Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Peter1904
    • February 2003
    • 1079

    Vet att en auktion planeras men datum och lokal har inte publicerats ännu.

    Kommentar

    • Annaica
      • February 2006
      • 1177

      Antar att det kommer upp nånstans på forumet, så jag får helt enkelt hålla mina ögon öppna
      Räkbiten


      Kommentar

      • Rooster
        • March 2006
        • 1468

        Det stämmer vi i Göteborgs Ciklidgrupp (ev. i samarbete med Göteborgs Akvarieföreing den här gången) kommer hålla vår årliga auktion som vanligt. Datum och lokal är som sagt dock ej fastställt än men auktionen brukar hållas nån gång i slutet av november, och det kommer den även att göra i år.
        Men mer annonsering och information kommer dyka upp både på vår hemsida gcg.se och på forumen tids nog.
        Fish for Life!!!

        Kommentar

        • danne0301
          • July 2009
          • 1128

          Brukar du vara vänlig nog att meddela i tråden Rooster?
          Enbart innehavare av saltvatten för tillfället.

          2 gånger 54L odlingsprojekt
          540L Ormhuvudfisk som blev CA

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            Preliminär datum för auktionen är den 27/11.
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • Annaica
              • February 2006
              • 1177

              Oh my! Det får skrivas in i kalendern!
              Räkbiten


              Kommentar

              • Rooster
                • March 2006
                • 1468

                Ursprungligen postat av ansjo
                Preliminär datum för auktionen är den 27/11.
                Japp det stämmer bra.
                Fish for Life!!!

                Kommentar

                • Rooster
                  • March 2006
                  • 1468

                  Ursprungligen postat av danne0301
                  Brukar du vara vänlig nog att meddela i tråden Rooster?
                  Jajjemen det "brukar" (har inte vart medlem i föreningen så länge) va jag som lobbar om gcg:s aktiviteter inkl. auktionen bla här på zoopet ja. Jag eller nån annan kommer hur som helst meddela om detta i god tid under "Föreningsfrågor". När det väl börjar dra ihop sig, titta gärna in på vår hemsida gcg.se för mer info angående auktionen.
                  Alla så klart varmt välkomna.
                  Fish for Life!!!

                  Kommentar

                  • Rooster
                    • March 2006
                    • 1468

                    Inget nytt som händer i Zoopetklubb Väst framöver? Kjell?
                    Fish for Life!!!

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av Rooster
                      Inget nytt som händer i Zoopetklubb Väst framöver? Kjell?
                      Det kommer snart att startas en anmälningslista om julfesten och sedan en om resan till Planted Aquarium i slutet av januari.

                      Sedan har vi ju också alltid haft en "träff" i samband med GCG-auktionen men jag kan inte komma på den i år så i så fall får någon annan dra igång och sköta den anmälningslistan.
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • Rooster
                        • March 2006
                        • 1468

                        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                        Det kommer snart att startas en anmälningslista om julfesten och sedan en om resan till Planted Aquarium i slutet av januari.

                        Sedan har vi ju också alltid haft en "träff" i samband med GCG-auktionen men jag kan inte komma på den i år så i så fall får någon annan dra igång och sköta den anmälningslistan.

                        Julfesten? Antar att det oxå är nån årlig träff, hos dig eller är det olika personer olika år kanske? Låter intressant hur som helst.
                        Jasså en träff i samband med auktionen alltså? =) Ja den skulle jag nog dessvärre inte kunna närvara vid av förklarliga skäl. =)
                        Fish for Life!!!

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Tyvärr funkade det inte att hålla julfesten hos Raskens i år. Funderade då på hos ansjo, men dels är det ju rätt trångt där (inte så många kan komma) och dels så är det ju en bit bort från centrum (i Varberg).
                          Tidigare har vi ju haft julfesten hos mig men där är vi ju ändå några gånger per år så det känns ju lite onödigt.

                          Så är det någon känner sig hågad att ställa upp i år - lite jobb blir det ju, men deltagarna får ju själva plocka med sig nyttigheter och onyttigheter så det blir ändå inte så himla mycket. Tänkt datum är lördagen den 11/12
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • PatrikMalmo
                            • July 2010
                            • 1072

                            Inget att säga om julfesten. Det råkar dock vara öppet hus på Tropica för första gången på många år, vilket krockar fint med GCG:s auktion - den 27/11. Vet inte om någon är intresserad, jag har funderingar på att dra över dit från Skåneland. Var ett tag sedan, och det vore också kul att kolla om den pyttelilla men extremt trevliga zooaffären i Århus finns kvar.

                            Jag är ju inte ens medlem, så jag vet inte om jag får skriva sådant här...

                            Hilsen,

                            /P
                            Bara döda fiskar flyta medströms

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Ursprungligen postat av PatrikMalmo
                              Inget att säga om julfesten. Det råkar dock vara öppet hus på Tropica för första gången på många år, vilket krockar fint med GCG:s auktion - den 27/11. Vet inte om någon är intresserad, jag har funderingar på att dra över dit från Skåneland. Var ett tag sedan, och det vore också kul att kolla om den pyttelilla men extremt trevliga zooaffären i Århus finns kvar.

                              Jag är ju inte ens medlem, så jag vet inte om jag får skriva sådant här...

                              Hilsen,

                              /P
                              Skriva och tipsa får man självklart. jag såg också att tropica hade öppet hus och det är ju en intressant dagsutflykt om intresse finns. Själv avstår jag dock som sagt både auktion och Tropica utan väljer istället lite sol på Cypern

                              Däremot julfesten är som sagt i högsta grad aktuell - så om någon är hågad att "hålla i den" i år så anmäl er
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • Annika
                                • January 2002
                                • 2518

                                Ursprungligen postat av PatrikMalmo
                                Inget att säga om julfesten. Det råkar dock vara öppet hus på Tropica för första gången på många år, vilket krockar fint med GCG:s auktion - den 27/11. Vet inte om någon är intresserad, jag har funderingar på att dra över dit från Skåneland. Var ett tag sedan, och det vore också kul att kolla om den pyttelilla men extremt trevliga zooaffären i Århus finns kvar.

                                Jag är ju inte ens medlem, så jag vet inte om jag får skriva sådant här...

                                Hilsen,

                                /P
                                Det hade absolut varit kul med ett besök på Tropica men det krockar med min konferens-resa till Las Vegas

                                Kommentar

                                Arbetssätt...