Allmänt Skitsnack, OT OT OT
Kollaps
X
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
Fiskbloggen -
Bild nr 2 fick jag reda igår av sambon vad det är.
När man kör terrängbil så kör man över de stenarna för att känna hur det känns att köra ovanpå stenar. övningskörningsbana för terrängbilar.Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Idag va jag och doggen ute i 3 timmar, vi gick lite vilse och sen var jag tvungen att gå tillbaka för att hitta kopplet som jag tappade någonstans mellan 2-10km. Räknade ut hur långt vi har gått idag, 1mil + 7km tillbaka och sen 8 km omväg. efter de 7 km och under hela 8 km regnade det lite. skönt att man är förberedd och hade regnjacka m sig. Vi är Helt slut!
Ska senare ut och jogga med sambon och doggen.Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Jag och tjejen har bestämt oss att börja med en kanske lite bortglömd aktivitet. Nämligen att åka inlines! Vi ville båda komma ut och börja träna men har inte råd/tid med att gå till gymmet och cyckla är ju sådär, meh, så då kom vi på inlines i allt tänkade!
Tänkte höra med er sportfånar (ta det inte personligt) ifall ni har några bra sportaffärer man kan besöka, helst i stockholm då!
Kommentar
-
Hur kan du säga att cykla ärsådär!? O_O
cykla tycker jag är 10 ggr skönare än inlines. Du kommer förstå efter att ha åkt inlines ett par veckor.:PLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Ute i skogen idag igen! fick ett telfonsamtal av MuminTack tack!
Otroligt att det finns täckning inne i skogen. Tele2 funkar riktigt fint ute i det vilda *hehe*
2 timmar i skog och 20 min i bilDet är såå en promenad ska vara. Så lite tid i bilen som möjligt och måååånga timmar ute i skogen.
Om det inte regnar allt för mkt imorgon går vi (ja och hunden...sambon får följa med om han vill) ut och promenerar, måste fånga mer mygglarverLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
och inlines har jag också åkt en del av så jag vet vad jag kan förvänta mig
men som med allt, kroppen vänjer sig!
Kommentar
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Kvinnor tsk tsk tsk....
Nu har jag börjat titta på en s.k Longboard, fast det är ju inte mycket aktivitet utan mera att glida runt och bara slappa. Fast det verkar ju otroligt mycket enklare att få tag på, men 'brädor' har väl alltid varit enklare att få tag på.
Någon som åker Longboard här på zoopet och har lite att dela med sig?Kommentar
-
Kvinnor tsk tsk tsk....
Nu har jag börjat titta på en s.k Longboard, fast det är ju inte mycket aktivitet utan mera att glida runt och bara slappa. Fast det verkar ju otroligt mycket enklare att få tag på, men 'brädor' har väl alltid varit enklare att få tag på.
Någon som åker Longboard här på zoopet och har lite att dela med sig?
Däremot skulle jag vilja slå ett slag för en s.k. twineboard, har aldrig varit maken om träningsvärk i arsle, lår, vader och ryggslut
Sen är det fantastiskt kul att lära sig, ska se om jag kan filma en snutt imorgon andré så du ser hur det ser ut.Kommentar
-
Longboard är inte så mycket träning om jag ska vara helt ärlig, den glider fram så lätt att det är löjligt :P
Däremot skulle jag vilja slå ett slag för en s.k. twineboard, har aldrig varit maken om träningsvärk i arsle, lår, vader och ryggslut
Sen är det fantastiskt kul att lära sig, ska se om jag kan filma en snutt imorgon andré så du ser hur det ser ut.
Twineboard har jag aldrig hört talas om, måste ta och googla lite
Åker du något av dom eller?Kommentar
-
innan jag träffade R, och bodde i stockholm åkte jag longboard eller cykel till jobbet
Longboard är mer glidargrej, inget man tränar kroppen med precis, eller jo ETT ben.Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Visst, jag är rätt sugen på båda (longboard och inlines) men just nu känns det väldigt fattigt med platser där man verkligen skulle kunna glida runt på longboarden. Så det blir nog ett par inlines i slutet av månaden
Ska se till att hitta ett bra par för fitnessbruk också, finns så fattigt med inlines nuförtidenKommentar
-
Longboard ser ju riktigt skönt ut när dom åker ner för backarna tcker jag.....själv ade jag nog slagit ijäl mig om jag försökte mig pa e sån i dagens lägeKommentar
Kommentar