Ja se där.... Bytt motor, i den?? Årsmodell oxå tydligen. Jag hade ju en 95:a!! Ingen rost?? Jorå, på vänster bakdörr.... Haha!! Ja jäklar i min låda, som att se en gammal flickvän ragga på krogen...
Btw, köpte 4 Rödciklider och 7 Stanniolbarber plus ngt Ciklidgräs hos Stefan idag.. Blev kanon i baljan! Skednosmalarna kom fram å showade bredvid varandra. Faktum e att den ena e liite längre å den andra liite tjockare, men säg att dom e typ 2 deci långa nu å tjocka som en Rishultskorv..
Larry, vore det inte läge med tanke på höstens fina väder att tända grillen igen?? Robban hade en tanke där.... =))
Senast redigerad av Torstensson; 25 September 2006, 21:08.
Nån som är sugen på en fiskaresa snart? Hämtade ett kar (375) åt en jobbarpolare igår och han behöver fylla det snart Tänker mig det gamla vanliga trevliga stråket Skåne...Halland... McDonalds...Statoilkaffe...
Då dröjer det läääänge Inte nog med att man går hemma som en jäkla "passopp" åt den gravida... På dagarna blir man instängd i Växjös nya betongbunker för att justera in ventilationen på nya kvinnospecialen, mysigt ställe för övrigt... eller inte..
Nån som är sugen på en fiskaresa snart? Hämtade ett kar (375) åt en jobbarpolare igår och han behöver fylla det snart Tänker mig det gamla vanliga trevliga stråket Skåne...Halland... McDonalds...Statoilkaffe...
Alltid trevligt med en utflykt med nördsen
Köpa något? Knappast, ska göra mig av med det mesta innan flytten
Finns ju en del som ska göras i huset innan jag ens vet var ev. karen ska stå.......
Kommentar