Hej "Stockholmare"!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mojjan
    • March 2005
    • 44

    #91
    Hallå !! Någon där? NÄÄ... Ni har väl inte kommit hem än!

    Hur var det? BERÄTTA!!

    Kunde inte komma, ett barn fick kräksjuka på eftermiddagen. Fick gå hem från jobbet. Gubben ville inte vara själv med henne.
    Synd, men NÄSTA GÅNG, när blir det?

    Mojjan

    Kommentar

    • Sonja
      • October 2003
      • 7357

      #92
      Det var jättetrevligt Mycket fisksnack, någon pilsner och lite käk blev det och jag fick skjuts hem av Rödlöga, hans sambo och Mogwai som skulle nästan den vägen. Jag tände alla kar och dom yrvakna firrarna fick visa upp sig. Det blev en liten demonstration av olika levandefoder som finns bl a i min kyl
      Alltid nyfiken!
      Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

      Kommentar

      • RÖDLÖGA
        • February 2002
        • 3931

        #93
        Kan bara hålla med föregående talare. Kommer med en utförligare rapport imorgon.
        FISHLOVERS
        Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
        En glad "svenssonakvarist"

        Kommentar

        • Marie J
          • January 2004
          • 10616

          #94
          Ska bli kul att få se rapporten vad ni gjorde mm. Vad tänker ni göra härnäst då?
          /Marie.

          Min zoon Mina hundar Min Dagbok
          En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

          Kommentar

          • Sonja
            • October 2003
            • 7357

            #95
            Vi pratade lite om ett "hemma-hos"-besök hos Mogwai
            Alltid nyfiken!
            Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

            Kommentar

            • mckvinnan
              • December 2004
              • 760

              #96
              Tack för igår allihop! Det var verkligen trevligt och jag hoppas att det blir av den 25e även om jag kommer att vara lite slut efter att ha kört från Sundsvall TIDIGT på morgonen.
              Allt började med ett enda överlevande litet yngel av arten blåciklid.. Robinson R.I.P. Har för närvarande ett 80 liters väggakvarium, 600 liters sötvattensakvarium och 900 liters saltvattensakvarium.

              Kommentar

              • Mogwai
                • November 2002
                • 3021

                #97

                Tack alla ni som var med igår.

                Det var kanontrevligt....alla galna skrålande hammarby-fans till trots *s*
                Jisses vilket väsen det var av de där grön-vita galningarna....kom i flock över Medborgarplatsen.
                Men som sagt var, det var jättekul att få träffa er andra, och få höra dels vad det var för kar och inriktningar som ni hade och när det var som ni hade börjat med det hela. Det vart ju en hel del "bubblande" så att säga
                Ser fram emot nästa träff.

                Kommentar

                • RÖDLÖGA
                  • February 2002
                  • 3931

                  #98
                  Ursprungligen postat av Sonja
                  Det var jättetrevligt Mycket fisksnack, någon pilsner och lite käk blev det och jag fick skjuts hem av Rödlöga, hans sambo och Mogwai som skulle nästan den vägen. Jag tände alla kar och dom yrvakna firrarna fick visa upp sig. Det blev en liten demonstration av olika levandefoder som finns bl a i min kyl
                  Vill passa på och tacka får demonstrationen Sonja. Träffen gav mersmak.
                  FISHLOVERS
                  Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                  En glad "svenssonakvarist"

                  Kommentar

                  • Sonja
                    • October 2003
                    • 7357

                    #99
                    Och ändå glömde jag visa det trevligaste levandefodret, grindalsmaskarna. Gillade firrarna räkmixen?
                    Alltid nyfiken!
                    Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                    Kommentar

                    • Mojjan
                      • March 2005
                      • 44

                      Kul att höra att ni hade det bra!
                      Fast igår kväll satt jag och hoppades på att ni inte alls skulle ha kul!!
                      Nä..förstod nästan att det skulle bli trevligt...kar-entusiaster är nog över lag väldans trevliga!?! Eller hur?

                      Den 25 är prelbokad! Då får det inte bli något strul för mig!

                      Mojjan
                      Ps Dotter är bättre i dag på em Ds

                      Kommentar

                      • Mogwai
                        • November 2002
                        • 3021


                        Vilken himla tur att det var i tisdags som vi träffades och inte igår morse ju !!!





                        Läskigt värre ju !!

                        Kommentar

                        • Mogwai
                          • November 2002
                          • 3021

                          Nästa Stockholmsträff 25 / 4 kl. 18.30





                          Hej hej.

                          På måndag 25 / 4 är det dags för nästa träff för er som är intresserade.
                          Den blir kl. 18.30 i Åkersberga hemma hos mig, Mogwai.

                          På grund av begränsat utrymme och så, blir det den här gången max 8 pers som jag kan ta emot. Skulle det bli 9 st som anmäler sig så lovar jag dock att denna 9e person inte ska få bli ståendes ute i trapphuset !!

                          Anmälan sker via denna tråd, eller mess till mig eller Rödlöga.

                          Till Åkersberga så tar man sig antingen via bil ( 276:an ) eller buss från Danderyd, eller via "Prärieexpressen", ja Roslagsbanan alltså ifrån Östra Station. Det tåget som går via Åkersberga står det Österskär på.


                          Träffpunkt blir Pressbyrån vid tågstationen, och därifrån kommer Rödlöga att leda er hem till mig.

                          Varmt välkommna.

                          Kommentar

                          • mckvinnan
                            • December 2004
                            • 760

                            Jag och jycken dyker upp!
                            Allt började med ett enda överlevande litet yngel av arten blåciklid.. Robinson R.I.P. Har för närvarande ett 80 liters väggakvarium, 600 liters sötvattensakvarium och 900 liters saltvattensakvarium.

                            Kommentar

                            • mckvinnan
                              • December 2004
                              • 760

                              Ska vi ta med oss nåt förresten? Nåt fikabröd? Knytis?
                              Allt började med ett enda överlevande litet yngel av arten blåciklid.. Robinson R.I.P. Har för närvarande ett 80 liters väggakvarium, 600 liters sötvattensakvarium och 900 liters saltvattensakvarium.

                              Kommentar

                              • Mogwai
                                • November 2002
                                • 3021

                                Ursprungligen postat av mckvinnan
                                Ska vi ta med oss nåt förresten? Nåt fikabröd? Knytis?
                                Bra fråga.....har jag inte tänkt så långt ju.
                                Men, det är en rackarns bra idé.
                                Yupps.knytis får det bli, var och en som anmäler sig skriver vad de tar med i det att de skriver att de kommer. Oki ??

                                Kommentar

                                Arbetssätt...