Vanliga fototävlingen - Huvudtråd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tonpet
    • February 2008
    • 469

    Det var inte lätt, men nu har jag också röstat.
    Juwel Rio 300, Diskus
    "Sluta vara den du var och bli den du är"

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      Det går inte att ladda upp någon bild till nästa månads tävling...
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Det gick inte att ladda upp bilder via den vanliga vägen, men det gick via Kjells länk: https://www.zoopet.com/tavlingar/uploadphoto.php

        Och det går segt som sirap...
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • Mr Woods
          • March 2013
          • 3409

          Jasså du är på mars månad redan!?!
          Faktum är att standarden på den här tävlingen redan är så hög att jag knappt vågar skicka in de bilder jag tänkte på från början. Dock har jag ju lovat att vara med...

          Kommentar

          • Webo
            • August 2014
            • 1968

            Ah kom igen Mr Woods.. ☺ Alla kan vara med och ett bra motiv tagit i rätt ögonblick kan ju faktiskt vinna overaller en perfekt tagen bild på en fisk r.ex. So join in. Jag är också med och har inte Heller så bra självförtroende när det gäller mina bilder. Men kul att vara med iaf.
            Senast redigerad av Webo; 25 January 2015, 22:09.
            Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

            Kommentar

            • Mr Woods
              • March 2013
              • 3409

              Ursprungligen postat av Webo
              Ah kom igen Blåvinge. ☺ Alla kan vara med och ett bra motiv tagit i rätt ögonblick kan ju faktiskt vinna overaller en perfekt tagen bild på en fisk r.ex. So join in. Jag är också med och har inte Heller så bra självförtroende när det gäller mina bilder. Men kul att vara med iaf.
              Menar du mig? Det var ju längesedan Johnny skrev i tråden.

              Jodå jag skall allt försöka delta i de flesta av omgångarna!
              Känns som folk liksom laddat under hela året då fototävlingen inte gick, och nu dyker den ena kanonbilden efter den andra upp! Det är jättekul, men jag inser genast att bilderna jag tänkte ställa upp med från början kanske inte riktigt duger allihop. Inte för att jag känner mig tvungen att hamna på prispallen, men det är ju roligt om nivån förblir lika hög som i första tävlingsomgången!

              Kommentar

              • Webo
                • August 2014
                • 1968

                Ja sorry. Läste nog lite väl snabbt på min mobil samtidigt som jag gjorde en massa andra saker.

                Jag tror nivån kommer att ligga där den låg förra månaden även i framtiden då där finns en hel del sotar bra bilder här på Zoopet.

                (Jag redigera förra inlägget så där inte står Blåvinge utan Mr Woods)
                Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

                Kommentar

                • ansjo
                  • November 2005
                  • 29967

                  Ursprungligen postat av Mr Woods
                  Jasså du är på mars månad redan!?!
                  Faktum är att standarden på den här tävlingen redan är så hög att jag knappt vågar skicka in de bilder jag tänkte på från början. Dock har jag ju lovat att vara med...
                  Japp, åker till värmen idag och är borta en månad och har då ingen möjlighet att delta annars.
                  /Anders

                  Medlem i NCS - givetvis!

                  Kommentar

                  • admin
                    Christian Alfredsson

                    • November 2004
                    • 11220

                    Annika: Kommer du till första steget? Andra steget kan ta 2-3 minuter
                    Christian Alfredsson
                    Tekniskt ansvarig Zoopet

                    Kommentar

                    • admin
                      Christian Alfredsson

                      • November 2004
                      • 11220

                      Har nu felanmält den sega uppladdningen till leverantören. Väntar in svar
                      Christian Alfredsson
                      Tekniskt ansvarig Zoopet

                      Kommentar

                      • admin
                        Christian Alfredsson

                        • November 2004
                        • 11220

                        RÖSTA I FOTOTÄVLINGEN
                        Nu är röstningen igång (några dagar tidigare än vanligt eftersom vi ville ha igång det innan jag åker på semester). Temat är valfritt och sista dagen att rösta på är den 15/2.
                        Ni röstar på denna sida.
                        Kom ihåg att ni måste rösta på 3 foton för att era röster skall räknas.
                        Alla som deltar med ett foto i tävlingen måste själva rösta (de kan inte rösta på sitt eget foto). Om man inte röstar får man ett poängavdrag på 30 poäng.
                        Än så länge har det kommit in 77 röster


                        SKICKA IN ETT FOTO TILL NÄSTA OMGÅNG
                        Ni kan skicka in ett foto till nästa omgång av fototävlingen. Temat är valfritt och sista dag att skicka in ett foto på är den 21/2.
                        Man kan skicka in bilden här: https://www.zoopet.com/tavlingar/uploadphoto.php
                        obs. Obs - lägg in fotot i kategorin: Fototävling - mars 2015. Valfritt tema.
                        Än så länge har det kommit in 2 foton till denna omgång.
                        De inkomna fotona har titeln
                        1/ Aulonocara sp. "Iwanda" Chiwindi
                        2/ Snyggast i karet

                        Dessa regler gäller
                        1/ maximalt ett tävlingsbidrag per omgång och goldmedlem.
                        2/ alla fisk-, akvarierelaterade foton som inte tidigare deltagit i fototävlingen, eller lagts in någon annanstans på zoopet under den senaste månaden kan delta. Denna regel gäller också för foton som väldigt mycket påminner om andra foton.
                        3/ fotona får inte på något sätt vara ”märkta” (med namn, datum etc.).
                        4/ bildens bredd eller höjd skall ligga på minst 1250 pixlar.
                        5/ obs! Du måste själv ha tagit fotot och ha copyright på det.
                        6/ tävlingen är anonym och det får inte på något sätt framgå vem som tagit fotot.
                        7/ bidrag till en omgång skall vara inskickat under de första tre veckorna under föregående månad
                        8/ alla som tävlar måste själva rösta (man kan då inte rösta på sitt eget bidrag). Om man inte röstar får man ett poängavdrag på 30 poäng.

                        Christian Alfredsson
                        Tekniskt ansvarig Zoopet

                        Kommentar

                        • Marten64

                          • July 2012
                          • 1020

                          Bland många fina bilder har jag nu röstat på mina tre favoriter.

                          // Johan
                          / Johan 720 l. Regnbågsfisk, 375 l. Glossolepis Wanamensis, 142 l. -. Medlem i IRG.

                          Kommentar

                          • admin
                            Christian Alfredsson

                            • November 2004
                            • 11220

                            RÖSTA I FOTOTÄVLINGEN
                            Nu är röstningen igång (några dagar tidigare än vanligt eftersom vi ville ha igång det innan jag åker på semester). Temat är valfritt och sista dagen att rösta på är den 15/2.
                            Ni röstar på denna sida.
                            Kom ihåg att ni måste rösta på 3 foton för att era röster skall räknas.
                            Alla som deltar med ett foto i tävlingen måste själva rösta (de kan inte rösta på sitt eget foto). Om man inte röstar får man ett poängavdrag på 30 poäng.
                            Än så länge har det kommit in 101 röster


                            SKICKA IN ETT FOTO TILL NÄSTA OMGÅNG
                            Ni kan skicka in ett foto till nästa omgång av fototävlingen. Temat är valfritt och sista dag att skicka in ett foto på är den 21/2.
                            Man kan skicka in bilden här: https://www.zoopet.com/tavlingar/uploadphoto.php
                            obs. Obs - lägg in fotot i kategorin: Fototävling - mars 2015. Valfritt tema.
                            Än så länge har det kommit in 2 foton till denna omgång.
                            De inkomna fotona har titeln
                            1/ Aulonocara sp. "Iwanda" Chiwindi
                            2/ Snyggast i karet

                            Dessa regler gäller
                            1/ maximalt ett tävlingsbidrag per omgång och goldmedlem.
                            2/ alla fisk-, akvarierelaterade foton som inte tidigare deltagit i fototävlingen, eller lagts in någon annanstans på zoopet under den senaste månaden kan delta. Denna regel gäller också för foton som väldigt mycket påminner om andra foton.
                            3/ fotona får inte på något sätt vara ”märkta” (med namn, datum etc.).
                            4/ bildens bredd eller höjd skall ligga på minst 1250 pixlar.
                            5/ obs! Du måste själv ha tagit fotot och ha copyright på det.
                            6/ tävlingen är anonym och det får inte på något sätt framgå vem som tagit fotot.
                            7/ bidrag till en omgång skall vara inskickat under de första tre veckorna under föregående månad
                            8/ alla som tävlar måste själva rösta (man kan då inte rösta på sitt eget bidrag). Om man inte röstar får man ett poängavdrag på 30 poäng.

                            Christian Alfredsson
                            Tekniskt ansvarig Zoopet

                            Kommentar

                            • admin
                              Christian Alfredsson

                              • November 2004
                              • 11220

                              RÖSTA I FOTOTÄVLINGEN
                              Nu är röstningen igång (några dagar tidigare än vanligt eftersom vi ville ha igång det innan jag åker på semester). Temat är valfritt och sista dagen att rösta på är den 15/2.
                              Ni röstar på denna sida.
                              Kom ihåg att ni måste rösta på 3 foton för att era röster skall räknas.
                              Alla som deltar med ett foto i tävlingen måste själva rösta (de kan inte rösta på sitt eget foto). Om man inte röstar får man ett poängavdrag på 30 poäng.
                              Än så länge har det kommit in 101 röster


                              SKICKA IN ETT FOTO TILL NÄSTA OMGÅNG
                              Ni kan skicka in ett foto till nästa omgång av fototävlingen. Temat är valfritt och sista dag att skicka in ett foto på är den 21/2.
                              Man kan skicka in bilden här: https://www.zoopet.com/tavlingar/uploadphoto.php
                              obs. Obs - lägg in fotot i kategorin: Fototävling - mars 2015. Valfritt tema.
                              Än så länge har det kommit in 2 foton till denna omgång.
                              De inkomna fotona har titeln
                              1/ Aulonocara sp. "Iwanda" Chiwindi
                              2/ Snyggast i karet

                              Dessa regler gäller
                              1/ maximalt ett tävlingsbidrag per omgång och goldmedlem.
                              2/ alla fisk-, akvarierelaterade foton som inte tidigare deltagit i fototävlingen, eller lagts in någon annanstans på zoopet under den senaste månaden kan delta. Denna regel gäller också för foton som väldigt mycket påminner om andra foton.
                              3/ fotona får inte på något sätt vara ”märkta” (med namn, datum etc.).
                              4/ bildens bredd eller höjd skall ligga på minst 1250 pixlar.
                              5/ obs! Du måste själv ha tagit fotot och ha copyright på det.
                              6/ tävlingen är anonym och det får inte på något sätt framgå vem som tagit fotot.
                              7/ bidrag till en omgång skall vara inskickat under de första tre veckorna under föregående månad
                              8/ alla som tävlar måste själva rösta (man kan då inte rösta på sitt eget bidrag). Om man inte röstar får man ett poängavdrag på 30 poäng.
                              Christian Alfredsson
                              Tekniskt ansvarig Zoopet

                              Kommentar

                              • admin
                                Christian Alfredsson

                                • November 2004
                                • 11220

                                Vill påstå att det är extremt jämt i toppen så rösta om du inte gjort det. Din röst kan ändra slutresultatet helt.
                                Christian Alfredsson
                                Tekniskt ansvarig Zoopet

                                Kommentar

                                Arbetssätt...