Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • karrokaja
    • March 2006
    • 5388

    #61
    själv löper man amok när man tar en powernap...
    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

    Kommentar

    • Andrém
      • October 2009
      • 1247

      #62
      Ursprungligen postat av Nubi
      :P jag gillar att vila, speciellt powernapp =)
      Jag kan inte powernappa, mina muskler blir helt avslappnade då och jag blir extremt grinig på allt och alla

      Kommentar

      • Nubi
        • March 2009
        • 9026

        #63
        Ahahaha!
        Powernapp är gudomligt! kan ta det närsomhelst
        Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

        Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
        Fiskbloggen

        Kommentar

        • Andrém
          • October 2009
          • 1247

          #64
          Ursprungligen postat av Nubi
          Ahahaha!
          Powernapp är gudomligt! kan ta det närsomhelst
          Som på....JOBBET?! tam tam tamm.....

          Kommentar

          • Nubi
            • March 2009
            • 9026

            #65
            Ahahaha :P nej nej, där hinner man aldrig m powernapp. Men typ om man ska ngnstans med bil, buss tåg, så passar jag på *hihi*
            eller om jag e ledig och sover mitt på ljusa dagen
            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
            Fiskbloggen

            Kommentar

            • Andrém
              • October 2009
              • 1247

              #66
              Ursprungligen postat av Nubi
              Ahahaha :P nej nej, där hinner man aldrig m powernapp. Men typ om man ska ngnstans med bil, buss tåg, så passar jag på *hihi*
              eller om jag e ledig och sover mitt på ljusa dagen
              Hahaha, sover vid ratten i bilen!

              Jag har somnat på jobbet en gång, chefen blev lite små sur för vi hade väldigt mycket jobb att göra

              Kommentar

              • karrokaja
                • March 2006
                • 5388

                #67
                somnade också... stående?? väntade på en maskin som skulle ladda upp sej så att säga och då var väggen så skön att luta sej mot. sen blev jag väckt av min kollega efter 10 min, då var det fika:P
                Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                Kommentar

                • Nubi
                  • March 2009
                  • 9026

                  #68
                  Ahahah!! stående i 10 minuter?! jösses!
                  Värsta som finns är när man sover i bilen och lutar huvudet mot rutan eller mer bakåt och när man vaknar känner man hur nacken är stel och man önskar att nackspärren går över fort som faaan!
                  Kan vara oxå när man flyger långt. Denna gång när vi flög till Rio köpte jag nackkudde och det hjälpte oerhört mkt!
                  Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                  Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                  Fiskbloggen

                  Kommentar

                  • Andrém
                    • October 2009
                    • 1247

                    #69
                    haha, flög ner till thailand i februari tidigare i år och jag vet exakt vad du menar med nackspärr ifrån flyget, fick gå med lite böjd nacke en eller 2 dagar efter flyget

                    Kommentar

                    • Nubi
                      • March 2009
                      • 9026

                      #70
                      Ursprungligen postat av Andrém
                      haha, flög ner till thailand i februari tidigare i år och jag vet exakt vad du menar med nackspärr ifrån flyget, fick gå med lite böjd nacke en eller 2 dagar efter flyget
                      Nackkudde nästa gång??
                      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                      Fiskbloggen

                      Kommentar

                      • karrokaja
                        • March 2006
                        • 5388

                        #71
                        fast så har jag nog nån form av narkolepsi... just sömnen är ett mycket märkligt kapitel i min bok...
                        har fruktansvärt svårt för att sova, när jag väl somnat så kan INGET väcka mej, jag går i sömnen, pratar i sömnen. drabbas av mikrosömn (typ hallisar) somnar lite här och var lite då och då. stackars ni som följer med till tyskland. jag kommer ju prata på som en tok hela nätterna...:P

                        Ja fyfan! det är otroligt jobbigt!blääää! värst är det när det lixom kryper ner i hela ryggen. nackspärr i ryggen typ. skit störigt.
                        Gjorde samma sak när vi flög till chile, nackkudde is tha shit!
                        Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                        kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                        Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                        I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                        Kommentar

                        • solis
                          • July 2008
                          • 5064

                          #72
                          Måste bara skriva att när min man och jag blev ihop och han var hos mig så var han inte van vid att vara uppe så länge,så dagen efter på arbetet så somnade han vid svarven medans han svarvadetur att det inte hände något.
                          Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
                          1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
                          100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
                          56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

                          Kommentar

                          • Nubi
                            • March 2009
                            • 9026

                            #73
                            Ursprungligen postat av karrokaja
                            fast så har jag nog nån form av narkolepsi... just sömnen är ett mycket märkligt kapitel i min bok...
                            har fruktansvärt svårt för att sova, när jag väl somnat så kan INGET väcka mej, jag går i sömnen, pratar i sömnen. drabbas av mikrosömn (typ hallisar) somnar lite här och var lite då och då. stackars ni som följer med till tyskland. jag kommer ju prata på som en tok hela nätterna...:P

                            Ja fyfan! det är otroligt jobbigt!blääää! värst är det när det lixom kryper ner i hela ryggen. nackspärr i ryggen typ. skit störigt.
                            Gjorde samma sak när vi flög till chile, nackkudde is tha shit!
                            Då säger jag redan nu, tvångströja! för hos mig får du inte sova...*asg*
                            Hur vänjer sig din R vid det??
                            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                            Fiskbloggen

                            Kommentar

                            • Nubi
                              • March 2009
                              • 9026

                              #74
                              Ursprungligen postat av solis
                              Måste bara skriva att när min man och jag blev ihop och han var hos mig så var han inte van vid att vara uppe så länge,så dagen efter på arbetet så somnade han vid svarven medans han svarvadetur att det inte hände något.
                              Ahahaha!!
                              Påminner mig om en annan sak.
                              När R och jag började dejta och han sov över en helg (detta berättade han inte för så länge sen)
                              när han åkte på måndag morgon till jobbet kunde han inte längre hålla sig. Han hade sånna fruktansvärda magsmärtor av att ha hållt fisarna inne en hel helg så när han åkte til jobbet på måndagmorgon sa han att det var en befrielse *asg*
                              Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                              Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                              Fiskbloggen

                              Kommentar

                              • karrokaja
                                • March 2006
                                • 5388

                                #75
                                han har lite svårt att sova ibland.. på nåt vis så knäar jag honom i ryggen så han vaknar. är otroligt duktigt på att sovprjea tydligen. men han får sej några goa skratt också när jag är uppe och irrar. sist snackade jag om att ledningarna i huset var guld :O? och skulle promt visa honom en massa sladdar som var guld. och så vaknar jag helt plötsligt och där sitter han i sängen med en hög sladdar om sej och apflabbar så att tårarna sprutar... snacka om förvirande...
                                Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                                kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                                Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                                I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                                Kommentar

                                Arbetssätt...