan va lack jag hade blivit om jag hade stött på vanessa för att sen få veta att hon var transexuell, killarna gör ju bort sig ^^
                      Senast redigerad av Spöket74; 03 March 2011, 21:13.

                      Kommentar

                      • MyrasHusse
                        • May 2010
                        • 1353

                        #12
                        Ursprungligen postat av Spöket74
                        Jag retar mig som attan på Rodney, även om man har en stor *** så behöver man väl inte rota i kalsongen hela tiden.

                        Jag gillade Rickard i början men sen han försökte få Nickey intresserad av Ebba så började jag att undra hur det stod ställt (läste nånstans att han var inlagd på sjukhus nu)

                        Hörbys snyggaste kille, "Björnen" & Nickey är helsköna
                        Rosa har för mkt attityd så att hon är bara jobbig.
                        Sanna är snygg men tråkig.

                        Resten vet jag inte inte riktigt vad jag tycker om

                        Fan va lack jag hade blivit om jag hade stött på vanessa för att sen få veta att hon var transexuell, killarna gör ju bort sig ^^
                        Ja rickard är inlagd på sjukan, han blev helt knäpp på slutet och började prata om allt o ingenting så big brother valde att ta ut han därifrån vilket även hände för jessica igår, hon hade inte sovit på 2dygn och började yra på om olika saker tex att dom som fick blåa cigg paket va maffian.
                        Björnen är helskön, han är grymt stor den killen. Kan hålla med dig om rodney han har ju en enormhäst *** men han kan väl för fasiken sluta gå i dra i den hela tiden! Så håller med dig där. Nickey börjar snacka för mycket skit, lite mytto varning på han.
                        http://myraakita.blogspot.se/

                        Kommentar

                        • MyrasHusse
                          • May 2010
                          • 1353

                          #13
                          rickard vårdas fortfarande på sjukhus, läkarna har aldrig varit med om något liknande.
                          Rodney och sanna har förlovat sig det kommer kanske visas på tv11 imorgon fredag. läste detta nyss på aftonbladet. Så nu fick ni lite skvaller
                          http://myraakita.blogspot.se/

                          Kommentar

                          • ansjo
                            • November 2005
                            • 29967

                            #14
                            Hmmm, kan undra hur länge det håller;p...
                            /Anders

                            Medlem i NCS - givetvis!

                            Kommentar

                            • stefan s
                              • April 2008
                              • 104

                              #15
                              Jessica talar ut om kollapsen.

                              70L Fisksoppa 110L Sällskapsakvarie. 25L sniglar
                              Min zoon

                              Kommentar

                              Arbetssätt...