Fisknördarna i Växjö (The Nörds)

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik_växjö
    • July 2002
    • 2046

Njaäe.. tycker det känns bättre att ändå lägga ut sina prylar offentligt så att säga, innan man kanske annonserar på riktigt.
    / Patrik /

Kommentar

• Redbullen
      • April 2005
      • 1129

Ursprungligen postat av Guy Palm
      Ni är ju inte så många så varför inte ha en mailing list ?
      För att vi inte har det.
      Jag vet att alla i denna tråden är inne mer eller mindre minst en gång om dagen.....så skriver man då en sak om något som är till salu är man ganska säker på att alla har sett det, och är dom intresserade så hör dom av sej via PM eller att man ska ringa eller bli uppringd.

Men nu tänker jag inte prata mer om detta, jag förstår Kjell på ett sätt, det kostar att lägga ut annonser så fortsätter folk med att göra annonser så förlorar zpet på det..

// P

Kommentar

• mr malawi
        • October 2005
        • 124

Ursprungligen postat av Redbullen
        Men nu tänker jag inte prata mer om detta, jag förstår Kjell på ett sätt, det kostar att lägga ut annonser så fortsätter folk med att göra annonser så förlorar zpet på det..

// P
        Frågan är ju vem som förlorar på att vi inte får skriva några anonnser på vår sida. Kjell eller vi! Jag tror personligen att vi kommer att byta sajt ganska snart därför att vi är trötta på detta tjat från överhuvudena på zoopet.

Vi flesta som är med här i forumet är ju oxå medlammar i NCS och där är det ju oxå gratis att anonnsera. så jag tycker att vi skall flytta härifrån till www.ciklid.se med vår tråd.

Hur många håller med mig?
        zooooopet såklart - Rezzzzzzobbbbbbbb!!!!!!!

Kommentar

• Patrik_växjö
          • July 2002
          • 2046

Jag har lagt ner det här med medlemskap överallt, men visst jag hänger med vart vi än drar

Känns bara lite synd om vi skulle lägga ner den största tråden (tror jag) på zoopet... Och akvarieintresset i och runt Växjö vinner ju inte direkt på att vi försvinner från zoopet, fast det skiter väl de bestämmande i, bara de får hova in kulorna...
          / Patrik /

Kommentar

• Kenell
            • September 2002
            • 499

ciklid.se eller kanske en egen domän och ett eget forum? Vad vet jag, forum är helt klart formen vi vill ha, det är enklare, man kan surfa in varifrån som helst. Maillista blir trubbigt och trist. Jag har servrar som sagt, så jag kan dra igång ett eget forum på en dag eller två, se bara www.sigfridshell.se/forum (den ligger på en av mina servrar) ... Då kan VI bli diktatorer
            Zoo what? -Zoopet - Zoo lame...
            www.fisknördarna.se

Kommentar

• Redbullen
              • April 2005
              • 1129

Ursprungligen postat av Patrik_växjö
              Jag har lagt ner det här med medlemskap överallt, men visst jag hänger med vart vi än drar

Känns bara lite synd om vi skulle lägga ner den största tråden (tror jag) på zoopet... Och akvarieintresset i och runt Växjö vinner ju inte direkt på att vi försvinner från zoopet, fast det skiter väl de bestämmande i, bara de får hova in kulorna...
              Regler och ju förvisso regler, men att ibland var ilte sådär extra petig kan bli jobbigt.....jag hänger också på ciklid.....
              Iallafall Påfågelciklid2006 tråden

Mvh Peter

Kommentar

• Redbullen
                • April 2005
                • 1129

Ursprungligen postat av mr malawi
                Frågan är ju vem som förlorar på att vi inte får skriva några anonnser på vår sida. Kjell eller vi! Jag tror personligen att vi kommer att byta sajt ganska snart därför att vi är trötta på detta tjat från överhuvudena på zoopet.

Vi flesta som är med här i forumet är ju oxå medlammar i NCS och där är det ju oxå gratis att anonnsera. så jag tycker att vi skall flytta härifrån till www.ciklid.se med vår tråd.

Hur många håller med mig?
                Jag vet inte så mkt om vem som vinner och förlorar på det, men just att pynta cach för att lägga in en snabb annons tycker jag är lite segt.
                Iallafall när de gäller akvarieprylar som man köper och säljer en hel del i omgångar, är de andra saker typ större eller så finns ju blocket, då får de kosta en 20:- eller vad det nu kostar

Jag är mest trött på sånt tjat det blir här inne om det råkar lukta annons.
                Annars är det en bra sida med mycket info om allting mestadels, allafall inne på växtdelen för min del

//Peter

Kommentar

• Redbullen
                  • April 2005
                  • 1129

Ursprungligen postat av Kenell
                  ciklid.se eller kanske en egen domän och ett eget forum? Vad vet jag, forum är helt klart formen vi vill ha, det är enklare, man kan surfa in varifrån som helst. Maillista blir trubbigt och trist. Jag har servrar som sagt, så jag kan dra igång ett eget forum på en dag eller två, se bara www.sigfridshell.se/forum (den ligger på en av mina servrar) ... Då kan VI bli diktatorer
                  Varva upp en nu då

//Peter

Kommentar

• Hank
                    • August 2002
                    • 675

Ursprungligen postat av mr malawi
                    http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...ad.php?t=52167

Fixade en snabbis tills Kennel har fixat en egen domän.... Ni är välkomna över nu!
                    Varför flytta?
                    Samma regler på ciklid.se ju......
                    /Hank
                    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
                    Uppdaterad 2006-08-22

Kommentar

• Bilbo
                      • February 2002
                      • 2119

Fattar inte det heller, som moderator på ciklid.se kommer jag personligen att ta bort alla annonser.
                      // Magnus
                      Helt akvarielös men med ett akvaterraium, 4 katter och 1 hund

Kommentar

• Hank
                        • August 2002
                        • 675

...och på något "privatrum" kommer jag INTE hänga. Känns för "instängt". Funkar det inte att hänga här, så håller jag kontakten med dom jag känner på annat sätt.......
                        /Hank
                        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
                        Uppdaterad 2006-08-22

Kommentar

• Patrik_växjö
                          • July 2002
                          • 2046

Det bästa är ju att vara kvar här, som vi har byggt upp den här tråden genom åren..

Är det nån mer som kommer på Torsdag eller? Tycker det är rätt trögt just nu i intresste,,,
                          / Patrik /

Kommentar

• Bilbo
                            • February 2002
                            • 2119

Jag tror tyvärr jag har utvecklingssamtal för ngn av pojkarna på torsdag, men jag är inte säker, skall kolla!
                            // Magnus

Kommentar

• Patrik_växjö
                              • July 2002
                              • 2046

Gör du så Bilbo, men som sagt, är det inte minst 4 anmälda vid onsdag kl 12 ungefär så skiter jag idet, då får det vara istället.
                              / Patrik /

Kommentar

• Bilbo
                                • February 2002
                                • 2119

Jag kan komma, men som sagt blir det inte minst 4 är det väl ingen idé!
                                // Magnus

Kommentar

Arbetssätt...