Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Johanski
    • February 2007
    • 3044

    Varför?

    Kommentar

    • Andrém
      • October 2009
      • 1247

      Ursprungligen postat av Johanski
      Varför?
      Känns som antagligen så är det bara en grupp folk som bara snackar med varandra och skiter i övriga saker och sen så känns det som om man blir ignorerad av många för att man inte är lika kunnig och behöver lite assistans för att hitta rätt.

      det plus att det har varit en dålig vecka.

      Kommentar

      • travianplayer
        • October 2009
        • 1201

        Ursprungligen postat av Andrém
        Känns som antagligen så är det bara en grupp folk som bara snackar med varandra och skiter i övriga saker och sen så känns det som om man blir ignorerad av många för att man inte är lika kunnig och behöver lite assistans för att hitta rätt.

        det plus att det har varit en dålig vecka.

        känner igen mig vi är ej guldisar altså vi är ej lika intersanta!
        Jag har ej dyslexi så känn er hemma att klaga på min stavning.

        Kommentar

        • drd
          • March 2004
          • 5586

          Men sluta tjura nu va och bli guldmedlemmar istället
          ________________________________________________

          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

          Kommentar

          • travianplayer
            • October 2009
            • 1201

            Ursprungligen postat av drd
            Men sluta tjura nu va och bli guldmedlemmar istället
            men just sånt iriterande! i nuläget vill jag inte lägga ut pengar på det då jag behöver dom till annat
            Jag har ej dyslexi så känn er hemma att klaga på min stavning.

            Kommentar

            • Andrém
              • October 2009
              • 1247

              Ursprungligen postat av drd
              Men sluta tjura nu va och bli guldmedlemmar istället
              Jag vet (tror jag) att du inte är fult seriös när du sa det men det känns ju lite dumt om man måste bli guldmedlem för att få lite hjälp eller i allafall få svar från andra här på forumet

              Kommentar

              • Johanski
                • February 2007
                • 3044

                Vilket jävla svammel. Jag vet att just ni två har fått oerhört mycket hjälp jär på forumet, och direkt någon inte svarar så är forumet dåligt, och guldmedlemmar stöter ut övriga och allt vad det heter. Uppskatta den hjälp ni fått, GRATIS, istället för att gnälla när det inte går er väg.

                Kommentar

                • Andrém
                  • October 2009
                  • 1247

                  Ursprungligen postat av Johanski
                  Vilket jävla svammel. Jag vet att just ni två har fått oerhört mycket hjälp jär på forumet, och direkt någon inte svarar så är forumet dåligt, och guldmedlemmar stöter ut övriga och allt vad det heter. Uppskatta den hjälp ni fått, GRATIS, istället för att gnälla när det inte går er väg.
                  Jag har aldrig klagat över att det tar långt tid att få ett svar eller något sådant eller hjälpen jag har fått. Nu tar jag mig tråd om min "sjuka" molly som ex. den har varit uppe i 3 dagar nu, utan svar med 40 views, det kan ju vara så att ingen vet vad det är för fel men det tror jag inte med tanke på vilka höjdar akvarister det finns här på forumet.

                  Jag är tacksam för hjälpen som vi har fått _GRATIS_ som du så starkt påpekade, bara synd att nu när man har kommit upp på fötterna så när ett litet fel dyker upp igen då så känns det som "äh, dom har fått hjälp förr, vi skiter i det". Kanske bara jag som känner så men det är iallafall vad jag menade.

                  Kanske ska fixa goldmembership för att inte verka som en snyltare då.

                  Kommentar

                  • travianplayer
                    • October 2009
                    • 1201

                    Ursprungligen postat av Andrém
                    Jag har aldrig klagat över att det tar långt tid att få ett svar eller något sådant eller hjälpen jag har fått. Nu tar jag mig tråd om min "sjuka" molly som ex. den har varit uppe i 3 dagar nu, utan svar med 40 views, det kan ju vara så att ingen vet vad det är för fel men det tror jag inte med tanke på vilka höjdar akvarister det finns här på forumet.

                    Jag är tacksam för hjälpen som vi har fått _GRATIS_ som du så starkt påpekade, bara synd att nu när man har kommit upp på fötterna så när ett litet fel dyker upp igen då så känns det som "äh, dom har fått hjälp förr, vi skiter i det". Kanske bara jag som känner så men det är iallafall vad jag menade.

                    Kanske ska fixa goldmembership för att inte verka som en snyltare då.
                    precis det är så jobbigt i projekt trådar där det inte är dom kända goldmedlemmarna som lagt ut dom då tittar alla på tråden men komenterar inget!varför ?
                    Jag har ej dyslexi så känn er hemma att klaga på min stavning.

                    Kommentar

                    • Johanski
                      • February 2007
                      • 3044

                      Jag bryr mig inte om den jag hjälper är guldmedlem eller ej. Men att direkt klaga då man inte får hjälp är inte schysst. Just i fallet om din Molly kanske du borde läsa den klistrade tråden längst upp, samt lägga ut bild. Annars blir det lätt så att de som tror sig kan hjälpa får fråga dig en miljard frågor för att sedan kanske inse att h*n ej vet vad som är fel.

                      Summa summarum, med den medelmåttiga förklaringen om hur din Molly ser ut är det oerhört svårt att säga vad det är för sjukdom.

                      Kommentar

                      • Johanski
                        • February 2007
                        • 3044

                        Projekttrådar svarar man väl i om man har något att säga och tycker projektet verkar intressant. Om man går in och läser ett projekt, men finner inget intresse i att följa det, varför ska man då svara?

                        Kommentar

                        • Andrém
                          • October 2009
                          • 1247

                          Japp Johanski, du har ju rätt. Ska sluta klaga och vara otacksam över det jag har fått.

                          Kommentar

                          • Nubi
                            • March 2009
                            • 9026

                            Skönt med en OT tråd där man kan ta upp just sånna saker.

                            Nu tror jag inte att det stämmer att många guldmedlemmar skiter i att svara. Och vill man ha snabb hjälp kan man alltid Pm.a ngn man har relativ schysst kontakt med.
                            Det finns perioder då man är mer eller mindre aktiv inom zoopet, detta gäller nog alla som är och inte är guldmedlem.

                            Forumet handlar om att byta erfarenheter med varandra följa folks stora och små projekt och lära sig av folks misstag

                            Tycker inte det är någon större skillnad på att vara guldis eller ej. Vet att jag får lika mkt hjälp nu som när jag inte var guldmedlem och jag tycker inte att jag har fått "mer" av att vara guldis, förutom att man får tillgång till ALLA bilder på fiskarna.
                            That's it.
                            Läser aldrig i månadens nyheter, är inte delaktiv i ngr fototävlingar eller röstar vilka bilder som är bäst mm.

                            Andrém - det är trist att ingen har svarat på ditt inlägg om den sjuka mollyn, tycker det är lite skumt faktiskt att ingen har lämnat ngn form av kommentar, men så kan det vara ibland.
                            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                            Fiskbloggen

                            Kommentar

                            • Nubi
                              • March 2009
                              • 9026

                              Ursprungligen postat av Andrém
                              Japp Johanski, du har ju rätt. Ska sluta klaga och vara otacksam över det jag har fått.
                              Skerp dig!

                              Hur mår Mollyn nu??
                              Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                              Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                              Fiskbloggen

                              Kommentar

                              • Nubi
                                • March 2009
                                • 9026

                                Ursprungligen postat av NIC
                                Klarar de av att smälta bacon?
                                Bara en tanke..

                                Vi får väl se, dör de så dör de (andledning att köpa nya fiskar ) dör de inte, ja då dog de inte.

                                Nu äre så att jag inte matar mina med bacon varje dag och denna bit var inte en HEL baconskiva.
                                Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                                Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                                Fiskbloggen

                                Kommentar

                                Arbetssätt...