Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • drd
    • March 2004
    • 5586

    Grannen kom gående innan med flugspöna och vadarna och hade fiskat innan idag
    Blev själv rätt sugen på att svinga spöet lite
    ________________________________________________

    Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      Ursprungligen postat av drd
      Då var man tebax hemma i lugna vrån och har fototävlingsågren deluxe och snart är det supermöte på Old Trafford !

      Håller tummarna på att Rooney gör ett par kassar bakom pepe i liverpools mål nu oxå !
      Brönde f.ö 1250 kcal på crosstrainern och ett par hundra till på ren jävla styrka på gymmet så nu ska jag slöa resten av dagen så när på lite dammsugning först !
      Jäkla skit att dem vann idag höll på Liverpool för en gång skull,och sen att han fick in den på returenoch sen Park med en fin nicktragisk dag,men eftersom Chelsea leder med 1-0 första halvlek så känns redan dagen bättretack för rådet föresten när jag ringde dem verkar älska det
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      • drd
        • March 2004
        • 5586

        Var rätt sugen på att ringa dig vid kvitteringen av Blackburn men näe.....hehehehehehe !!

        Jaga rött jaga rött United i topp !!!!!!! Glory glory man united !!
        ________________________________________________

        Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

        Kommentar

        • Nubi
          • March 2009
          • 9026

          Ursprungligen postat av eriahl
          Såg det om bakterieodling på olikamsaker. En killes vattenflaska visade ju sig ha "bajsbakterier" på sig. Fy s*t*n vafd äckligt. Han och hans tjej delade på flaskan oxå.
          Exakt!! Om det nu finns spår av bajs på en vattenflaska, vad finns då på redskap


          Pjuuuuh, dagen har varit låång, och änn har jag inte slutat... belönar mig med att smygsurfar på zoopet från jobbdatorn. *hehehe*
          Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

          Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
          Fiskbloggen

          Kommentar

          • Patrik Steen
            • May 2006
            • 8464

            Ursprungligen postat av drd
            Var rätt sugen på att ringa dig vid kvitteringen av Blackburn men näe.....hehehehehehe !!

            Jaga rött jaga rött United i topp !!!!!!! Glory glory man united !!
            Fan vad jobbigt för enInter och nu dettadetta sa jag redan för ett taga sedan..Tror att Arsenal kniper det inte förvånat mig ett dugg,känns som detta händer mig vart år så det har nog släppt tills imorgon
            Mvh.Patrik

            Kommentar

            • Christoffer_G
              • September 2009
              • 371

              Ursprungligen postat av drd
              Grannen kom gående innan med flugspöna och vadarna och hade fiskat innan idag
              Blev själv rätt sugen på att svinga spöet lite

              Ska försöka åka ut i veckan och fiska lite

              Kommentar

              • Patrik Steen
                • May 2006
                • 8464

                Nu ska jag stänga denna jäkla skitdatorn och slippa allt som heter Internet..och försöka bli normal i hjärnan..läsa lite om Nicki Sixx perfekta liv på Pocket..Hämta tantan vid tåget vid 22 snåret..sen är det sängen som kallar tills man sitter här igen dagen efter...måste nog fan ta mig i kragen och skaffa mig ett liv känns det som
                Mvh.Patrik

                Kommentar

                • drd
                  • March 2004
                  • 5586

                  Stene skaffa sig ett liv ? Hehehehehe det är nog lika troligt som att Edward inte ska vara full på festen
                  ________________________________________________

                  Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                  Kommentar

                  • Nubi
                    • March 2009
                    • 9026

                    Upp 05.40 och börja jobbet 7.00. Förlängde dagen oxå. Så jag slutar 21.00. Jag är HELT SLUT *buuhuuuuu*
                    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                    Fiskbloggen

                    Kommentar

                    • VisualDarkness
                      • February 2010
                      • 7417

                      Satt och funderade på framtiden och kom äntligen på något jag vill läsa på högskolan i höst! Jag söker på alla program inom marin och kommer till behörigheterna (som jag inte orkar försöka läsa upp igen):
                      Ma D - Jag har C och har kuggat D både på gymnasiet och ett basår, mest pga skoltrötthet.
                      Fy B - Samma som över.
                      Ke B - A gäller samma som MaD, B har jag inte ens läst.
                      Bi B - Aldrig läst.

                      Verkligheten drar undan stolen och livet sparkar på en...
                      180l Sällskap:
                      http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                      60l Asien:
                      http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                      Kommentar

                      • drd
                        • March 2004
                        • 5586

                        Fan nu har jag nog tränat sönder mig lite
                        Har sjukt ont i vänstra hälsenan och ena axeln.....crap !
                        Får bota med lite vila idag och imorrn känner jag.
                        ________________________________________________

                        Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                        Kommentar

                        • Nubi
                          • March 2009
                          • 9026

                          Kleeeeeeenis

                          Ursprungligen postat av drd
                          Fan nu har jag nog tränat sönder mig lite
                          Har sjukt ont i vänstra hälsenan och ena axeln.....crap !
                          Får bota med lite vila idag och imorrn känner jag.
                          Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                          Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                          Fiskbloggen

                          Kommentar

                          • Nubi
                            • March 2009
                            • 9026

                            Vi kan stötta varandra. Jag har Matte C+D, KemiB och fysikB som jag måste läsa upp innan jag kan söka till högskolan.

                            så här tänker jag: En termin är mindre än ett halvår och på mindre än ett halvår har jag pluggat upp dessa ämnen . Det är BARA dessa ämnen som gäller. du har inga andra ämnen som man hade i gymnasiet som man var tvungen att ta itu med. Kommer själv ihåg hur trisst och pest det var mot slutet när man hade 2-3 prov i veckan. Bläää och inlämingsuppgifter.

                            Det är ett halvår som man insnöar sig i studier för att sen aldrig mer behöva plugga de ämnerna igen Är glad att jag har Bi B :P

                            Ursprungligen postat av VisualDarkness
                            Satt och funderade på framtiden och kom äntligen på något jag vill läsa på högskolan i höst! Jag söker på alla program inom marin och kommer till behörigheterna (som jag inte orkar försöka läsa upp igen):
                            Ma D - Jag har C och har kuggat D både på gymnasiet och ett basår, mest pga skoltrötthet.
                            Fy B - Samma som över.
                            Ke B - A gäller samma som MaD, B har jag inte ens läst.
                            Bi B - Aldrig läst.
                            Verkligheten drar undan stolen och livet sparkar på en...
                            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                            Fiskbloggen

                            Kommentar

                            • VisualDarkness
                              • February 2010
                              • 7417

                              Ursprungligen postat av Nubi
                              Vi kan stötta varandra. Jag har Matte C+D, KemiB och fysikB som jag måste läsa upp innan jag kan söka till högskolan.

                              så här tänker jag: En termin är mindre än ett halvår och på mindre än ett halvår har jag pluggat upp dessa ämnen . Det är BARA dessa ämnen som gäller. du har inga andra ämnen som man hade i gymnasiet som man var tvungen att ta itu med. Kommer själv ihåg hur trisst och pest det var mot slutet när man hade 2-3 prov i veckan. Bläää och inlämingsuppgifter.

                              Det är ett halvår som man insnöar sig i studier för att sen aldrig mer behöva plugga de ämnerna igen Är glad att jag har Bi B :P
                              Saken är bara den att jag redan har 50000kr i skulder efter mitt försök med basår och känner inte för ett nytt försök.
                              Nåväl, man får väl hitta annat att göra.
                              180l Sällskap:
                              http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
                              60l Asien:
                              http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

                              Kommentar

                              • Nubi
                                • March 2009
                                • 9026

                                Jobb + studier, det är så jag gör och hinner med Och så ser du till att plugga på distans så du kan om du vill slappa med något ämne och ta det senare i terminen, när kanske ett annat är avslutad

                                Bi.B är super enkelt! (om man bortser från labbrapporter)


                                Ursprungligen postat av VisualDarkness
                                Saken är bara den att jag redan har 50000kr i skulder efter mitt försök med basår och känner inte för ett nytt försök.
                                Nåväl, man får väl hitta annat att göra.
                                Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                                Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                                Fiskbloggen

                                Kommentar

                                Arbetssätt...