Hej "Stockholmare"!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Paniktandborste
    • March 2005
    • 330

    haha visst men det känns lite tråkigt kanske får se vad jag hittar på
    Aka Pixel eller Bildpunkt

    Kommentar

    • Glenn
      • April 2002
      • 3904

      Ursprungligen postat av Mogwai
      Heter t-banestationen Hökarängen eller ??
      Hur dags var det so tåget gick ifrån entralen om et skulle vara framme 18.27 ?? Är det 18.10 då som det ska gå från Centralen ??
      Ska det stå Farsta eller ska det stå Hökarängen på det ??
      Har jag inte kommit inom 3 timmar så är jag garanterat vilse i pannkakan !!!
      Jag och Sonja tar den som går 18.07 från centralen och den är då framme 18. 27.
      jag kommer vara inne med pendeln i stan 17.50 så jag står väl och väntar på alla isf.
      Vi träffas vid spärrarna vid uppgången till vasagatan typ där vid konsum.

      Om det är någon som vill göra sällskap med mig och Sonja så är det bara att säga till...


      /Glenn
      Mvh /Glenn

      Min Zoon

      Kommentar

      • Mogwai
        • November 2002
        • 3021

        *räcker opp handen*.....jag vill...annars kommer jag alri att hitta vars det é jag ska nånstanns ju. Något av en expert på att hitta vilse liksom..

        Kommentar

        • mckvinnan
          • December 2004
          • 760

          Jättevarmt välkomna ikväll!


          Hemma har det hänt grejer i veckan och ni kommer att kunna beskåda mitt kärlekskar där blåciklidparet för 2a gången lagt massa rom på schiffergrottan (de parades ihop för ca 1½ v sen!). Sen så i fredags hämtade vi en ancistrus-pojke hos Sonja som sedan i söndags (!) legat och fläktat över 10-15 romkorn i roten! Här går det undan.

          Har dessutom storhandlat: 2 pakistanbotier, 4 kuhlii, 5 amanoräkor och 12 rosentetror igår.
          Allt började med ett enda överlevande litet yngel av arten blåciklid.. Robinson R.I.P. Har för närvarande ett 80 liters väggakvarium, 600 liters sötvattensakvarium och 900 liters saltvattensakvarium.

          Kommentar

          • RÖDLÖGA
            • February 2002
            • 3931

            Ursprungligen postat av Paniktandborste
            haha visst men det känns lite tråkigt kanske får se vad jag hittar på
            Tråkigt kanske men det behövs. Kanske någon mer dricka?
            FISHLOVERS
            Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
            En glad "svenssonakvarist"

            Kommentar

            • RÖDLÖGA
              • February 2002
              • 3931

              Ursprungligen postat av mckvinnan
              Jättevarmt välkomna ikväll!


              Hemma har det hänt grejer i veckan och ni kommer att kunna beskåda mitt kärlekskar där blåciklidparet för 2a gången lagt massa rom på schiffergrottan (de parades ihop för ca 1½ v sen!). Sen så i fredags hämtade vi en ancistrus-pojke hos Sonja som sedan i söndags (!) legat och fläktat över 10-15 romkorn i roten! Här går det undan.

              Har dessutom storhandlat: 2 pakistanbotier, 4 kuhlii, 5 amanoräkor och 12 rosentetror igår.
              Har du handlat allt det för att vi kommer? Det ska bli kul att träffas ikväll.
              FISHLOVERS
              Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
              En glad "svenssonakvarist"

              Kommentar

              • Sonja
                • October 2003
                • 7357

                Duktig fisk!

                Ursprungligen postat av mckvinnan
                Jättevarmt välkomna ikväll!


                Hemma har det hänt grejer i veckan och ni kommer att kunna beskåda mitt kärlekskar där blåciklidparet för 2a gången lagt massa rom på schiffergrottan (de parades ihop för ca 1½ v sen!). Sen så i fredags hämtade vi en ancistrus-pojke hos Sonja som sedan i söndags (!) legat och fläktat över 10-15 romkorn i roten! Här går det undan.

                Har dessutom storhandlat: 2 pakistanbotier, 4 kuhlii, 5 amanoräkor och 12 rosentetror igår.
                Vad kul! Jag tog ett snack med ancistrusgrabben om hur man beter sig när man flyttar hemifrån och det verkar ju ha funkat
                Alltid nyfiken!
                Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                Kommentar

                • Glenn
                  • April 2002
                  • 3904

                  Inte många timmar kvar nu!!!

                  Nu så är man mitt uppe i pajjbakningen Och snart så måste man sticka hemmifrån också om man ska hinna. Tycker att det ska bli jätte trevligt att träffa alla också

                  Mogwai: Vet du hur sonja eller ja ser ut eller vill du ha mobilnummer till mig?


                  /Glenn
                  Mvh /Glenn

                  Min Zoon

                  Kommentar

                  • Mogwai
                    • November 2002
                    • 3021

                    Ursprungligen postat av Glenn
                    Inte många timmar kvar nu!!!

                    Nu så är man mitt uppe i pajjbakningen Och snart så måste man sticka hemmifrån också om man ska hinna. Tycker att det ska bli jätte trevligt att träffa alla också

                    Mogwai: Vet du hur sonja eller ja ser ut eller vill du ha mobilnummer till mig?


                    /Glenn
                    Jag har träffat Sonja tidigare, så hon vet jag.
                    Hur dags står du vid spärrarna sa du ?? Vasagatans vid Konsum....tror jag nog att jags ka hitta till. Slutar jobbet vid kl. 17.00 och ska ta mig från Ursvik till Centralen samt handla lite grönsaker och dressing också, men det kan jag ju göra på Konsum då.

                    Kommentar

                    • Glenn
                      • April 2002
                      • 3904

                      Ursprungligen postat av Mogwai
                      Ursprungligen postat av Glenn
                      Inte många timmar kvar nu!!!

                      Nu så är man mitt uppe i pajjbakningen Och snart så måste man sticka hemmifrån också om man ska hinna. Tycker att det ska bli jätte trevligt att träffa alla också

                      Mogwai: Vet du hur sonja eller ja ser ut eller vill du ha mobilnummer till mig?


                      /Glenn
                      Jag har träffat Sonja tidigare, så hon vet jag.
                      Hur dags står du vid spärrarna sa du ?? Vasagatans vid Konsum....tror jag nog att jags ka hitta till. Slutar jobbet vid kl. 17.00 och ska ta mig från Ursvik till Centralen samt handla lite grönsaker och dressing också, men det kan jag ju göra på Konsum då.
                      Min pendel kommer in till stan 17.50 så jag är väl där kanske 17.53 om inget är sent eller så
                      Mvh /Glenn

                      Min Zoon

                      Kommentar

                      • Mogwai
                        • November 2002
                        • 3021

                        Då ses vi där kring kl. 18-snåret alltså. Bra
                        Ser du en halvkort typ i röd jacka som ser då där allmännt förvirrad ut så är det troligtvis jag...

                        Kommentar

                        • Sonja
                          • October 2003
                          • 7357

                          Men vi syns väl precis vid Konsums ingång, inne i T-banehallen, eller hur? Där tänker jag stå i alla fall
                          Alltid nyfiken!
                          Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

                          Kommentar

                          • Glenn
                            • April 2002
                            • 3904

                            Ursprungligen postat av Sonja
                            Men vi syns väl precis vid Konsums ingång, inne i T-banehallen, eller hur? Där tänker jag stå i alla fall
                            Precis där som jag också hade tänkt att stå


                            /Glenn
                            Mvh /Glenn

                            Min Zoon

                            Kommentar

                            • Mogwai
                              • November 2002
                              • 3021

                              Jaaa...nu vet jag vars ni ska stå nånstanns ju !! På det Konsumet så var jag in nästan varje morgon och köpte nybakta croissanter då jag jobbade inne vid Odenplan för några år sen !! Inte bra för figuren....men som smörigt balsam för själen !!
                              Tur att man hade en hyfsad promenadbit till jobbet...annars hade man la sett ut som en rund smörboll efter några veckor ju...

                              Ska bli kul att ses ikväll !!

                              Kommentar

                              • Glenn
                                • April 2002
                                • 3904

                                Hjäääääääälp! är hur stressad och nervös som helst. Måste ta å ducsha nu och fixa allt så man kommer iväg nån gång jhu. har bara en timma på mig men vi syns snart allihopa


                                /Glenn
                                Mvh /Glenn

                                Min Zoon

                                Kommentar

                                Arbetssätt...