Hej "Stockholmare"!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • RÖDLÖGA
    • February 2002
    • 3931

    Hej "Stockholmare"!

    Är det inte dax att vi startar ett Zoopet stim här också. Tycker att vi träffas inne i stan och tar en fika. Är det någon som är intreserad? Förslag på plats och tid är välkommet. vi kan diskutera hur vi ska lägga upp kommande träffar. Är lite upptagen till efter påsk. Sen är det fritt fram. Kan låna lokal i Åkersberga om det passar bättre. Hoppas vi mötts snart.
    24
    Ja
    95,83%
    23
    Nej
    4,17%
    1

    Omröstningen har löpt ut.

    FISHLOVERS
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
    En glad "svenssonakvarist"

  • Triana
    • January 2005
    • 840

    #2
    jag finns här och är intresserad.. är upptagen under vecka 13 och helgen därpå efter det så borde det gå bra...

    Kommentar

    • mckvinnan
      • December 2004
      • 760

      #3
      Jag är helt klart på! Jättekul initiativ! Funderade själv lite på att föreslå en stor zoopet-träff men man kan ju börja i lite mindre skala...

      Jag har ingenting speciellt planerat framöver.Tror att det enklaste är att ses i stan så att alla har lättare att komma oavsett var i stan man bor.
      Allt började med ett enda överlevande litet yngel av arten blåciklid.. Robinson R.I.P. Har för närvarande ett 80 liters väggakvarium, 600 liters sötvattensakvarium och 900 liters saltvattensakvarium.

      Kommentar

      • RÖDLÖGA
        • February 2002
        • 3931

        #4
        Är borta till den 3/4 om isen släpper sitt grepp om Rödlöga.
        FISHLOVERS
        Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
        En glad "svenssonakvarist"

        Kommentar

        • Triana
          • January 2005
          • 840

          #5
          *ler ömt* mm.. jag är hemma när rödlöga kommer hem.. hmm...

          men kanske på aquaria? *jag är aquaria beroende*

          Kommentar

          • RÖDLÖGA
            • February 2002
            • 3931

            #6
            Kan vi inte bättre än så här? Ska vi låta Zoopetklubb väst Zoopa mattan med ozz?
            FISHLOVERS
            Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
            En glad "svenssonakvarist"

            Kommentar

            • Triana
              • January 2005
              • 840

              #7
              tja.. de har väll varit igång ett tag? jag vet flera zpetare från sthlm., det har nog bara inte märkt tråden

              Kommentar

              • Marie J
                • January 2004
                • 10616

                #8
                Vi har bara hållt på med zoopetväst i ca ett halvår så vi är väldigt nya vi med. Dock har jag och några till träffats då Nancy kom ner förra våren och det var då iden föddes.

                Så visst kan ni bättre än så här, men ni ska någonstans börja så träffas ni och gör ett litet schema och börja kanske med ett hembesök med fika så man kan planera för framtiden.

                Jag har träffat flera otroligt trevliga människor tack vare zoopet som jag umgås med. Ni har allt att vinna!
                /Marie.

                Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                Kommentar

                • RÖDLÖGA
                  • February 2002
                  • 3931

                  #9
                  Ja, jag hoppas också att fler hör av sig. Är lite dött nu men det kommer nog igång.
                  FISHLOVERS
                  Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                  En glad "svenssonakvarist"

                  Kommentar

                  • Maria - Sjöjungfru

                    • January 2004
                    • 4236

                    #10
                    Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
                    Ja, jag hoppas också att fler hör av sig. Är lite dött nu men det kommer nog igång.
                    Det är ju auktion på gång snart, det är säkert många zoopetare som skall dit. Kan ju vara en variant att dra igång på!! Lycka till!
                    Maria - Sjöjungfru

                    Kommentar

                    • Guy Palm
                      • March 2002
                      • 5720

                      #11
                      Jag har träffat flera otroligt trevliga människor tack vare zoopet som jag umgås med.
                      Det är du inte ensam om, Zoopet har gett mig många nya trevliga, kramiga och kuliga bekantskaper. Jag tycker att det borde finnas en Zoopetavdelning i allas närhet
                      Guy
                      ,Poecilia,SKS,GOC,

                      Kommentar

                      • RÖDLÖGA
                        • February 2002
                        • 3931

                        #12
                        Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
                        Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
                        Ja, jag hoppas också att fler hör av sig. Är lite dött nu men det kommer nog igång.
                        Det är ju auktion på gång snart, det är säkert många zoopetare som skall dit. Kan ju vara en variant att dra igång på!! Lycka till!
                        Är "tyvärr"på Rödlöga då. Men dom andra får gärna dra igång utan mig så länge.
                        FISHLOVERS
                        Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                        En glad "svenssonakvarist"

                        Kommentar

                        • Triana
                          • January 2005
                          • 840

                          #13
                          mm... jag kommer hem dagen innan auktionen... ska försöka ta mig dit i alla fall

                          Kommentar

                          • RÖDLÖGA
                            • February 2002
                            • 3931

                            #14
                            Ursprungligen postat av Guy Palm
                            Jag har träffat flera otroligt trevliga människor tack vare zoopet som jag umgås med.
                            Det är du inte ensam om, Zoopet har gett mig många nya trevliga, kramiga och kuliga bekantskaper. Jag tycker att det borde finnas en Zoopetavdelning i allas närhet
                            Vi kanske ska be big Göran att skriva en lag om det. Sen finns ju Nobels fredspris vi kan sikta in oss på. Tänkte även på försäkrinskassan. Jag menar i Zoopet finns ju inte ordet deprimerad. Är man deppig ändå så går man ju in på Zoopets komiska hörna så får man lendet tillbaka. Specielt om Marie J har ättit sin "specialare".
                            FISHLOVERS
                            Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                            En glad "svenssonakvarist"

                            Kommentar

                            • Paniktandborste
                              • March 2005
                              • 330

                              #15
                              Det är nog som Triana säger att en del inte sett tråden ännu vilket jag precis gjorde =P men jag är nog på speciellt om vi ska till aquaria är nog också lite beroende av det stället och så var det ett tag sen jag var där =)
                              Aka Pixel eller Bildpunkt

                              Kommentar

                              Arbetssätt...