Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Ursprungligen postat av Raskens
    Det var väl några som ville gå på tur i Universeum?
    Det tycker jag är ett ställe som det alltid är kul att åka till.
    Ett annat förslag är att Ansjo bjuder hem oss under Maj
    Jepp vi pratade lite om Universeum, men även en Havets Hus-vända (finns det något mer vi kan hitta på uppåt Lysekilstrakten).

    Ansjo-vända blir det garanterat till hösten
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Rooster
      • March 2006
      • 1468

      Hej, vill oxå passa på att tacka för en trevlig resa med mkt fisksnack och fina diskusar och fräcka BG:s!
      Himla kul att träffa fler likasinnade så att säga, är ju faktiskt inte alla som uppskattar fisksnack...
      Ser fram emot nästa träff, havets hus i Lysekil var längesen man va, skall bli kul.
      Fish for Life!!!

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Bara Raskens och Rooster som har någon synpunkt i frågan om vi skall till Universeum eller Lysekil.
        Med så litet intresse blir det nog varken, eller
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Jag hänger gärna med till Universum kan nog tänka mig Havets Hus med men det beror lite på vad det blir för datum.
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            Det beror lite på vad det blir för datum, men båda ställena skulle vara kul att besöka...
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • danne0301
              • July 2009
              • 1128

              Universeum hade jag med stor säkerhet följt med på, tar med ett par barn i så fall
              Enbart innehavare av saltvatten för tillfället.

              2 gånger 54L odlingsprojekt
              540L Ormhuvudfisk som blev CA

              Kommentar

              • Blossom7
                • March 2007
                • 1182

                Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                Bara Raskens och Rooster som har någon synpunkt i frågan om vi skall till Universeum eller Lysekil.
                Med så litet intresse blir det nog varken, eller
                Jag åker gärna med till lysekil, om datumen passar. Brukar ju oftast vara lördagsaktiviteter och då jobbar jag

                /b
                "Var inte så positiv ljuset i tunneln kan vara ett tåg"

                Kommentar

                • Pannecke
                  • January 2005
                  • 1325

                  Universeum missade jag förra gången, så dit skulle jag kunna tänka mig att åka. Lysekil skulle kanske också vara intressant, beror kanske lite på datumet.
                  /Martin, Susanne, Sebastian och Thea

                  Gå gärna in och titta på vår hemsida.

                  Kommentar

                  • GöranE
                    • November 2008
                    • 735

                    Jag hänger gärna på till båda.
                    Skulle ju vara väldigt intressant att få titta lite bakom kulisserna på Universeum,
                    Jordätare................ inget kommer i närheten!!

                    Quidquid latine dictum sit, altum videtur

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Intresse verkar finnas för bägge sakerna och då tycker jag att vi kör Lysekil nu och sedan Universeum till hösten så får alla sitt.

                      1/ Flera har ju haft nämnt att detta med datum kan vara ett problem - så ni som har ställt upp ett frågetecken för detta vilka av dessa lördagar kan ni - 22/5, 29/5, 5/6, 12/6 och 19/6?

                      2/ Vi kommer självklart att besöka Havets Hus, men har ni några tips på fler aktiviteter som vi kan hitta på åt det hållet (Stenunsgsund, Uddevalla, Ljungskile, Munkedal).
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • Blossom7
                        • March 2007
                        • 1182

                        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                        1/ Flera har ju haft nämnt att detta med datum kan vara ett problem - så ni som har ställt upp ett frågetecken för detta vilka av dessa lördagar kan ni - 22/5, 29/5, 5/6, 12/6 och 19/6?
                        Jag jobbar tyvärr lördagar, så jag kan ingen av datumen.

                        /B
                        "Var inte så positiv ljuset i tunneln kan vara ett tåg"

                        Kommentar

                        • ansjo
                          • November 2005
                          • 29967

                          22/5 är pingstafton så den tror jag inte många kommer på, sedan kan inte jag varken 5/6 eller 19/6 men alla de övriga inklusive 22/5 är grönt för min del.
                          /Anders

                          Medlem i NCS - givetvis!

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Ursprungligen postat av Blossom7
                            Jag jobbar tyvärr lördagar, så jag kan ingen av datumen.
                            /B
                            Tråkigt, men inte så mycket att göra åt. Vi brukar ju ha våra träffar på lördagar - är du inte ledig någon lördag då och då kanske?
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Ursprungligen postat av ansjo
                              22/5 är pingstafton så den tror jag inte många kommer på, sedan kan inte jag varken 5/6 eller 19/6 men alla de övriga inklusive 22/5 är grönt för min del.
                              Har nada koll över det där med helger - men det låter ju inte så smart kanske med pingstafton.

                              Plockar nedan bort de datum som du inte kan så blir det några färre datum att välja bland för övriga

                              1/ Flera har ju haft nämnt att detta med datum kan vara ett problem - så ni som har ställt upp ett frågetecken för detta vilka av dessa lördagar kan ni - 29/5 eller 12/6?

                              2/ Vi kommer självklart att besöka Havets Hus, men har ni några tips på fler aktiviteter som vi kan hitta på åt det hållet (Stenunsgsund, Uddevalla, Ljungskile, Munkedal).
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Jag kan (just nu) den 29/5.
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...