Njaäe.. tycker det känns bättre att ändå lägga ut sina prylar offentligt så att säga, innan man kanske annonserar på riktigt.
Fisknördarna i Växjö (The Nörds)
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av Guy PalmNi är ju inte så många så varför inte ha en mailing list ?
Jag vet att alla i denna tråden är inne mer eller mindre minst en gång om dagen.....så skriver man då en sak om något som är till salu är man ganska säker på att alla har sett det, och är dom intresserade så hör dom av sej via PM eller att man ska ringa eller bli uppringd.
Men nu tänker jag inte prata mer om detta, jag förstår Kjell på ett sätt, det kostar att lägga ut annonser så fortsätter folk med att göra annonser så förlorar zpet på det..
// PKommentar
-
Ursprungligen postat av RedbullenMen nu tänker jag inte prata mer om detta, jag förstår Kjell på ett sätt, det kostar att lägga ut annonser så fortsätter folk med att göra annonser så förlorar zpet på det..
// P
Vi flesta som är med här i forumet är ju oxå medlammar i NCS och där är det ju oxå gratis att anonnsera. så jag tycker att vi skall flytta härifrån till www.ciklid.se med vår tråd.
Hur många håller med mig?zooooopet såklart - Rezzzzzzobbbbbbbb!!!!!!!Kommentar
-
Jag har lagt ner det här med medlemskap överallt, men visst jag hänger med vart vi än drar
Känns bara lite synd om vi skulle lägga ner den största tråden (tror jag) på zoopet... Och akvarieintresset i och runt Växjö vinner ju inte direkt på att vi försvinner från zoopet, fast det skiter väl de bestämmande i, bara de får hova in kulorna.../ Patrik /Kommentar
-
ciklid.se eller kanske en egen domän och ett eget forum? Vad vet jag, forum är helt klart formen vi vill ha, det är enklare, man kan surfa in varifrån som helst. Maillista blir trubbigt och trist. Jag har servrar som sagt, så jag kan dra igång ett eget forum på en dag eller två, se bara www.sigfridshell.se/forum (den ligger på en av mina servrar) ... Då kan VI bli diktatorerKommentar
-
Ursprungligen postat av Patrik_växjöJag har lagt ner det här med medlemskap överallt, men visst jag hänger med vart vi än drar
Känns bara lite synd om vi skulle lägga ner den största tråden (tror jag) på zoopet... Och akvarieintresset i och runt Växjö vinner ju inte direkt på att vi försvinner från zoopet, fast det skiter väl de bestämmande i, bara de får hova in kulorna...
Iallafall Påfågelciklid2006 tråden
Mvh PeterKommentar
-
Ursprungligen postat av mr malawiFrågan är ju vem som förlorar på att vi inte får skriva några anonnser på vår sida. Kjell eller vi! Jag tror personligen att vi kommer att byta sajt ganska snart därför att vi är trötta på detta tjat från överhuvudena på zoopet.
Vi flesta som är med här i forumet är ju oxå medlammar i NCS och där är det ju oxå gratis att anonnsera. så jag tycker att vi skall flytta härifrån till www.ciklid.se med vår tråd.
Hur många håller med mig?
Iallafall när de gäller akvarieprylar som man köper och säljer en hel del i omgångar, är de andra saker typ större eller så finns ju blocket, då får de kosta en 20:- eller vad det nu kostar
Jag är mest trött på sånt tjat det blir här inne om det råkar lukta annons.
Annars är det en bra sida med mycket info om allting mestadels, allafall inne på växtdelen för min del
//PeterKommentar
-
Ursprungligen postat av Kenellciklid.se eller kanske en egen domän och ett eget forum? Vad vet jag, forum är helt klart formen vi vill ha, det är enklare, man kan surfa in varifrån som helst. Maillista blir trubbigt och trist. Jag har servrar som sagt, så jag kan dra igång ett eget forum på en dag eller två, se bara www.sigfridshell.se/forum (den ligger på en av mina servrar) ... Då kan VI bli diktatorer
//PeterKommentar
-
Ursprungligen postat av mr malawihttp://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...ad.php?t=52167
Fixade en snabbis tills Kennel har fixat en egen domän.... Ni är välkomna över nu!
Samma regler på ciklid.se ju......Kommentar
-
...och på något "privatrum" kommer jag INTE hänga. Känns för "instängt". Funkar det inte att hänga här, så håller jag kontakten med dom jag känner på annat sätt.......Kommentar
-
Det bästa är ju att vara kvar här, som vi har byggt upp den här tråden genom åren..
Är det nån mer som kommer på Torsdag eller? Tycker det är rätt trögt just nu i intresste,,,/ Patrik /Kommentar
-
Gör du så Bilbo, men som sagt, är det inte minst 4 anmälda vid onsdag kl 12 ungefär så skiter jag idet, då får det vara istället./ Patrik /Kommentar
Kommentar